00165549
Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica
Námestie L. Svobodu č. 1, Banská Bystrica, 97517, SVK
31628605
Xepap, spol. s r. o.
Jesenského 4703, Zvolen, 96001, SVK
dodávka kancelárskeho papiera, tabelačného papiera, obálok
papier, obálky
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. dodávka kancelárskeho papiera, tabelačného papiera, obálok
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelársky, xerografický papier, nerecyklovaný, biely - s garanciou stálosti papiera, t.j. bezproblémové archívne použitie, ošetrený proti dvojitému braniu (Certifikácia podľa ISO 9706) |
Tabelačný papier s oddeliteľnou bočnou perforáciou, farba biela, nerecyklovaný |
Obálky- farba biela, vyrobené z bezdrevného papiera, lepiaca vrstva pod odnímateľnou páskou, bez okienka |
Tovar predmetu zákazky bude chránený- balený obvyklým spôsobom, tak aby nedošlo k jeho poškodeniu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Papier xerox A4, 1 bal. /500 ks | bal. | 10 000 | ||
Papier xerox A3, 1 bal./500 ks | bal. | 120 | ||
Papier xerox A5, 1 bal./1 000 ks | bal. | 100 | ||
Kancelársky, xerografický papier: Plošná hmotnosť, g/m2, ISO 536 | g/m2 | 80 | ||
Kancelársky, xerografický papier: Hrúbka, ISO 534 | µm | 104 | ||
Kancelársky, xerografický papier: Belosť, CIE, ISO 11475 | % | 146 | ||
Kancelársky, xerografický papier: Opacita, ISO 2471 | % | 91 | ||
Kancelársky, xerografický papier: Jasnosť (belosť s UV), ISO 2470 | % | 103 | ||
Tabelačný papier 25/1+0, jednovrstvový pre tlač dokumentov bez kópie, 1 bal./ 2 000 ks | bal. | 430 | ||
Tabelačný papier 25/1+1, 1bal. /1 000 ks | bal. | 12 | ||
Tabelačný papier 25/1+2, 1bal./750 ks | bal. | 24 | ||
Tabelačný papier- Plošná hmotnosť, g/m2 | g/m2 | 60 | ||
Obálka C6 samolepiaca | ks | 50 000 | ||
Obálka C5 samolepiaca | ks | 54 000 | ||
Obálka B4 samolepiaca | ks | 10 000 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v meste dodania |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy, informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa (meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo) |
Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na 12 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky spravidla v mesačných intervaloch, pričom v každej z dodávok bude množstvo upresnené podľa skutočných potrieb objednávateľa, dodávku predmetu zákazky požadujeme zrealizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 14:00 hod. a to najneskôr do 5 kalendárnych dní od obdržania objednávky od objednávateľa. |
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list alebo preberací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva a kvality premetu zákazky, vrátane služieb s dodaním tovaru - dopravou na miesto plnenia a vyložením do skladu objednávateľa. |
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, preddavky nebudú poskytnuté. |
Objednávateľ požaduje predloženie vzorky tovaru a certifikátu (kópia) potvrdzujúceho splnenie požadovaných parametrov kancelárskeho papiera do 5 dní od uzatvorenia zmluvy. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako ,,nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou |
podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do registra. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa |
Námestie L.Svobodu 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
20.10.2016 11:15 — 20.10.2017 11:15
125 686,00 ks, bal.
34 188,55
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
07.10.2016 13:20
13.10.2016 11:12
13.10.2016 11:27
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.10.2016 08:25 - Vstupná ponuka | 34 188,55 | € | Cena bez DPH |
13.10.2016 11:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 23 408,20 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: