738298
Ústav na výkon trestu odňatia slobody Želiezovce
Veľký Dvor 12, Želiezovce, 93701, SVK
36283576
PENAM SLOVAKIA, a.s.
Štúrova 74/138, Nitra, 94935, SVK
Sladké pečivo
koláč, vianočka, závin s náplňou
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Sladké pečivo
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Koláč dvojfarebný min. 450g | ks | 2500 | ||
Závin tvarohový min. 400g | ks | 2000 | ||
Závin orechový min. 400g | ks | 2000 | ||
Závin kakaový min. 400g | ks | 2000 | ||
Koláč tlačený min. 300g /rôzna náplň/ | ks | 2000 | ||
Koláč kakaový min. 300g | ks | 2000 | ||
Koláč orechový min. 300g | ks | 2000 | ||
Vianočka min. 400g | ks | 2500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Koláč dvojfarebný min. 450g /balenie/ | voľné |
Závin tvarohový min. 400g /balenie/ | voľné |
Závin orechový min. 400g /balenie/ | voľné |
Závin kakaový min. 400g /balenie/ | voľné |
Koláč tlačený min. 300g /balenie/ | voľné |
Koláč kakaový min. 300g /balenie/ | voľné |
Koláč orechový min. 300g /balenie/ | voľné |
Vianočka min. 400g /balenie/ | voľné |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. |
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo. |
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na celý predmet zákazky do 2 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručí objednávateľovi jednotkové ceny predmetu obstarávania. |
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe "Čiastkovej výzvy"/objednávky/ a dodacieho listu. |
Požaduje sa dodanie tovaru nasledujúci deň po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej "Čiastkovej výzvy" /objednávky/. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR. |
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu potravín. |
Dodávku predmetu obstarávania realizovať v čase od 04:00 do 09:00 hod.. /v prípade potreby sedem dní v týždni/ |
Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. |
Miesto dodania predmetu obstarávania určí obstarávateľ v objednávke. Dodanie predmetu obstarávania sa bude realizovať do sídla obstarávateľa Želiezovce, Santovka. |
Doba trvania Rámcovej dohody je na obdobie 6 mesiacov. |
Zmeny cien tovaru je možné meniť len na základe zmien DPH, daňových odvodov, takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH, daňových odvodov. |
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný v priebehu 6 mesiacov. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b). |
Objednávateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenia, ktorý je presne definovaný v bode III. Technická špecifikácia predmetu zákazky. V prípade, ak dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase verejného obstarávateľa dodať predmetný tovar aj v inom veľkostnom balení za podmienok, že náhradné veľkostné balenie nebude menšie a zároveň sa dodrží zazmluvnená jednotková cena. |
Veľký Dvor č. 12, 937 01 Želiezovce, Želiezovce, Levice, Nitriansky, Slovenská republika
6
1,00 v zmysle bodu III. objednávkového formulára
20 985,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.10.2016 14:00
11.10.2016 08:00
11.10.2016 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.10.2016 07:50 - Vstupná ponuka | 20 149,09 | € | Cena s DPH |
11.10.2016 07:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 149,09 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: