00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
31421652
TRACO Computers s.r.o.
Kukučínova 3, Piešťany, 92101, SVK
Tablet s klávesnicou
tablet, dotykový, klávesnica, obal
Tovar
1. Tablet s klávesnicou
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nákup tabletu s klávesnicou Apple iPad Air 2 Wi-Fi + Cellular 64 GB s klávesnicou kompatibilnou s Apple iPad Air 2 64 GB s názvom ZAGG Slim Book Case for iPad Air 2 alebo ekvivalent (ďalej len „zariadenie“). Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať požadované nové nepoužívané zariadenie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. nový tablet s klávesnicou Apple iPad Air 2 Wi-Fi + Cellular 64 GB s klávesnicou kompatibilnou s Apple iPad Air 2 s názvom ZAGG Slim Book Case for iPad Air 2 alebo ekvivalent | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technické vlastnosti | Všetky technické vlastnosti zariadenia sú uvádzané ako najnižšie kvalitatívne parametre jednotlivých technických vlastností, ak nie je uvedené inak. |
Tablet - displej | Presne 9.7" Retina displej s LED podsvietením, lesklý (c), multidotykové ovládanie (Multi-Touch), rozlíšenie 2048 x 1536 bodov, 264 bodov na palec, Odolný proti odtlačkom prstov, Oleophobic Coatings |
Tablet - kapacita | 64GB (flash drive), Operačná pamäť 2 GB |
Tablet - senzory | Touch ID, senzor okolitého svetla, akcelerometer, trojosí gyroskop, digitálny kompas, barometer, M8 pohybový koprocesor |
Tablet - Operačný systém | Apple iOS 8.1 |
Tablet - Čipová sada | trojjadrový procesor Apple A8X, Triple-core 1.5 GHz |
Tablet - bezdrôtové technológie | WiFi rozhranie (802.11a/b/g/n/ac) s dual-band MIMO 2,4GHz a 5GHz, Bluetooth 4.0 |
Tablet - vstavaný modem | pre 4G sieť (LTE (pásma 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 13, 17, 18, 19, 20, 25, 26), UMTS/HSPA/HSPA+/DC-HSDPA (850, 900, 1 700/2 100, 1 900, 2 100 MHz), GSM/EDGE (850, 900, 1 800, 1 900 MHz) |
Tablet - podpora príloh | jpg. tiff. gif. doc. docx. htm. html. key. numbers. pages. pdf. ppt. pptx. txt. rtf. xls. xlsx. vcf. |
Tablet - audio | vstavaný reproduktor a mikrofón HE-AAC, AAC, MP3, MP3 VBR, Apple Lossless, AIFF, WAV možnosť Dolby Digital 5.1 cez Apple Digital AV Adapter |
Tablet - video | H.264 1080p, .m4v, .mp4, .mov, AirPlay zrkadlenie pre Apple TV (2/3gen.) 720p, AirPlay video streaming pre Apple TV (3 gen.) 1080p, (2 gen.) 720p |
Tablet - iSight kamera | 8 megapixelová s podporou HD nahrávania 1080p, video stabilizácia, autofocus, panoráma, 5 členný objektív, hybridný IR filter, snímač so zadným osvietením, automatická stabilizácia obrazu |
Tablet - FaceTime kamera | 1.2 MP foto, 720p HD Video, snímač so zadným osvietením, auto HDR fotenie a nahrávanie |
Tablet - Vstup/výstup | vstavaný Lightning konektor, 3.5mm stereo jack, Slot pre kartu nano-SIM |
Tablet - batéria | 27.3 watt lítium-polymerová batéria s výdržou až do 10 hodín |
Tablet - inštalované programové vybavenie | AirDrop, AirPlay, ovládacie centrum, iCloud Drive, Mail, iBooks, Photos, Maps, FaceTime, Messages, |
Tablet - Rozmery | Maximálne - výška 240mm, šírka 169.5mm, hrúbka 6.1mm, hmotnosť: 444g |
Tablet - Jazyk | Slovenský |
Klávesnica - Podsvietenie tlačidiel | áno |
Klávesnica - Jazyk | Slovenský/český |
Klávesnica - uhly pozorovania | Do uhla 135 ° |
Klávesnica - batéria | lítium-polymérová batéria , výdrž až 2 roky na jedno nabitie pri používaní 1 hod. denne |
Klávesnica -rozmery | Maximálne Šírka 236,2 mm, Výška 167,6 mm, hrúbka 7,6 mm, Hmotnosť 408 g |
Klávesnica - konektivita | Prostredníctvom Bluetooth |
Klávesnica - ostatné | Multifunkčnosť magnetických pántov - 4 režimy – Puzdro, Video, Kniha, písanie textov. |
Ostatný obsah balenia | USB kábel s Lightning konektorom, USB napájací adaptér, manuál v slovenskom jazyku pre tablet a klávesnicu, Micro USB kábel pre nabíjanie klávesnice |
Farba | Tablet space gray, klávesnica čierna |
Príslušenstvo | USB kábel s Lightning konektorom pre tablet, USB napájací adaptér pre tablet, nabíjací adaptér do zapaľovania auta 2 x USB 2.1A pre tablety, 1A pre mobilné telefóny |
Záruka | Na zariadenie 24 mesiacov v sídle verejného obstarávateľa |
Názov |
1. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
1.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH. |
1.2 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi informácie o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu: názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN. |
1.3 Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi doklad preukazujúci, oprávnenie dodávateľa dodávať tovary a služby, ktoré sú predmetom zákazky a súčasne predmetom tejto zmluvy. Z dokladu musí vyplývať, že dodávateľ má oprávnenie na podnikanie v rozsahu vzťahujúcom sa na poskytnutie plnenia podľa tejto zmluvy. |
1.4 Dodávateľ je povinný splniť si povinnosti podľa bodu 1.3 OPNP zaslaním na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa skenu originálu dokladu nie staršieho ako 3 mesiace alebo skenu úradne overenej kópie takéhoto originálu. |
1.5 V prípade nejasností si objednávateľ vyhradzuje právo požiadať dodávateľa o predloženie originálu dokladu nie staršieho ako 3 mesiace alebo úradne overenej kópie takéhoto dokladu v papierovej forme. |
1.6 Dodávateľ je povinný splniť povinnosti podľa bodu 1.1 až 1.5 OPNP do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy zverejnenej na http://www.crz.gov.sk/ elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa. |
1.7 Nesplnenie povinnosti podľa odseku 1. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa. |
2. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
2.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo Objednávateľa . |
2.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi predmet zmluvy do 5 pracovných dní od doručenia písomnej objednávky vystavenej objednávateľom dodávateľovi. |
2.3 Ak je dodávateľ v časovom omeškaní s dodávkou predmetu zmluvy, je povinný písomne informovať objednávateľa na e-mailovú adresu kontaktnej osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy o neskoršom termíne dodania predmetu zmluvy. Objednávateľ vyjadrí súhlasné alebo nesúhlasné stanovisko k novému termínu dodania premetu zmluvy. |
2.4 Nesplnenie povinnosti podľa bodu 2. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
3. PREDLOŽENIE ÚDAJOV |
3.1 Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy zverejnenej na http://www.crz.gov.sk/ predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...). |
3.2 Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť Dodávateľovi do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zverejnenej na http://www.crz.gov.sk/ údaje súvisiace s plnením zmluvy (napr. kontaktné osoby objednávateľa, e-mailovú adresu, ...). |
4. SPȎSOB POSKYTNUTIA PLNENIA |
4.1 Zmluvné strany sa dohodli na poskytnutí plnenia zmluvy v jednej ucelenej časti, ktorá bude realizovaná na základe písomnej objednávky vystavenej objednávateľom. |
4.2. Objednávateľ vystavenú objednávku odošle dodávateľovi elektronickou poštou na e-mailovú adresu, ktorú dodávateľ oznámil objednávateľovi v súlade s touto zmluvou. |
4.3 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi ucelenú časť plnenia predmetu zmluvy na miesto plnenia uvedené v objednávke najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky objednávateľa dodávateľovi. Dodávka predmetu zmluvy na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:00 hod., ak nie je dohodnuté inak. |
4.4 Dodávateľ je povinný potvrdiť doručenie objednávky do 2 pracovných dní od jej doručenia. Objednávka sa považuje za doručenú uplynutím 3 pracovných dní ak dodávateľ objednávku nepotvrdí. |
4.5 V prípade, ak dodávateľ navrhne objednávateľovi ekvivalent zariadenia, je dôkazné bremeno preukázania požadovaných minimálnych kvalitatívnych vlastností ekvivalentu podľa bodu 1.3. Technická špecifikácia predmetu zákazky na strane dodávateľa. |
4.6 V prípade dodania ekvivalentu zariadenia, je dodávateľ povinný do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi technický popis ekvivalentu zariadenia na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach zmluvy v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácii a súčasne dodať objednávateľovi ekvivalent zariadenia do 5 dní od obdržania objednávky a preukázať splnenie technickej špecifikácie ekvivalentu zariadenia funkčnou ukážkou/testom v prostredí objednávateľa. |
4.7 Ak dodaný ekvivalent zariadenia nebude spĺňať požadované technické parametre podľa bodu 1.3 Technická špecifikácia predmetu zákazky, dodávateľ je povinný dodať nové zariadenie spĺňajúce požiadavky podľa bodu 1.3 Technická špecifikácia predmetu zákazky. |
4.8 Dodávateľ poskytuje záruku 24 mesiacov na predmet zmluvy v sídle obstarávateľa. |
4.9 Nesplnenie povinnosti podľa odseku 4. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
5. PREVZATIE PREDMETU ZMLUVY |
5.1 Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacích protokolov vystavených dodávateľom. |
5.2 Preberací protokol musí obsahovať – Preberací protokol k zmluve č. ............., číslo preberacieho protokolu, názov zariadenia, model zariadenia, výrobné číslo zariadenia, zoznam úkonov vykonaných pri plnení predmetu zmluvy, objednávateľ preberá/nepreberá zariadenie *, s výhradami/bez výhrad *, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, * nevhodné prečiarknite, |
V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za dodávateľa, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za dodávateľa a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za objednávateľa. |
5.3 Ak objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po odstránení bude vypracovaný nový preberací protokol s pôvodným číslom preberacieho protokolu s podlomením číslovaným od čísla 1. |
5.4 Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie posledného preberacieho protokolu bez výhrad objednávateľa. |
6. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
6.1 Objednávateľom sa rozumie verejný obstarávateľ. |
6.2 Dodávateľ vystaví objednávateľovi faktúru po celkovom protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy. |
6.3 Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, číslo písomnej objednávky, číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/. |
6.4 Bankové spojenie Dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 1.2 OPNP. V opačnom prípade je Objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
6.5 Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia Dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda Objednávateľovi, je Objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u Dodávateľa v plnom rozsahu. |
6.6. Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za tovar, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. |
6.7 Faktúra bude vystavená s termínom splatnosti 30 dní. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
20.10.2016 10:00 — 04.11.2016 10:00
1,00 sada uvedená v špecifikácii
672,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.10.2016 10:09
13.10.2016 13:00
13.10.2016 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.10.2016 08:34 - Vstupná ponuka | 672,00 | € | Cena s DPH |
13.10.2016 10:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 666,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: