00166618
Chemický ústav Slovenskej akadémie vied
Dúbravská cesta 9, Bratislava, 84538, SVK
32627211
Tibor Varga TSV PAPIER
Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK
kancelárske potreby
odkladacia mapa, spisová doska
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. kancelárske potreby
|
|
---|---|
Funkcia |
položka č.1 - odkladacia mapa 253 |
položka č.2 - spisová doska so šnúrkami |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
položka č.1 - množstvo | ks | 100 | ||
položka č.1 - veľkosť | formát | A4 | ||
položka č.1 - počet chlopní | ks | 3 | ||
položka č.2 - množstvo | ks | 250 | ||
položka č.2 - veľkosť | formát | A4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
položka č.1 - farba | modrá |
položka č.1 - špecifikácia | ekonomik, z eko kartónu |
položka č.2 - farba | mramor modrá |
položka č.2 - špecifikácia | jednostranne poťahované kartónové dosky zo strojnej lepenky spojené šnúrkami |
Názov |
1. Vrátane dopravy a vyskladnenia na miesto plnenia. |
2. Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje Objednávateľovi dodať celý požadovaný predmet zmluvy naraz, nie po častiach. |
4. Termín dodania - do 5 pracovných dní od obdržania objednávky. |
5. Dodanie tovaru v pondelok až piatok od 6:30 do 13:30 hod. Dovoz tovaru oznámi Dodávateľ Objednávateľovi minimálne 1 deň vopred. |
6. Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúry a potvrdeného dodacieho listu. Splatnosť faktúry je 14 dní od jej doručenia Objednávateľovi. |
7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodania iného tovaru tento tovar neprevziať. |
8. Objednávateľ požaduje, aby kvalita dodaného tovaru zodpovedala Slovenským technickým normám. |
9. Úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. |
Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
24.10.2016 08:25 — 25.10.2016 08:25
1,00 súbor položiek
180,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.10.2016 08:16
13.10.2016 08:25
13.10.2016 08:40
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.10.2016 08:12 - Vstupná ponuka | 162,00 | € | Cena s DPH |
13.10.2016 08:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 139,62 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: