00329061
Mesto Gelnica
Banícke námestie 4, Gelnica, 05601, SVK
35815256
Slovenský plynárenský priemysel, a.s.
Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK
Dodávka zemného plynu
zemný plyn, dodávka, distribúcia a preprava zemného plynu
Tovar, Služba
27. Ostatné služby
1. Dodávka zemného plynu
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka zemného plynu vrátane jej prepravy distribučnou sústavou do 7 odberných miest ("OM") odberateľa v dohodnutom množstve, kvalite, čase uvedenom v technických špecifikáciách a podľa ostatných zmluvných špecifikácií, prevzatie zodpovednosti za odchýlku voči zúčtovateľovi odchýlok a zabezpečenie regulovaných distribučných služieb pre odberateľa od príslušného PDS, ku ktorého sústave sú OM pripojené a ostatné súvisiace služby. Garancia zabezpečenia plynulej dodávky plynu do uvedených odberných miest počas celej doby platnosti zmluvy. |
Obdobie dodávky zemného plynu je od 1.1.2017 do 31.12.2018 do 24.00 hod. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaná spotreba zemného plynu na 2 roky za všetky OM na základe skutočného odberu v roku 2015. | MWh | 1685,718 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
P.č. OM/názov a adresa OM/číslo OM | POD kód/ Druh tarify/Prepokladaný odber na 2 roky v MWh |
OM 01/ Hasičská stanica/ Požiarnicka 9/ 4100055779 | SKSPPDIS000910806296/ M4/ 241,605 |
OM 02/ Mestská knižnica, Slovenská 1/ 4100045178 | SKSPPDIS000910804268/ M4/ 249,346 |
OM 03/Materská škola/ Slovenská 49/ 4100045304 | SKSPPDIS000910804275 / M4/ 330,260 |
OM 04/Klub dôchodcov, Banícke nám. 9/ 4100055788 | SKSPPDIS000910806297/ M3/ 52,649 |
OM 05/Mestský úrad, Banícke nám. 4/ 4100055820 | SKSPPDIS000910806300/ M4/ 382,446 |
OM 06/ Materská škola/Hlavná 117/ 4101447670 | SKSPPDIS02091900026/ M1/ 3,248 |
OM 07/ Priemyselný park, Hlavná 50/ 4101488152 | SKSPPDIS010910002346/ M4 / 426,162 |
Názov |
V tejto časti uvedené osobitné požiadavky na plnenie predmetu zmluvy (ďalej „OPP“) tvoria súčasť Všeobecných zmluvných podmienok pre EKS (ďalej „VZP“) a Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu („ďalej UOEP“), ktoré sú uvedené v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska. V prípade rozporu so VZP a OUEP majú tieto OPP prednosť pred takými odlišnými ustanoveniami VZP a OUEP. |
Dodávateľ garantuje zabezpečenie pravidelnej dodávky zemného plynu do uvedených OM od dohodnutého dňa začatia dodávky po celú dobu trvania Zmluvy, okrem prípadov Vyššej moci a prípadov prerušenia distribúcie zemného plynu. |
Kvalita plnenia sa riadi Energetickými predpismi. |
Dodávateľ berie na vedomie, že v dôsledku organizačných zmien odberateľa a zmien vynútených zmenou všeobecne záväzných právnych predpisov môže dôjsť k zmene počtu odberných miest uvedených v Technickej špecifikácii predmetu. Zmeny budú realizované bez sankcií zo strany dodávateľa. |
Nový dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení všetkých odberných miest v distribučnej sieti. Splnomocnenie na právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa zemného plynu spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom odberateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony. |
Dodávateľ nebude sankcionovať odberateľa za neodobratie predpokladaného množstva zemného plynu, ani za odobratie väčšieho ako predpokladaného množstva zemného plynu. |
Základom pre účtovanie dodávky plynu je dodané množstvo energie v plyne, ktoré sa vypočíta podľa vyhlášky MH SR č. 269/2012 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť odberateľovi do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy doklad o povolení ÚRSO na podnikanie v energetike v rozsahu predmetu zákazky, resp. doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku zemného plynu. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží: Platnú zmluvu na rok 2017 uzatvorenú s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete, prípadne čestné vyhlásenie, ktorým potvrdí, že začal rokovanie o uzatvorení zmluvy na rok 2017 s prevádzkovateľom distribučnej siete, o prístupe do distribučnej siete, o distribúcii plynu a poskytovaní podporných služieb v plynárstve. |
Pre účely tejto zákazky znamená pojem Druh tarify označenie integrovanej ceny, ktorý je zvolený odberateľom podľa príslušných odberových pomerov, resp. objemu spotreby zemného plynu a akceptovaný Dodávateľom zemného plynu. |
MIESTO, ČAS A SPÔSOB PLNENIA ZMLUVY |
Miestom plnenia sú OM Odberateľa pripojené do siete príslušného prevádzkovateľa definovanými v Špecifikáciách príslušným POD kódom. |
Zmluvné obdobie dodávky zemného plynu do OM Objednávateľa je obdobie od 1.1.2017 do 31.12.2018. |
Odpočtové obdobie je obdobie od vykonania jedného odpočtu odberu plynu po nasledujúci odpočet. Odpočet odberu zemného plynu vykonáva PDS minimálne v intervaloch stanovených v prevádzkovom poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete. |
Dodávateľ umožní odberateľovi prístup k podrobným informáciám o spotrebe zemného plynu po fakturačných cykloch a pre zákazníkov s priebehovým meraním na OM aj výsledky tohto merania prostredníctvom webovej aplikácie na svojom webovom sídle. |
CENA |
Cenou sa rozumie cena podľa čl. V. OUEP. |
Ponúknutá cena bude cena za celé predpokladané množstvo odberu plynu za obdobie 24 mesiacov. |
Zmena ceny je možná výlučne za podmienok uvedených v platných OPET, platných OUEP a v zmysle platnej legislatívy v oblasti plynárenstva. |
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť odberateľovi do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podpísané rozčlenenie jednotkovej ceny, podľa ktorej stanovil celkovú cenu za plnenie na - cenu za odobratý plyn, cenu za služby distribúcie, cenu za služby prepravy, cenu za služby skladovania, cenu za služby obchodníka, spotrebnú daň, DPH ako aj ďalšie nevyhnutné podmienky dodávky plynu v zmysle platnej legislatívy. Rozčlenenie sa vykoná za každé odberné miesto samostatne. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ predloží do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy a pred plnením zmluvy certifikát ISO 9001 pre predaj plynu/elektriny (systém manažérstva kvality spoločnosti) a ISO 14001 (environmentálne manažérstvo spoločnosti). |
Cena za plnenie musí byť stanovená v súlade s rozhodnutím ÚRSO platným pre rok dodávky zemného plynu. Dodávateľ nie je oprávnený účtovať odberateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou plynu a poskytovanými distribučnými službami a súvisiacimi službami. |
PLATOBNÉ A FAKTURAČNÉ PODMIENKY |
Vyúčtovacím obdobím, pre ktoré vykonáva PDS odpočet určeného meradla je kalendárny rok. Vyúčtovacie obdobie určuje PDS. |
Dodávateľ bezplatne vystaví faktúry jednotlivo pre každé odberné miesto, každá faktúra bude doručená do miesta sídla odberateľa. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od dátumu jej vystavenia. |
Pri vyúčtovaní Dodávateľ uvádza reálny odpočet meradiel, nie odhadný prepočet spotreby. |
Úhrada faktúr sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku. Okrem faktúry v tlačenej podobe doručí vystavenú faktúru odberateľovi aj v elektronickej forme ako súbor v textovo čitateľnej podobe. |
Dodávateľ je oprávnený v priebehu fakturačného obdobia požiadať od Objednávateľa za opakovanú dodávku preddavkové platby na základe vystaveného platobného kalendára a to vo výške 100% z celkovej predpokladanej hodnoty fakturácie za predmetný mesiac. |
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala. |
Banícke námestie 4, Gelnica, Gelnica, Košický, Slovenská republika
01.01.2017 00:00 — 31.12.2018 00:00
1 685,72 MWh
102 868,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.10.2016 10:01
12.10.2016 13:00
12.10.2016 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.10.2016 12:07 - Vstupná ponuka | 102 826,42 | € | Cena s DPH |
12.10.2016 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 59 772,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: