00304662
Obec Bernolákovo
Hlavná 111, Bernolákovo, 90027, SVK
47631805
Star Design, s.r.o.
Štvrť SNP 997/13, Galanta, 92401, SVK
Výstavba chodníkov v obci
chodník, dlážba, obrubník
Stavebná práca, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Výstavba chodníkov v obci
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybudovanie/oprava chodníkov s napojením na existujúce chodníky. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pri realizácii výstavby chodníka s krytom z dlažbových prvkov postupovať podľa všeobecne platnej STN 73 6114, alebo STN EN. | požaduje sa |
Pri realizácii výstavby chodníka s krytom z dlažbových prvkov postupovať podľa prílohy - množstevná špecifikácia stanovená pre chodník dĺžky 413 m, šírky 1,5 m, t.j. celkovej plochy 619,70 m2. | požaduje sa |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ vyhlasuje, že predmetom jeho podnikania je stavebná činnosť, že je oprávnený uzavrieť túto zmluvu, je odborne spôsobilou právnickou osobou na realizáciu predmetu zmluvy v zmysle platných všeobecne záväzných právnych predpisov a technických noriem SR a EÚ. Dodávateľ vyhlasuje, že pri realizácii predmetu zákazky uplatní svoju odbornú spôsobilosť v zmysle príslušnej platnej legislatívy a technických noriem SR a EÚ. |
Dodávateľ vyhlasuje, že spĺňa podmienky účasti osobného postavenia podľa §32 ods.1 zákona č. 343/2015 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Uvedenú skutočnosť dodávateľ preukáže predložením dokladov podľa §32 ods.2 uvedeného zákona v lehote do 4 dní odo dňa uzavretia zmluvy. Doklady nie je potrebné predkladať v prípade, ak je dodávateľ vedený v registri/zozname hospodárskych subjektov a všetky potrebné doklady predkladal pri zápise do tohto zoznamu. |
Ak je dodávateľ vedený v registri hospodárských subjektov a nie je z neho vyčiarknutý, pričom nepredkladal všetky doklady potrebné podľa súčasne platnej legislatívy, je povinný požadované doklady, ktoré nepredkladal úradu v čase zápisu do tohto zoznamu predložiť objednávateľovi v origináli v lehote do 4 dní odo dňa uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ vyhlasuje, že je hospodárskym subjektom, vedenom v registri konečných užívateľov výhod, t.j. že má v tomto registri zapísaných svojich konečných užívateľov v zmysle §11 tohto zákona. Uvedenú skutočnosť dodávateľ preukáže predložením dokladov v lehote do 4 dní odo dňa uzavretia zmluvy. Doklady nie je potrebné predkladať v prípade, ak je dodávateľ vedený v zozname registra konečných užívateľov výhod a všetky potrebné doklady predkladal pri zápise do tohto zoznamu. |
Nepredloženie aspoň jedného dokladu podľa bodu 3 až 5 týchto osobitných požiadaviek na plnenie zmluvy v uvedenej lehote sa považuje za podstatné porušenie zmluvy/zmluvných podmienok s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 4 dní od uzavretia zmluvy. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje dielo v stanovenom rozsahu vykonať v lehote výstavby do štyroch týždňov od prevzatia staveniska. Lehota výstavby začína plynúť nasledujúci pracovný deň po odovzdaní staveniska zhotoviteľovi objednávateľom. Požaduje sa výkon prác v rozsahu a lehote uvedených v konkrétnej objednávke. |
Pre akékoľvek zmeny a dodatky k zmluve sa vyžaduje písomná forma s odôvodnením potreby zmeny, resp. dodatku. V odôvodnených prípadoch môže objednávateľ uzatvoriť písomný dodatok k zmluve, ak vznikne naliehava potreba realizácie rovnakých stavebných prác, ktoré sú uvedené v špecifikácii tohto predmetu zákazky, alebo prác neočakávaných ale súvisiacich s realizáciou predmetu zákazky, za predpokladu, že výška celkovej ceny vyššie uvedených prác nepresiahne 20 % z výšky predpokladanej hodnoty tejto zákazky s DPH. |
Podkladom pre vystavenie faktúry bude zhotoviteľom vystavený položkový súpis skutočne vykonaných prác a dodávok s výkazom výmer potvrdený po vecnej, kvantitatívnej a cenovej správnosti technickým dozorom objednávateľa. Prílohou bude zisťovací protokol. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Záručná lehota na vyhotovené dielo je 60 mesiacov. Záručná lehota začína plynúť dňom odovzdania a prevzatia diela objednávateľom. |
Zhotoviteľ je povinný reklamované vady a nedorobky odstrániť na vlastné náklady do pätnástich dní od obdržania oprávnenej reklamácie objednávateľa resp. v lehote dohodnutej pri reklamačnom konaní, ktoré zvoláva objednávateľ. Prevzatie vykonaného odstránenia vád a nedorobkov sa uskutoční písomne. V prípade omeškania zhotoviteľa s odstránením vád a nedorobkov diela oproti lehote uvedenej v zápise o odovzdaní a prevzatí diela, je zhotoviteľ povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 150,00 € za každý deň omeškania až do dňa odstránenia týchto vád a nedorobkov. |
Predložením ponuky dodávateľ potvrdzuje, že sa oboznámil s opisom predmetu zákazky, jeho technickou a funkčnou špecifikáciou uvedenou vo formulári a jeho prílohách, sú mu zrozumiteľné uvedené zmluvné podmienky a požiadavky na realizáciu predmetu zákazky, ku ktorým nemá žiadne výhrady. |
Dodávateľ vyhlasuje a predložením ponuky potvrdzuje skutočnosť, že pred uzavretím zmluvy zvážil a odborne posúdil všetky riziká spojené s realizáciou predmetu zákazky, pričom zobral do úvahy rozsah ním navrhnutých potrebných materiálov/tovarov, prác a služieb, potrebných na riadne plnenie zmluvy, t.j. realizáciu predmetu zákazky v súlade so zmluvnými podmienkami. |
Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi potrebnú súčinnosť počas celej realizácie predmetu zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi v určenej lehote všetky požadované doklady a berie na vedomie skutočnosť, že v opačnom prípade, t.j. pri nepredložení aspoň jedného požadovaného dokladu v určenej lehote, bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s následkom zrušenia zmluvy. |
Vyhodnocovaná bude celková cena s DPH uvedená uchádzačom/dodávateľom v prílohe v oranžovo zvýraznenej bunke tabuľky špecifikácie predmetu zmluvy/zákazky. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Bernolákovo, Senec, Bratislavský, Slovenská republika
17.10.2016 10:00 — 30.11.2016 10:00
619,70 celková plocha v m2 podľa špecifikácie
25 648,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.10.2016 10:09
12.10.2016 10:21
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.10.2016 16:02 - Vstupná ponuka | 25 645,20 | € | Cena s DPH |
12.10.2016 10:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 25 176,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: