Z201630543
OF-102029
zrušená
00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
Servis a oprava chladiacich zariadení
chladiace zariadenia
Služba, Tovar
1. Opravy a údržba
1. Servis a oprava chladiacich zariadení
|
|
---|---|
Funkcia |
Servis a bežná oprava chladiacich zariadení |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Servis a bežná oprava chladničiek a mrazničiek | hodín | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Chladnička, mraznička hlavne týchto značiek AEG Santo, ANGELA TONI BASIC, Zanussi, Gorenje, Calex, ROYAL, ARDO, BOSH, BEKO, Eurotech, LIEBHER, SAMSUNG, Philco, TEWAK, WHIRLPOOL, IDAF, PROLINE, ELECTROLUX, BAUMATIC, CANDY, EUROTECH, HAIER a iných | 928 ks |
Výrobníky ľadu - rôznych značiek | 1 ks |
Výrobníky šupín. ľadu- rôznych značiek | 1 ks |
Kryostaty- rôznych značiek | 1 ks |
Hlbokomraziace boxy- rôznych značiek | 1 ks |
Kontrola stavu a tesnosti okruhu chladiacej kvapaliny | |
Výmena poškodených - nefunkčných časti zariadenia | |
Výmena tesniacich prvkov zariadení | |
Čistenie kondenzačnej vane | |
Kontrola, prípadne výmena filtrov | |
Kontrola elektrických časti zariadení | |
Dezinfekcia zariadení |
Názov |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Jednotlivé činnosti budu realizované v priestoroch objednávateľa, v ojedinelých prípadoch v sídle dodávateľa, doprava na jeho náklady. |
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy sa požaduje predložiť oprávnenie na nakladanie s fluórovanými skleníkovými plynmi podľa zák. 286/2009 a 321/2012 |
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy sa požaduje predložiť oprávnenia na požadovanú činnosť |
Servisný zásah sa požaduje do 3 hodín od nahlásenia poruchy |
V prípade opakovaného nedodržania termínu nástupu na odstránenie závad vznika objednávateľovi nárok na odstúpenie od zmluvy |
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry. K faktúre musí byť priložený súpis vykonaných prác a dodaného materiálu s dokladom o nákupe. |
Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zákazky, potrebné príslušenstvo, dopravu na konkrétne pracovisko objednávateľa vrátane všetkých poplatkov a príplatkov. Miestom plnenia je sídlo objednávateľa a jedno ďalšie odberné miesto do 5 km od sídla. |
V prípade, že odberateľ obdržal faktúru, ktorá nezodpovedá požiadavkám daňového dokladu, je oprávnený ju vrátiť za účelom jej doplnenia alebo vystavenia novej faktúry. Počas tejto doby neplynie lehota jej splatnosti. |
Nahradné diely musia byť nové, nepoužívané, nerepasované |
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 48 hodín od uzavretia zmluvy doručil (emailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo |
Objednávateľ bude akceptovať cenu dodaného materiálu vyššiu max. o 10% ako je cena tovaru získaná prieskumom trhu u iných predajcov. |
Jednotková cena za prácu vrátane dopravy na miesto výkonu prác bude stanovená s DPH v eur za 1 hodinu. |
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 48 hodín od uzavretia zmluvy doručil (emailom) objednávateľovi cenu za hodinu práce so zarátaním dopravy na miesto výkonu prác. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú uvedenú v zmluvných podmienkach alebo do vyčerpania sumy podľa tejto zmluvy; a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Predmet činnosti sa uskutoční na základe samostatných objednávok elektronicky alebo telefonicky, v ktorých objednávateľ uvedie požadovaný termín a miesto poskytnutia služby. |
Množstvo hodín je iba predpokladané. Je určené na základe predchádzajúcej potreby objednávateľa a bude objednávateľom upravované počas platnosti zmluvy podľa aktuálnych potrieb objednávateľa. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky |
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
12
1,00 súbor
6 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.10.2016 09:27
14.10.2016 09:25
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: