• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.05.2015 11:31
  •    Predkladanie ponúk
    09.05.2015 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.05.2015 15:01
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.05.2015 09:05

Detail zákazky Z20156929

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.05.2015 11:31
  •    Predkladanie ponúk
    09.05.2015 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.05.2015 15:01
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.05.2015 09:05

Základné údaje

Z20156929

OF-24127

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=1853574

Objednávateľ

00164763

Slovenské národné divadlo

Pribinova 7272/17, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81901, SVK

Dodávateľ

35745631

PRESS & BURG Finance s.r.o.

Hrobákova 1633/1, Bratislava-Petržalka, 85102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mediálne online kampane a online súťaž

Online kampaň, digitálna kampaň, online súťaž, vybraná sociálna sieť, PPS, Boost

  • 79341400-0 - Služby týkajúce sa reklamnej kampane

Služba

13. Reklamné služby

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mediálne online kampane a online súťaž
Funkcia
Online kampane - podpora predaja
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Online kampane počet 12
Trvanie každej online kampane deň 7
Online súťaž počet 1
Trvanie online súťaže deň 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nástroj online kampaní správa kampane + report/ (Facebook Boost + PPC)
Obdobie realizácie kampaní od 19.5. do 30.11.2015
Nástroj online súťaže Accounting,nastavenie,správa súťaže,report/vytvorenie landing page/mediálny rozpočet(FaceBoost+PPC)
Obdobie realizácie súťaže od 19.5. do 30.11.2015
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Presná hodnota mediálneho rozpočtu na online kampane (Facebook Boost + PPC), bude určená objednávateľom.
Dodávateľ uvedie v rozpočte na online kampane svoju cenu za správu kampane + report .
Presná hodnota mediálneho rozpočtu na online súťaž (Facebook Boost + PPC), bude určená objednávateľom.
Dodávateľ uvedie v rozpočte na online súťaž svoje dve ceny a to za Accouting, nastavenie, správa súťaže, report a za vytvorenie landing page .
Správa kampane na Facebooku zahŕňa tvorbu viacerých verzií reklám a cielení,dennú kontrolu výkonu kampaní,okamžité riešenie zmien podľa vyhodnotenia výsledkov,kontrola reklám,úprava „call to action“ prkov,kontrola rozpočtov,sledovanie udržateľnosti finančného limitu,sledovanie chodu kampane.
Accounting zahŕňa stretnutia, komunikáciu s objednávateľom, technické zabezpečenie.
Ukončenie kampane na základe požiadavky zadávateľa môže prebehnúť aj v skoršom termíne. Fakturovať len reálnu dĺžku kampane.
Možnosť voľného presunu financií v rámci celkového vysúťaženého mediálneho kreditu
Súčasťou reportu (vyhodnotenia) každej kampane sú: náklad, impresie, kliknutia, CPC, konverzia/počet predaných vstupeniek, prekliky.
V prípade Online súťaže je súčasťou reportu aj databáza e-mailových kontaktov.
Zbieranie cookies na účely remarketingu.
Súčasťou kampaní sú aj osobné stretnutia v sídle objednávateľa.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy
Vystavenie faktúry /faktúr po každej zrealizovanej kampani. Prílohou každej faktúry bude príslušný report.
Splatnosť faktúry/faktúr : do 30 kalendárnych dní od doručenia objednávateľovi.
Do faktúry/faktúr je potrebné uvádzať meno kontaktnej osoby za objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pribinova 17, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

19.05.2015 00:00 — 30.11.2015 00:00

13,00 počet kampani

5 976,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.05.2015 11:31

09.05.2015 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 217
 89
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.05.2015 11:50 - Vstupná ponuka 5 976,00 € Cena s DPH
09.05.2015 14:59 - Najvýhodnejšia ponuka 1 668,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS