30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
18049401
AG NÁRADIE - AGRODEAL, s.r.o.
Bulharská 37/2, Trnava, 91700, SVK
Dielenské náradie - Gola sada
Dielenské náradie - Gola sada
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Dielenské náradie - Gola sada
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Gola sada 1/2" 18 dielna | súprava | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Gola sada 1/2" 18 dielna | súprava |
6hranné hlavice: 1/2" | 8,10,11,12,13,14,17,19,21,22,24,27,29,30,32 mm |
račňa s prepínacou páčkou | veľkosť 1/2" |
predlžovací nástavec 75 mm | veľkosť 1/2" |
predlžovací nastavec 250 mm | veľkosť 1/2" |
balenie | kovový kufrík |
Rozmery kufra | cca 333 x 143 x 52 mm |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa dodanie tovaru: |
- najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, pričom objednávka objednávateľa nebude odoslaná skôr ako uplynie 7 pracovných dní od lehoty na predkladanie ponúk, |
- na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy), |
- v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), |
- v čase od 7,00 hod do 14,00 hod., |
- s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH. |
Požaduje sa, aby zmluvná cena v sebe zahŕňala dopravné náklady vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa vystavenie faktúry s náležitosťami daňového dokladu s 30 dňovou splatnosťou. |
Záverečné ustanovenie: |
- nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v Opisnom formulári, sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok dodávateľa, pričom objednávateľ: |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
- požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy, mal dodávateľ, ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa, v registri konečných užívateľov výhod, zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
- pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Jilemnického 6, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
18.10.2016 09:00 — 19.10.2016 14:00
1,00 zákazka
410,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.10.2016 15:33
10.10.2016 10:00
10.10.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.10.2016 17:31 - Vstupná ponuka | 408,00 | € | Cena s DPH |
10.10.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 384,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: