00610577
Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov
Hollého 14, Prešov, 08181, SVK
31717802
INTRAVENA s.r.o.
Levočská 9, Prešov, 08001, SVK
Liečivá pre muskuloskeletárny systém - diklofenak, orfenadríniumcitrát 75mg, 30mg
diklofenak, orfenadríniumcitrát , antireumatika, antiflogistiká
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Liečivá pre muskuloskeletárny systém - diklofenak, orfenadríniumcitrát 75mg, 30mg
|
|
---|---|
Funkcia |
Liek je určený na liečbu akútnych bolestivých a zápalových stavov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo účinnej látky v mernej jednotke - diklofenak | mg | 75 | ||
množstvo účinnej látky v mernej jednotke - orfenadríniumcitrát | mg | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
ATC skupina | M01AB55 |
názov účinnej látky | Diklofenak, orfenadríniumcitrát |
cesta podania | parent. |
lieková forma | sol inf |
merná jednotka | fľaša |
vonkajší obal ponúkaných produktov musí obsahovať údaje podľa § 61 ods.1 zákona č. 362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach v znení neskorších predpisov |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 kalendárnych mesiacov od Momentu uzavretia alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu tejto rámcovej dohody podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
3. Zazmluvnený rámec Plnenia, teda predpokladané množstvo Tovaru, ktoré má byť počas doby účinnosti tejto Rámcovej dohody Dodávateľom Objednávateľovi dodané, je uvedené v Zmluvných podmienkach. |
4. Zazmluvnený rámec Plnenia nie je pre Zmluvné strany záväzný a predstavuje len orientačný odhad celkového objemu Tovaru, ktorý má byť Dodávateľom dodaný Objednávateľovi za podmienok uvedených v tejto Rámcovej dohode. Objednávateľ teda nie je povinný odobrať celý zazmluvnený rámec Plnenia. |
5. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť alebo znížiť) množstvo Tovaru, pri dodržaní celkovej maximálnej ceny plnenia podľa rámcovej dohody. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať Tovar Objednávateľovi na základe písomných Čiastkových výziev (objednávok) Objednávateľa v rozsahu, ktorý bude uvedený v jednotlivých objednávkach. Objednávky budú zasielané e-mailom alebo faxom alebo poštou. |
7. Každá dodávka Tovaru bude fakturovaná samostatne. |
8. Zmluvné strany sa dohodli a súhlasia, že jednotková cena Tovaru musí byť pri každom čiastkovom plnení nižšia ako úradne určená cena Tovaru podľa Zoznamu liekov s úradne určenou cenou platnou v čase dodania daného Tovaru a súčasne, v prípade dodania kategorizovaných liekov, musí byť jednotková cena Tovaru pri každej dodávke takýchto liekov zároveň nižšia aj ako maximálna úhrada zdravotnou poisťovňou stanovená v Zozname kategorizovaných liekov platným v čase dodania Tovaru. |
9. Periodicita zasielania Čiastkových výziev (objednávok) na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - minimálne 1x týždenne. |
10. Minimálne množstvo plnenia na základe jednotlivej Čiastkovej výzvy (objednávky) Objednávateľa - 1 jednotka zmluvného plnenia. |
11. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi Tovar v lehote do 24 hodín odo dňa doručenia predmetnej Čiastkovej výzvy (objednávky) Dodávateľovi, pokiaľ sa doručenie Čiastkovej výzvy (objednávky) uskutočnilo v pracovných dňoch Dodávateľa v čase od 7.00 do 15.30 hod. Do lehoty dodania Tovaru sa nezapočítava čas v termíne od piatku 15.00 hod. do pondelka 07.00 hod. a taktiež dni pracovného voľna a štátne sviatky. |
12. V prípade, ak Dodávateľ po doručení Čiastkovej výzvy (objednávky) Objednávateľa zistí, že nie je schopný dodať Tovar, resp. časť Tovaru podľa príslušnej Čiastkovej výzvy (objednávky) riadne a včas, je povinný bezodkladne, najneskôr však do 24 hodín odo dňa doručenia Čiastkovej výzvy (objednávky), písomne oznámiť túto skutočnosť Objednávateľovi. |
13. Miestom plnenia Rámcovej dohody je nemocničná lekáreň Objednávateľa. |
14. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade dodania Tovaru s blížiacou sa dobou exspirácie bude Objednávateľa o tejto skutočnosti informovať, pričom Objednávateľovi zároveň vznikne právo takýto tovar podľa vlastného uváženia odmietnuť prevziať. |
15. Objednávateľ je oprávnený vrátiť Dodávateľovi Tovar v závislosti od doby jeho použiteľnosti nasledovne: |
- pri dobe použiteľnosti Tovaru 3-5 rokov, vzniká Objednávateľovi právo vrátiť Dodávateľovi Tovar dodaný najneskôr 6 mesiacov pred koncom jeho doby použiteľnosti, |
- pri dobe použiteľnosti Tovaru 2 roky, vzniká Objednávateľovi právo vrátiť Dodávateľovi Tovar dodaný najneskôr 3 mesiace pred koncom jeho doby použiteľnosti, |
- pri dobe použiteľnosti Tovaru 1 rok, vzniká Objednávateľovi právo vrátiť Dodávateľovi Tovar dodaný najneskôr 1 mesiac pred koncom jeho doby použiteľnosti. |
16. Na prieskum trhu za účelom zisťovania ceny porovnateľného tovaru na relevantnom trhu v zmysle 16.1.9 VOP je oprávnený Objednávateľ a môže ho vykonať ktorýmkoľvek z nasledovných spôsobov: |
- zaslaním výzvy na predloženie cenovej ponuky poštou, faxom, alebo e-mailom, |
- elektronickou aukciou, |
- na základe cenníkov, katalógov, informačných materiálov, informácii z webových stránok, |
- iným preukázateľným spôsobom. |
17. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme aktualizovaný rozpočet (cenník) predmetu Zmluvy v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácii, v ktorom uvedie minimálne tieto informácie: obchodný názov tovaru, mernú jednotku, veľkosť balenia, kód ŠÚKL, množstvo, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, jednotkovú cenu vrátane DPH. |
18. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme kontaktné údaje oprávnenej osoby Dodávateľa pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky (meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mail). |
19. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto Zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
pokračovanie 19: zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
20. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
Hollého 18, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
12
390,00 fľaša
2 870,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.10.2016 12:55
12.10.2016 08:30
12.10.2016 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.10.2016 13:13 - Vstupná ponuka | 2 870,00 | € | Cena s DPH |
12.10.2016 08:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 866,49 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: