37983687
Národný endokrinologický a diabetologický ústav n.o.
Kollárová 282/3, Ľubochňa, 03491, SVK
35815256
Slovenský plynárenský priemysel, a.s.
Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK
Elektrická energia
Elektrická energia, Elektrina
Tovar, Služba
27. Ostatné služby
1. Elektrická energia
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečením distribúcie a distribučných služieb. Dodávka elektrickej energie musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete a musí byť v súlade |
s platnými právnymi predpismi SR (zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike, vyhláška ÚRSO č. 423/2013, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z.z., Nariadenie vlády č. 211/2010 ktorým sa dopĺňa Nariadenie vlády č. 317/2007 Z.z.) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaná ročná spotreba | MWh | 390 | ||
Priemerná mesačná spotreba | MWh | 32 | ||
Vysoká tarifa VT | MWh | 236 | ||
Nízka tarifa NT | MWh | 58 | ||
Víkendová tarifa WT | MWh | 86 | ||
1T | MWh | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.3.1.1 Odberné miesto - 9310848 | NEDÚ n. o., Kollárová 282/3, 03491 Ľubochňa |
1.3.1.2 EIC kód | 24ZSS931084800E |
1.3.1.3 Ročný garantovaný výkon | RK 220 kW |
1.3.1.4 Vyúčtovacie obdobie | kalendárny mesiac |
1.3.1.5 Produkt | 3T |
1.3.1.6 Napäťová úroveň | VN |
1.3.1.7 Istič | 1000 A |
1.3.2.1 Odberné miesto - 3210046 | NEDÚ n. o., Kollárová 283/MOP-00 |
1.3.2.2 EIC kód | 24ZSS32100460008 |
1.3.2.3 Ročný odber | 0,7 MWh |
1.3.2.4 Vyúčtovacie obdobie | vyúčtovanie ročné, mesačné zálohy, C2 |
1.3.2.5 Produkt | 1T Normál |
1.3.2.6 Napäťová úroveň | NN |
1.3.2.7 Istič | 24,7 A |
1.3.3.1 Odberné miesto - 3210061 | NEDÚ n. o., Centrálka 503/MOP-UE |
1.3.3.2 EIC kód | 24ZSS3210061000L |
1.3.3.3 Ročný odber | 10,66 MWh |
1.3.3.4 Vyúčtovacie obdobie | vyúčtovanie ročné, mesačné zálohy, C2 |
1.3.3.5 Produkt | 1T Normál |
1.3.3.6 Napäťová úroveň | NN |
1.3.3.7 Istič | 85,8 A |
Názov |
1. Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa. |
2. Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM odberateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržiavanie platných právnych predpisov. |
3. Združená dodávka elektrickej energie. |
4. Miestom plnenia sú odberné miesta v sídle kupujúceho. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v odbernom mieste odberateľa. |
6. Cena musí zahŕňať cenu za dodávku elektriny, cenu za Distribučné služby a to za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS |
platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO platných v čase predloženia ponuky, daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach a náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby (Zmluva o zúčtovaní odchýlok). |
7. Ak vzniknú pri fakturácií úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., majú odoberateľ, aj dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. |
8. Cena nebude navyšovaná ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby. Dohodnutá cena môže byť zmenená v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím ÚRSO. |
DPH, spotrebná daň prípadne iné aplikovateľné dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. |
9. Cena bude uhradená v mene euro. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje: |
- zabezpečiť odberateľovi prístup do príslušnej distribučnej sústavy, |
- zabezpečiť distribúciu elektrickej energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom elektrickej energie od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy |
11. Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia zmluvného množstva objednanej elektrickej energie. |
12. Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa energetického manažéra (konzultanta), s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok elektrickej energie. |
13. Objednávateľ má právo zmluvu jednostranne ukončiť výpoveďou bez udania dôvodu, pričom účinky výpovede nastanú dňom uplynutia dvojmesačnej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť 1. dňom kalendárneho mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede dodávateľovi. |
14. Ak dôjde k výpovedi zmluvy podľa predchádzajúceho bodu 13., dodávateľ nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy výpoveďou žiadne sankcie. |
15. Porušenie povinností, ktoré sú uvedené v bodoch 1., 2. a 7., sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
----------------------------------------------------------------------------------------- |
A. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE - DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi po uzavretí zmluvy na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov preriadne plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými objednávateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. |
POZOR!!! Nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného DOKLADU sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie, kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvnýcch povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
12.1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVII, bod 17.2, písm. a), 2. časti OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
12.2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
12.3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ Úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom |
----------------------------------------------------------------------------------------- |
DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky: |
- najneskôr do 10 dní od uzatvorenia zmluvy s objednávateľom, |
- na adresu objednávateľa, |
- v uzatvorenej obálke označenej heslom "NEOTVÁRAŤ - DOKLADY - ELEKTRICKÁ ENERGIA" |
1. Dodávateľom vystavený a potvrdený Zoznam (súpis) všetkých predložených dokladov a dokumentov. |
2. Dodávateľom vystavený a potvrdený List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
- meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, |
- telefónne číslo kontaktnej osoby, |
- e-mail kontaktnej osoby. |
4. Vyplnenú a dodávateľom podpísanú prílohu "Kalkulácia celkovej ceny" s uvedením aj aktuálnej ceny za distribučné služby, ktorá bude účasťou uzatvorenej zmluvy. |
5. Originál alebo overenú kópiu dokladu o oprávnení podnikať v energetike - dodávka elektrickej energie na území SR podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky predložením platného Povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z.z. o energetike a o zmene a doplnení |
niektorých zákonov v znení neskorších predpisov |
6. Originál alebo overenú kópiu Rozhodnutia o pridelení EIC kódu. |
7. Čestné prehlásenie dodávateľa, že má uzatvorenú Zmluvu o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy s prevádzkovateľom distribučnej sústavy na vymedzenom území Stredoslovenského regiónu pre celé zmluvné obdobie. |
8. Čestné prehlásenie dodávateľa, že má uzatvorenú Zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom uzatvorenia. |
9. Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o VO na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti predloží dodávateľ Zoznam dodávok tovaru, ktorý spĺňa požiadavky objednávateľa na predmet zákazky za predchádzajúce tri roky predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom na predkladanie ponúk |
v minimálnej hodnote 50 000,- EUR bez DPH za všetky plnenia spolu (do hodnoty sa započíta výška skutočne vyfakturovanej ceny plnenia v EUR bez DPH). Zoznam dodávok tovaru musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
a) obchodné meno, adresu sídla alebo miesto podnikania odberateľa, |
b) meno, priezvisko a tel. číslo kontaktnej osoby odberateľa, ktorá potvrdenie o plnení vystavila ( pre účely overenia uvedených údajov), |
c) obdobie plnenia od - do, |
d) hodnotu skutočne vyfakturovanej ceny plnenia v EUR bez DPH za uvedené obdobie plnenia, |
e) prílohou Zoznamu dodávok musí byť odberateľom potvrdený doklad o plnení (z ktorého uchádzač dopĺňal informácie do Zoznamu dodávok tovaru), ktorý musí obsahovať povinné náležitosti v súlade s § 9a ods. 2 zákona o VO. |
---------------------------------------------------------------------------------------- |
Dodávateľom predložené doklady podľa bodu "A. OSOBITNÉ POŽIADAVKY na plnenie - DOKLADY" objednávateľ skontroluje a v prípade: |
a) ak predložené doklady budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, |
b) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVII, bod 17.2, písm. a), 2.časti OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
----------------------------------------------------------------------------------------- |
B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY na plnenie - OSTATNÉ, ktoré je dodávateľ povinný splniť v plnom rozsahu. |
Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky, objednávateľom požadované technické vlastnosti. |
POZOR!!! nesplnenie ktorejkoľvek OSOBITNEJ POŽIADAVKY na plnenie a tech. vlastností bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVII, bod 17.2, písm. a), 2.časti OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom |
----------------------------------------------------------------------------------------- |
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE - OSTATNÉ, ktoré je dodávateľ povinný splniť v plnom rozsahu: |
1. Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie bola v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky. |
2. Požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov v prípade nedodržania požiadavky uvedenej v bode 1. tejto časti OF. |
3. Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na dobu určitú, a to na 12 mesiacov so začiatkom lehoty plnenia zmluvy od 1.1.2017. |
4. Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom. |
5. Odberateľ sa zaväzuje uhrádzať preddavky za dodávku elektrickej energie a distribučné služby na základe splátkového kalendára vyhotoveného dodávateľom. |
6. Splatnosť faktúry: 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla odberateľa. |
Kollárová 282/3, Ľubochňa, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika
01.01.2017 00:00 — 31.12.2017 23:59
380,00 MWh
60 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.10.2016 09:40
13.10.2016 09:45
13.10.2016 10:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.10.2016 09:24 - Vstupná ponuka | 60 588,00 | € | Cena s DPH |
13.10.2016 09:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 57 480,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: