17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
34152199
Bidfood Slovakia s. r. o.
Piešťanská 2321/71, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK
Syrárske výrobky
syrárske výrobky, mäkký syr, syr s plesňou, tvrdý syr
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Syrárske výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
príprava jedál na konzumáciu a na ďalšiu prípravu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
a) bryndza | kg | 610 | ||
b) syr trojuholníkový Karička "alebo ekvivalent " | ks | 11000 | ||
c)- syr tavený smotanový v črievku 100g | ks | 6000 | ||
- syr tavený smotanový v črievku 1kg | ks | 90 | ||
d) syr- syrokrém | ks | 900 | ||
e) syr s modrou plesňou | kg | 150 | ||
f) tvrdý syr | kg | 1400 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
a) bryndza | balenie/1kg, 2kg |
- | - min. 44% z hmotnosti, obsah ovčieho hrudkového syru po prepočte na sušinu 50% |
b) syr trojuholníkový Karička " alebo ekvivalent " | balenie / 140g ( v balení 8 ks) |
- | - nízkotučný 9% tuku |
c)- syr tavený smotanový v črievku | balenie / 100g |
- | balenie/ 1kg |
- | - roztierateľný v kvalite " Bambino" |
- | - sušina 40%, tuk v sušine 50% |
d) syr-syrokrém | balenie/150g ( v balení 3 ks) |
- | tavený, roztierateľný , štvorec |
- | -min. 45% tuku v sušine, sušina min. 34% |
e) syr s modrou plesňou | balenie / 1 -2 kg |
- | - modrá pleseň vo vnútri hmoty |
- | - sušina 52%, tuk v sušine 50% |
f)tvrdý syr tehla údený/ neúdený, polotvrdý, | - nezrejúci, plnotučný syr |
- | -vhodný na vyprážanie |
- | -tuk v sušine min. 45%, sušina najmenej 56% |
Čerstvosť výrobkov | minimálny dátum spotreby 14 dní od dňa dodania |
Kvalita výrobkov | podľa PK SR |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov 3 x týždenne |
Obaly , označenie a preprava tovaru bude v súlade s ustanoveniami zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v platnom znení vrátane vykonávacích predpisov k tomuto zákonu, platných právnych predpisov k tomu zákonu, hygienických noriem a Potravinového kódexu SR, bez viditeľných známok poškodenia a kontaminácie. |
Výrobky označené podla §§ 11 až 13 zákona č. 250/2007 Z.z.v z.n.p., najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach |
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín, živočíšnych produktov. |
Vozidlo je izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 6:00 hod. do 14:00 hod. priebežne počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok zadaných telefonicky alebo mailom podľa potrieb objednávateľa - do 48 hodín |
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy |
c) termín dodania tovaru oznámi predávajúci kupujúcemu najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu |
d) oprávnená osoba kupujúceho a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy |
Zmluvné ceny a platobné podmienky: |
V zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia faktúry |
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť svoju pohľadávku |
Sankcie: |
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi predávajúcemu včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
V súlade s ustanovením Nariadenia vlády SR č.303/2014, ktorým sa mení a dopĺňa nar. vlády SR č.21/2013 Z.z., ktorým sa vykonávajú niektoré ustanovenia OZ článok 1 §1 ods.2 môže predávajúci / dodávateľ/ požadovať : |
- úroky z omeškania v sadzbe, ktorá sa rovná základnej úrokovej sadzbe ECB platnej k prvému dňu omeškania zvýšenej o deväť percentuálnych bodov. Takto určená sadzba úrokov z omeškania platí počas celej doby omeškania |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
- zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich , na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v obchodných podmienkach Elektronického trhoviska účinných od 18. 04. 2016 čl. XVIII |
- výpoveďou s výpovednou lehotou dva mesiace pri výpovedi zo strany dodávateľa a jeden mesiac zo strany objednávateľa . Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania diela dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka . |
d) ak dodávateľ v čase plnenia zmluvy je zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami ( black-list) trhoviska |
Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci / dodávateľ/ odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa , pričom objednávateľ : |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva môže objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátenie hradí dodávateľ |
Zodpovednosť za vady: |
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť predávajúcim dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na tovar dodaný záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale výrobku. |
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7dní po zistení vady , v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom. |
Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo kupujúceho odstúpiť od dohody. |
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude riešiť v zmysle Obchodného zákonníka. |
Pri Rámcovej dohode - minimálne množstvo plnenia na základe jednotlivej Čiastkovej výzvy Objednávateľa - 10 jednotiek zmluvného plnenia |
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 1x mesačne |
Ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej ako nižšia cena)za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy , zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutoč. dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podla tejto zmluvy a nižšou cenou |
Názov | Upresnenie |
Do 7 pracovných dní od účinnosti zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť: potvrdenie Regionálnej, veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti podmienok na skladovanie uvedených surovín | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 7 pracovných dní od účinnosti zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť: potvrdenie Regionálnej, veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov alebo záznam z kontroly vykonanej na motorových vozidlách uchádzača. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 7 pracovných dní od účinnosti zmluvy pred samotným plnením zmluvy predložiť doklad o oprávnení dodávať tovar. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 7 pracovných dní po uzavretí zmluvy predložiť objednávateľovi v písomnej forme rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Požaduje sa, aby do 30 kalendárnych dní od momentu účinnosti zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
ul. Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
21.10.2016 13:52 — 21.10.2017 13:52
20 150,00 kg/ks
20 022,77
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
07.10.2016 13:52
12.10.2016 13:51
12.10.2016 14:06
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.10.2016 07:02 - Vstupná ponuka | 20 022,77 | € | Cena bez DPH |
12.10.2016 13:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: