00164763
Slovenské národné divadlo
Pribinova 7272/17, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81901, SVK
35745631
PRESS & BURG Finance s.r.o.
Hrobákova 1633/1, Bratislava-Petržalka, 85102, SVK
Mediálne online kampane a online súťaž
Online kampaň, digitálna kampaň, online súťaž, vybraná sociálna sieť, PPS, Boost
Služba
13. Reklamné služby
|
1. Mediálne online kampane a online súťaž
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Online kampane - podpora predaja |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Online kampane | počet | 12 | ||
| Trvanie každej online kampane | deň | 7 | ||
| Online súťaž | počet | 1 | ||
| Trvanie online súťaže | deň | 7 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Nástroj online kampaní | správa kampane + report/ (Facebook Boost + PPC) |
| Obdobie realizácie kampaní | od 19.5. do 30.11.2015 |
| Nástroj online súťaže | Accounting,nastavenie,správa súťaže,report/vytvorenie landing page/mediálny rozpočet(FaceBoost+PPC) |
| Obdobie realizácie súťaže | od 19.5. do 30.11.2015 |
| Názov |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
| Presná hodnota mediálneho rozpočtu na online kampane (Facebook Boost + PPC), bude určená objednávateľom. |
| Dodávateľ uvedie v rozpočte na online kampane svoju cenu za správu kampane + report . |
| Presná hodnota mediálneho rozpočtu na online súťaž (Facebook Boost + PPC), bude určená objednávateľom. |
| Dodávateľ uvedie v rozpočte na online súťaž svoje dve ceny a to za Accouting, nastavenie, správa súťaže, report a za vytvorenie landing page . |
| Správa kampane na Facebooku zahŕňa tvorbu viacerých verzií reklám a cielení,dennú kontrolu výkonu kampaní,okamžité riešenie zmien podľa vyhodnotenia výsledkov,kontrola reklám,úprava „call to action“ prkov,kontrola rozpočtov,sledovanie udržateľnosti finančného limitu,sledovanie chodu kampane. |
| Accounting zahŕňa stretnutia, komunikáciu s objednávateľom, technické zabezpečenie. |
| Ukončenie kampane na základe požiadavky zadávateľa môže prebehnúť aj v skoršom termíne. Fakturovať len reálnu dĺžku kampane. |
| Možnosť voľného presunu financií v rámci celkového vysúťaženého mediálneho kreditu |
| Súčasťou reportu (vyhodnotenia) každej kampane sú: náklad, impresie, kliknutia, CPC, konverzia/počet predaných vstupeniek, prekliky. |
| V prípade Online súťaže je súčasťou reportu aj databáza e-mailových kontaktov. |
| Zbieranie cookies na účely remarketingu. |
| Súčasťou kampaní sú aj osobné stretnutia v sídle objednávateľa. |
| Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Vystavenie faktúry /faktúr po každej zrealizovanej kampani. Prílohou každej faktúry bude príslušný report. |
| Splatnosť faktúry/faktúr : do 30 kalendárnych dní od doručenia objednávateľovi. |
| Do faktúry/faktúr je potrebné uvádzať meno kontaktnej osoby za objednávateľa. |
Pribinova 17, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
19.05.2015 00:00 — 30.11.2015 00:00
13,00 počet kampani
5 976,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.05.2015 11:31
09.05.2015 15:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 05.05.2015 11:50 - Vstupná ponuka | 5 976,00 | € | Cena s DPH |
| 09.05.2015 14:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 668,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: