• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.10.2016 10:21
  •    Predkladanie ponúk
    12.10.2016 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    12.10.2016 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.10.2016 11:20

Detail zákazky Z201630863

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.10.2016 10:21
  •    Predkladanie ponúk
    12.10.2016 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    12.10.2016 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.10.2016 11:20

Základné údaje

Z201630863

OF-102994

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2638422

Objednávateľ

30807484

Sociálna poisťovňa

29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK

Dodávateľ

35918519

AUTO ROTOS - ROZBORA s. r. o.,

Račianska 184/B, Bratislava , 83105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osobný automobil

Osobný automobil

  • 34110000-1 - Osobné automobily

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osobný automobil
Funkcia
osobný automobil, preprava osôb
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
zdvihový objem motora cm3 2800 3000
výkon motora kW 140 160
množstvo ks 1
emisie CO2 g/km 175
svetlá výška mm 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
motor 6 valcový
emisná norma Euro 6
prevodovka 8 stupňová automatická
druh paliva nafta
stav nové
farba tmavá metalická
nastaviteľné zadné sedadlá s výhrevom áno
alarm áno
navigačný systém s aktualizáciou máp áno
ABS áno
elektronický stabilizačný systém áno
airbagy čelné, bočné, hlavové áno
pohon všetkých kolies áno
senzory parkovacie vpredu a vzadu áno
dažďový senzor áno
karoséria 5 dverová, plne pozinkovaná
svetlomety bixenónové s automatickým natáčaním do zákruty áno
tónové sklá áno
automatická dvoj-zónová klimatizácia áno
elektrické otváranie a zatváranie bat. priestoru áno
rohože textilné + do batožinového priestoru áno
povinná výbava áno
letné a zimné komplety (hliníkové disky + pneumatiky) áno
vyhrievané čelného sklo a trysky ostrekovačov áno
tempomat áno
bezplatný záručný servis áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ garantuje záručný a pozáručný servis.
2. Požaduje sa plnenie do 7 dní od uzavretia zmluvy.
3. Cena zahŕňa aj dopravu na miesto plnenia.
4. Cena musí zahŕňať minimálne celú technickú špecifikáciu predmetu zákazky uvedenú vyššie.
5. Objednávateľ požaduje predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu jednotlivých úkonov/položiek v členení jednotková cena v EUR bez DPH a v EUR s DPH do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH.
6. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu.
Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy.
7. Dodávateľ je povinný zabezpečiť záručný autorizovaný servis v okolí maximálne 20 km od miesta plnenia (Bratislava). Dodávateľ do 2 pracovných dní objednávateľovi predloží zoznam autorizovaných servisných stredísk podľa predošlej vety.
8. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi pri dodávke osobného motorového vozidla technický preukaz, návod na obsluhu v slovenskom jazyku, servisnú knižku, povinnú výbavu vozidla v zmysle § 16 Vyhlášky č. 464/2009 Z. z. Ministerstva dopravy, pôšt a telekomunikácií Slovenskej republiky, ktorou sa ustanovujú podrobnosti o prevádzke vozidiel v premávke na pozemných komunikáciách v znení neskorších predpisov.
9. Pred prevzatím motorového vozidla podpísaním preberacieho protokolu/dodacieho listu: - dodávateľ umožní objednávateľovi vykonanie vizuálnej kontroly ponúkaného motorového vozidla, - dodávateľ umožní objednávateľovi vykonanie funkčnej skúšky všetkých ovládacích prvkov a funkcií motorového vozidla, - dodávateľ umožní objednávateľovi vykonanie skúšobnej jazdy na území v okruhu minimálne do 10 km od miesta dodania. Na účely vykonania skúšobnej jazdy bude v nádrži dostatočné množstvo paliva, ktoré zabezpečuje dodávateľ.
10. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi bezplatne náhradné motorové vozidlo v rovnakej triede počas doby servisu predmetu zmluvy v prípade vzniku poruchy nezavinenej objednávateľom, ktorej odstránenie by trvalo dlhšie ako 36 hodín.
11. Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie motorového vozidla, ak objednávateľ zistí pri obhliadke motorového vozidla akúkoľvek vadu.
12. V prípade, ak bude zistené, že tovar nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať.
13. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia.
14. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
15. Objednávateľ neposkytuje dodávateľovi preddavky ani zálohu.
16. PODMIENKY ÚČASTI
a) Dodávateľ musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní. Objednávateľ upozorňuje dodávateľov na skutočnosť, že prijatím zákona č. 343/2015 Z. z. došlo k úprave podmienok týkajúcich sa osobného postavenia, ako aj úprave podmienok zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov.
b) Podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy je zápis údajov o dodávateľovi v registri konečných užívateľov výhod podľa § 159 zákona o verejnom obstarávaní. Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra /bod 4.4 VZP OPET/.
c) Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy /bod 18.2 v) VZP OPET/.
d) Nepredloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok.
e) Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať splnenie podmienok dokladom podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. 29. augusta 8 a 10, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

13.10.2016 11:00 — 19.10.2016 15:00

1,00 ks

57 600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.10.2016 10:21

12.10.2016 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.10.2016 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 295
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.10.2016 10:23 - Vstupná ponuka 52 978,22 € Cena s DPH
12.10.2016 10:23 - Najvýhodnejšia ponuka 52 978,22 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS