00399957
Ekonomická univerzita v Bratislave
Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK
36450359
ELPO, s.r.o.
Hraničná 666/12, Poprad, 05801, SVK
Kontrola prenosných hasiacich prístrojov, kontrola požiarnych vodovodov - hydrantov, požiarných hadíc a ich tlakové skúšky.
Kontrola prenosných hasiacich prístrojov, kontrola hydrantov, požiarnych hadíc, tlaková skúška.
Služba
12. Architektonické služby; inžinierske služby a integrované inžinierske služby; urbanistické plánovanie a záhradná architektúra; súvisiace vedecké a technické poradenstvo, technické testovania a analýzy
1. Kontrola prenosných hasiacich prístrojov, kontrola požiarnych vodovodov - hydrantov, požiarných hadíc a ich tlakové skúšky.
|
|
---|---|
Funkcia |
Kontrola a oprava prenosných hasiacich prístrojov (ďalej len PHP), podľa Zákona č. 314/2001 Z.z., vyhlášky č. 719/2002 Z.z. a č. 699/2004 Z.z., dodávka príslušenstva PHP, náhradných dielov a materiálov. |
Kontrola a oprava požiarnych hydrantov (ďalej len PH), podľa Zákona č. 314/2001 Z.z., vyhlášky č. 719/2002 Z.z. a č. 699/2004 Z.z., dodávka príslušenstva PH, náhradných dielov a materiálov. |
Oprava, plnenie, kontrola PHP, spolu s kontrolou a opravou PH a tlakovou skúškou hadíc |
Celková cena musí zahŕňať všetky náklady spojené s plnením predmetu zmluvy, t.j.mzdu, dopravu, náhradné diely na PHP, PH, vystavenie správy o oprave a kontrole a iné náklady potrebné na kompletnú realizáciu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Celkový počet objektov v rámci všetkých miest plnenia | objekt | 5 | ||
2. Celkový počet PHP v objektoch | ks | 64 | ||
3. Z toho: práškový 2 kg | ks | 7 | ||
Práškový 6 kg | ks | 49 | ||
Práškový 4 kg | ks | 3 | ||
Snehový 2 kg | ks | 1 | ||
Snehový 5 kg | ks | 2 | ||
Vodný 9 l | ks | 2 | ||
4. Celkový počet PH v objektoch – typ D25, DN25, C52 | ks | 24 | ||
5. Celkový počet požiarnych hadíc v objektoch typ D25, DN25, C52 | ks | 24 | ||
6. Počet inštalovaných PHP podľa výrobcov | - | - | ||
- KODRETA | ks | 61 | ||
- TEPOSTOP | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Zoznam požadovaných činností pri zabezpečovaní kontroly, opravy, inštalácie | PHP |
- Kontrola všetkých typov PHP | Manipulácia s prístrojom, kontrola plomby, tlakovej skúšky, povrchu, úplnosti, náplne |
- | Kontrola tlaku výtlačného plynu |
- | Kontrola hadice, prúdnice (neporušenosť, priechodnosť, funkčnosť) |
- | Kontrola upevnenia držiaka na stavebnej konštrukcii, uchytenia, zaplombovanie |
-Vydanie potvrdenia o vykonaní kontroly | |
-Umiestňovanie a aktualizovanie inform. štítkov o vykonaní kontroly a to na vonkajšej strane kontrolovanej tlakovej nádoby | |
-Vystavenie protokolov o vykonaní kontroly | |
-Oprava, plnenie a tlakové skúšanie všetkých typov PHP | |
- | Rozobratie, vyprázdnenie, vykonanie hydraulickej tlakovej skúšky, vysušenie nádoby, prípadná oprava |
- | Naplnenie predpísanou náplňou, zloženie, natlakovanie |
- | Nalepenie štítku o oprave a štítku o tlakovej skúške, vystavenie správy o oprave, doprava |
Zoznam požadovaných činností pri zabezpečovaní kontroly, opravy, inštalácie | PH |
- Kontrola všetkých typov PH | Kontrola úplnosti, funkčnosti a neporušenosti PH |
- | Kontrola úplnosti, funkčnosti a neporušenosti hadicového zariadenia |
- | Kontrola kompletnosti a neporušenosti príslušenstva PH |
- | Meranie hydrostatického a hydrodynamického pretlaku odberového miesta PH |
- | Stanovenie skutočného prietoku vody v litroch/sek. |
- | Vypracovanie protokolu o priebehu a zisteniach z vykonanej kontroly PH, doprava |
-umiestňovanie a aktualizovanie informačných štítkov o vykonaní kontroly všetkých typov PH tvoriacich vybavenie objektov objednávateľa a to na vonkajšom ochrannom obale hadicového zariadenia |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný rozpis vykonaných služieb a dokumentácie. |
Vrátane inštalácie, rozmiestnenia na mieste plnenia podľa požiadavky objednávateľa |
V cene budú zahrnuté všetky náklady dodávateľa súvisiace s realizáciou predmetu zmluvy |
Súčasťou poskytovaných služieb a činností sú aj dopravné náklady ako aj odovzdanie dokladov pri predložení faktúry, t.j. Správa o kontrole a skúške, ktorá bude odsúhlasená a podpísaná zodpovednou kontaktnou osobou objednávateľa. |
Výsledkom kontroly musí byť správa technika o stave a možnosti ďalšieho používania zariadení so zistenými nedostatkami. |
Dodávateľ je povinný vykonávať uvedenú službu v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, sprievodnou technickou dokumentáciou, prevádzkovými predpismi alebo pokynmi výrobcov. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Verejný obstarávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené na predmet zákazky. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú. |
Názov | Upresnenie |
Dodávateľ predloží platné oprávnenie vydané v súlade s § 14 ods. 1 písm. a § 15 ods. 4 zákona č. 124/2006 Z.z. | Originál, alebo úradne overenú kópiu, do 3 dní od uzavretia zmluvy |
Osoba vykonávajúca uvedené činnosti – opravy hasiacich prístrojov – v mene oprávneného musí vlastniť osvedčenie na činnosť revízneho technika vyhradených tlakových zariadení podľa § 16 vyhlášky č. 508/2009 Z.z. | Originál, alebo úradne overenú kópiu, do 3 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ predloží podrobnú kalkuláciu ceny podľa špecifikácie predmetu obstarávania | Do 3 dní od uzavretia zmluvy |
Tajovského 11,13, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
26.10.2016 08:23 — 28.10.2016 08:23
1,00 kpl
532,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.10.2016 08:24
13.10.2016 09:22
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.10.2016 10:04 - Vstupná ponuka | 531,00 | € | Cena s DPH |
13.10.2016 09:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 346,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: