166481
Generálna prokuratúra Slovenskej republiky
Štúrova 2, Bratislava , 81285, SVK
36396222
AUTOCONT s.r.o.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Antivírusová ochrana koncových zariadení a serverov
antivírus, počítače, koncové zariadenia, servre, ESET, licencie, softvér, software
Tovar, Služba
7. Počítačové a súvisiace služby
1. Antivírusová ochrana koncových zariadení a serverov
|
|
---|---|
Funkcia |
Obstaranie zmluvy na nákup rozšírenia existujúcich licencií antivírusového softvéru ESET resp. nákup vernostných licencií antivírusového softvéru ESET, alebo licencií ekvivalentného antivírusového softvéru |
Dĺžka trvania licenčného obdobia bude 36 (slovom "tridsaťšesť") mesiacov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Licencia 1 – Licencia na antivírusovú ochranu koncových pracovných staníc (lokálnych počítačov – desktopov). Zúženie licencie ESET Endpoint Antivirus z 1212 na 1162 zariadení, alebo ekvivalent | ks | 1162 | ||
Licencia 2 – Licencia na komplexnú antivírusovú ochranu (vrátane personálneho firewallu a antispamu) prenosných počítačov (notebookov). Rozšírenie licencie ESET Endpoint Security zo 770 na 950 zariadení, alebo ekvivalent | ks | 950 | ||
Licencia 3 – Licencia na antivírusovú ochranu serverov s OS Windows a Linux/BSD, Rozšírenie licencie ESET File Security zo 161 na 247 zariadení, alebo ekvivalent. | ks | 247 | ||
Licencia 4 – Licencia na antivírusovú ochranu poštového servera bežiaceho na Lotus Domino a Linux/BSD. Rozšírenie licencie ESET Mail Security z 2583 na 2830 mailboxov, alebo ekvivalent. | ks | 2830 | ||
Licencia 5 – Licencia na antivírusovú ochranu terminálových klientov nad OS Windows Server 2008 / 2012. Vernostná licencia ESET Endpoint Protection Standard pre 1500 zariadení, alebo ekvivalent | ks | 1500 | ||
Dĺžka trvania licenčného obdobia každej licencie | mesiace | 36 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Komplexná antivírusová ochrana koncových pracovných staníc a notebookov vrátane možnosti využívať modul firewall a antispam. Riešenie musí byť podporované na nasledovných platformách / operačných systémoch: | Microsoft Windows XP, 2000, Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10 – 32/64 bit |
Antivírusová ochrana serverov. Riešenie musí byť podporované na nasledovných platformách/operačných systémoch: | Microsoft Windows Server 2000, 2003, 2008, 2012 – 32/64 bit, CentOS/FreeBSD 7.4 a novší |
Antivírusová ochrana terminálových klientov. Riešenie musí byť podporované nad nasledujúcimi platformami / operačnými systémami: | Microsoft Windows Server 2008, 2012 – 32/64 bit |
Antivírusová ochrana poštových serverov vrátane modulu Antispam. Riešenie musí byť podporované na nasledovných platformách/operačných systémoch: | IBM Lotus Domino Server verzia 8.5 a novšia bežiaca na Microsoft Windows Server 2008 R2 Enterprise a novší, alebo alternatívne poštový server bežiaci na FreeBSD 7.4 a novší |
Požadovaná podpora virtualizácie. | |
Požadovaný exploit blocker a pokročilá kontrola pamäte ako súčasť ochrany koncových pracovných staníc. | |
Požadovaná vzdialená správa všetkých vyššie uvedených produktov pomocou jednej spoločnej webovej konzoly remote administratora od rovnakého výrobcu. | |
Špecifikácia remote administratora: | |
Webová konzola s drill-down schopnosťami. | |
Využívanie nezávislého agenta vzdialenej administrácie. | |
Server/proxy architektúra pre lepšiu odolnosť siete. | |
Prístup zameraný na skupiny. |
Názov |
A1. Predloženie platného partnerského certifikátu vydaného spoločnosťou ESET na úrovni Platinum Partner. Predloženie tohto certifikátu sa požaduje do 24 hod. od účinnosti zmluvy. |
A2. Predloženie platných certifikátov, potvrdení vydaných spoločnosťou ESET o úspešne absolvovanej technickej certifikácii minimálne 4 technikov/zamestnancov uchádzača. Predloženie týchto certifikátov sa požaduje do 24 hod. od účinnosti zmluvy. |
A3. Požaduje sa zachovanie pôvodného mena a hesla pre aktualizáciu. |
A4. Do ceny obstarávanej softvérovej licencie vo všeobecnosti musia byť zahrnuté celkové náklady (TCO). |
A5. Náklady na nákup alebo zapožičanie licencie (do nákladov na nákup alebo zapožičanie licencie sa požaduje uviesť aj všetky licencie pre používanie kompletného riešenia bez ohľadu na akékoľvek už existujúce licencie vo vlastníctve verejného obstarávateľa). |
A6. Náklady na podporu a údržbu softvéru (ročný poplatok výrobcovi softvéru, ak je potrebný). |
A7. Upgrade softvéru na fyzických a virtuálnych zariadeniach na posledné stabilné vydanie (do nákladov sa započítavajú aj náklady na upgrade všetkého softvéru nutného k plnej funkčnosti obstarávaného softvéru) a náklady na implementáciu spojené s inštaláciou všetkých ponúkaných bezpečnostných produktov v jednotlivých lokalitách. |
A8. Upgrade softvéru sa musí vykonávať postupne po jednotlivých krajských organizáciách. Až po dokončení migrácie jednej, sa môže začať migrovať ďalšia. |
A9. Inštalácia nástroja pre centrálnu vzdialenú správu v lokalite Bratislava od rovnakého výrobcu ako sú ponúkané ochrany do tzv. stromu. Nástroj bude nasadený v centrálnom datacentre a bude slúžiť pre celú organizáciu. |
A10. Inštalácia vzdialeného kolektora pre centrálnu vzdialenú správu v každej lokalite obstarávateľa. Udalosti, príkazy a hlásenia z jednotlivých zariadení sa musia zlúčiť v rámci každého kraja do jedného zabezpečeného komprimovaného dátového toku, ktorým sa údaje odošlú na centrálny server vzdialenej správy, umiestneným v datacentre obstarávateľa. |
A11. Konfigurácia nástroja na vzdialenú správu musí zabezpečiť zber údajov o všetkých zariadeniach s implementovanou ochranou. Na nástroji pre centrálnu správu je nutné zabezpečiť skupinové oprávnenia, vychádzajúce z princípu, že IT pracovník na okresnej pobočke musí vidieť podrobnosti o zariadeniach na tejto okresnej pobočke, IT pracovník na krajskej pobočke musí vidieť podrobnosti o zariadeniach na tejto pobočke a podriadených okresných pobočkách a IT pracovník zodpovedný za celý rezort musí vidieť podrobnosti o všetkých zariadeniach na všetkých lokalitách. |
Prístup k údajom o zariadeniach jednotlivých IT pracovníkov musí byť synchronizovaný so štruktúrou Active Directory. A12. Pri nasadzovaní ochrany na jednotlivé zariadenia, obstarávateľ požaduje vytvorenie a prípravu inštalačných balíčkov v systéme Microsoft System Center Configuration Manager. Tieto budú slúžiť na inštaláciu na nových zariadeniach ako aj pri ďalšom upgrade. Obstarávateľ požaduje zaškolenie zodpovedných pracovníkov na prácu s takto pripravenými inštalačnými balíčkami v systéme SCCM. |
A13. Osobné konzultácie, telefonické konzultácie a výjazdy technikov uchádzača v rámci celého územia SR pri jednotlivých migráciách a pri nasadzovaní nástroja vzdialenej správy. |
A14. Nasadenie lokálneho servera pre distribúciu aktualizácii v každej lokalite. |
A15. Náklady na technické školenie pre 40 správcov objednávateľa. |
A16. Náklady na záruky spojené s prevádzkou softvéru. |
A17. Presne zadefinovaný termín na implementáciu daného riešenia (ak už nie je naimplementované) je : implementácia všetkých produktov vrátane nástroja pre vzdialenú správu a zaškolenie správcov najneskôr 1 deň pred platnosťou antivírusovej ochrany. |
A18. Poskytovanie technickej podpory zo strany daného výrobcu ponúkaného AV riešenia v slovenčine a minimálne počas pracovných dní v pracovnom čase od 8.00 do 16:00 hod. |
A19. Samotné antivírusové riešenie/t.j. samotná aplikácia na ochranu koncových pracovných staníc ako aj nástroj pre vzdialenú správu musia byť dostupné v slovenskom alebo v českom jazyku. Antivírusové riešenie na ochranu serverov môže byť dostupné aj v anglickom jazyku. |
A20. Softvér musí mať nastavené automatické aktualizácie zabezpečujúce aktuálnosť softvéru tak, aby svojou činnosťou nijako nespomaľoval činnosť zamestnancov na daných zariadeniach. Musí mať čo najnižší dopad na výkon zariadenia. |
A21. Dodávateľ môže zaslať licenčný súbor spolu s prihlasovacími údajmi na emailovú adresu objednávateľa v súlade s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska aj pred termínom vyplývajúcim zo zmluvy, ak sa tak zmluvné strany dohodnú. |
A22. Z technických kritérií resp. požiadaviek na kvalitu požadujeme, aby antivírusový softvér dosahoval dlhodobú úspešnosť v konkrétnych nižšie uvedených nezávislých testoch medzinárodných testovacích organizácii AV-Comparatives a VIRUS BULLETIN. |
A23. Požadujeme dlhodobú úspešnosť testov zameraných na detekciu „in-the-wild“ vírusov a negenerovanie falošných poplachov (false positives) pri skenovaní neinfikovaných súborov pre rôzne platformy operačných systémov. |
A24. Ponúkaný antivírusový produkt, resp. iný antivírusový produkt od ponúkaného výrobcu s rovnakým skenovacím jadrom a detekčnou technológiou musí v období od októbra 2014 do apríla 2016 dosiahnuť vo všetkých 10 (desiatich) testoch nezávislej testovacej organizácie Virus Bulletin certifikačnú známku VB100. |
alebo ekvivalentne dosahovať rovnakú dlhodobú úspešnosť v rovnakých testovacích parametroch počas obdobia od októbra 2014 doteraz v ekvivalentom nesponzorovanom teste inej nezávislej testovacej organizácie. |
A25. Požadujeme dlhodobú úspešnosť testov zameraných na nízku spotrebu systémových prostriedkov pri používaní ponúkaného antivírusového produktu pre rôzne platformy operačných systémov. |
A26. Ponúkaný antivírusový produkt, resp. iný antivírusový produkt od ponúkaného výrobcu s rovnakým skenovacím jadrom a detekčnou technológiou musí v období od októbra 2014 do apríla 2016 dosiahnuť vo všetkých 4 (štyroch) Performance testoch nezávislej testovacej organizácie AV - Comparatives najvyššiu certifikačnú známku Advanced+ |
alebo ekvivalentne dosahovať rovnakú dlhodobú úspešnosť v rovnakých testovacích parametroch počas obdobia od októbra 2014 doteraz v ekvivalentom nesponzorovanom teste inej nezávislej testovacej organizácie. |
B1. „Softvér“ znamená (I) štandardizovaný počítačový program alebo počítačové programy špecifikované v OLP, ktorý nie je upravovaný, tj. customizovaný pre konkrétneho používateľa, (II) obsah diskov, CD-ROM, DVD médií, správ elektronickej pošty a ich všetkých prípadných príloh, alebo iných nosičov dát na ktoré sa vzťahujú tieto OLP, vrátene Softvéru dodaného vo forme |
objektového spustiteľného kódu na CD-ROM, DVD médiu, iných nosičoch dát, elektronickou poštou cez počítačovú sieť internet, (III) so Softvérom súvisiace vysvetľujúce materiály a akákoľvek dokumentácia, najmä akýkoľvek popis Softvéru, jeho špecifikácia, popis vlastností, popis ovládania, popis operačného prostredia v ktorom sa Softvér používa, návod na použitie alebo inštaláciu |
Softvéru alebo akýkoľvek popis správneho používania Softvéru (ďalej len „Dokumentácia“) a (IV) kópie Softvéru a ak sú dodané Používateľovi aj opravy prípadných chýb Softvéru, dodatky k Softvéru, update, upgrade, nové verzie Softvéru a všetky aktualizácie súčastí Softvéru, na ktoré Výrobca Softvéru udeľuje Licenciu (ďalej len „Poskytovateľ“). |
B2. Licencia: Poskytovateľ udeľuje Používateľovi, a to aj nepriamo prostredníctvom siete svojich distribútorov a resellerov, odplatné, nevýhradné a neprevoditeľné právo na používanie Softvéru vrátane jeho prípadných aktualizácií za podmienok stanovených týmito OLP (ďalej len „Licencia“), |
čo znamená právo nainštalovať Softvér na pevný disk počítača alebo na iné podobné médium slúžiace na trvalé ukladanie dát, inštaláciu a ukladanie Softvéru do pamäte počítačového systému, na vykonávanie, na ukladanie a na zobrazovanie Softvéru na počítačových systémoch. Licencia podlieha obmedzeniam, ktoré sú uvedené v OLP. |
Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností, poskytnutím Licencie Používateľ za žiadnych okolností nenadobúda k Softvéru vlastnícke práva, jedná sa výlučne o odplatné, územne a časovo obmedzené právo používať Softvér po dohodnutú dobu. |
B3. Obmedzenia licencie: Licencia je obmedzená nasledovnými podmienkami, ktoré je Používateľ povinný dodržiavať: a) Práva z Licencie musí Používateľ vykonávať osobne alebo prostredníctvom svojich prípadných zamestnancov alebo dodávateľov služieb v mieste prevádzok Používateľa. b) Používateľ môže Softvér použiť výlučne iba na zabezpečenie svojej činnosti v rozsahu Licencie a nie na poskytovanie služieb tretím stranám. |
c) Softvér je zakázané kopírovať, s výnimkou práva vytvoriť jedinú kópiu Softvéru na médiu určenom na trvalé ukladanie dát ako záložnú kópiu, za predpokladu, že záložná kópia Softvéru sa nebude inštalovať alebo používať na inom počítačovom systéme. Vytvorenie akejkoľvek ďalšej kópie Softvéru je porušením OLP. |
d) Softvér je zakázané šíriť, oddeľovať jeho časti alebo vytvárať odvodené verzie Softvéru. e) Používať, upravovať, prekladať, reprodukovať, alebo prevádzať práva na používanie Softvéru alebo kópie Softvéru inak, než je výslovne uvedené v OLP je zakázané. f) Softvér je zakázané zapožičať, predať, sublicencovať alebo prenajať inej osobe. g) Softvér je zakázané vziať do prenájmu od inej osoby. |
h) Je zakázané Softvér spätne analyzovať, dekompilovať, prevádzať do zdrojového kódu alebo sa iným spôsobom pokúsiť získať zdrojový kód Softvéru s výnimkou rozsahu, v ktorom je takéto obmedzenie výslovne zakázané zákonom. i) Softvér je možné používať iba spôsobom, ktorý je v súlade so všetkými platnými právnymi predpismi v právnom systéme, v ktorom sa Softvér používa, najmä (nie však výlučne) v súlade s platnými obmedzeniami vyplývajúcimi z autorského práva a ďalších práv duševného vlastníctva. |
B4. Práva k softvéru a výhrada práv: |
Softvér a všetky s ním súvisiace práva, najmä (nie však výlučne) vlastnícke práva a práva duševného vlastníctva v ňom obsiahnuté, patria Poskytovateľovi alebo jeho dodávateľom licencií. Tieto práva sú chránené ustanoveniami medzinárodných dohôd a všetkými ďalšími aplikovateľnými zákonmi krajiny, v ktorej sa Softvér používa. Zdrojový kód Softvéru je obchodným tajomstvom |
Poskytovateľa a jeho prípadných dodávateľov licencií a Používateľ k nemu nemá a ani nezískava žiadne práva alebo vlastníctvo. Štruktúra, organizácia a kód Softvéru sú obchodným tajomstvom alebo Dôvernými informáciami Poskytovateľa alebo jeho dodávateľov licencií. Softvér je zakázané kopírovať, s výnimkami explicitne uvedenými v OLP. |
Akékoľvek kópie, ktoré Používateľ smie vytvoriť podľa OLP, musia obsahovať rovnaké upozornenia na autorské a vlastnícke práva, aké sú uvedené na alebo v Softvéri. V prípade, že Používateľ v rozpore s ustanoveniami OLP bude spätne analyzovať, dekompilovať, prevádzať do zdrojového kódu alebo sa iným spôsobom pokúsi získať zdrojový kód, |
získané informácie sa budú automaticky a neodvolateľne považovať za prevedené na Poskytovateľa a vlastnené v plnom rozsahu Poskytovateľom od okamihu ich vzniku. Všetky práva k Softvéru, okrem práv ktoré Poskytovateľ Používateľovi výslovne udelil na základe OLP, si Poskytovateľ výslovne vyhradzuje pre seba. |
B5. Záruky a obmedzenia: a) Poskytovateľ zaručuje, že má právo udeliť Licencie na používanie Softvéru Používateľovi. b) Poskytovateľ zaručuje, že každý Softvér má v zásade také vlastnosti, aké sú popísané v dokumentácií a jej prípadných aktualizáciách a že média, na ktorých bol Softvér dodaný Používateľovi sú čitateľné a neobsahujú škodlivé programy. |
V prípade porušenie záruk uvedených v tomto odseku má Používateľ právo na (I) odstránenie vady Softvéru; (II) dodanie Softvéru bez vady alebo ukončenie Licencie pre príslušný softvérový produkt a vrátenie Licenčného poplatku zaplateného za takýto Softvér za príslušné obdobie. |
c) Poskytovateľ výslovne vyhlasuje, že okrem vyššie uvedených záruk neposkytuje žiadne ďalšie výslovné alebo implikované prehlásenia alebo záruky, najmä nie záruky predajnosti alebo vhodnosti pre konkrétny účel alebo záruky, že Softvér (I) sa zhoduje (II) spĺňa alebo je v súlade požiadavkami určenými zákonmi, nariadeniami, všeobecne záväznými právnymi predpismi alebo o požiadavkami akéhokoľvek orgánu verejnej správy. |
Príslušní dodávatelia licencií poskytli ich softvér Poskytovateľovi v stave „ako stojí a leží.“ Poskytovateľ ani jeho dodávatelia licencií nedávajú žiadnu záruku ani neposkytujú žiadne vyhlásenie, že funkcie, ktoré obsahuje Softvér, budú vyhovovať požiadavkám Používateľa, alebo že prevádzka Softvéru bude nerušená a bezchybná. |
d) Poskytovateľ nepreberá zodpovednosť za žiadne škody spôsobené kombináciou vplyvu počítačových infiltrácii, škodlivých programov, iného softvéru, hardvéru a použitie, prípadne nepoužitia alebo nemožnosti použitia Softvéru. |
e) Poskytovateľ zodpovedá za škody, ktoré by mohli vzniknúť využívaním Softvéru maximálne do výšky odplaty zaplatenej Používateľom za Softvér za obdobie, v ktorom vznikla škoda. že s prihliadnutím na všetky skutočnosti, nemožno predvídať, že prípadná škoda, ktorá by mohla vzniknúť používaním Softvéru prevýši výšku sumy, ktorú Používateľ zaplatí Poskytovateľovi ako odplatu za Softvér za obdobie v ktorom vznikla škoda. |
B6. Vyhlásenie Používateľa. Používateľ plne znáša riziko za výber Softvéru pre dosiahnutie zamýšľaného účelu, za inštaláciu, používanie a výsledky, ktoré so Softvérom dosiahne. Používateľ berie na vedomie, že Softvér bol Poskytovateľom poskytnutý v stave „ako stojí a leží.“ |
B7. Záverečné ustanovenia: a) Tieto OLP sa riadia ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších právnych predpisov, ďalej zákona č. 618/2003 Z. z. o práve autorskom a právach súvisiacich s autorským právom a podľa ostatných zákonov a právnych predpisov platných v Slovenskej republike. |
b) Podrobnosti k osobitným licenčným podmienkam ustanovuje „End User Licence Agreement“ („EULA“), ktorú Používateľ akceptuje pri inštalácii Softvéru. |
c) V prípade rozporu medzi obchodnými podmienkami Elektronického trhoviska („OPET“), ustanoveniami zmluvy uzavretej prostredníctvom OPET, týmito osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť osobitné licenčné podmienky a EULA pred ustanoveniami zmluvy uzavretej prostredníctvom OPET a ustanoveniami OPET. |
C1. Ostatné požiadavky : Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nesplnenie akejkoľvek definovanej špecifikácie a požiadavky. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Štúrova 2, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
21.10.2016 08:27
6 689,00 ks
140 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.10.2016 14:09
14.10.2016 08:28
14.10.2016 08:43
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.10.2016 08:12 - Vstupná ponuka | 139 000,00 | € | Cena s DPH |
14.10.2016 08:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 93 980,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: