37836901
Trnavský samosprávny kraj
Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK
46112961
ABCOM Košice s.r.o.
Rumunská 11, Košice, 04001, SVK
Počítač pre grafické pracovisko
počítač, grafický software
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Počítač pre grafické pracovisko
|
|
---|---|
Funkcia |
Počítač pre grafické spracovanie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počítač | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
PC | |
procesor | dosahujúce skóre min. 9900 bodov podľa testu Passmark CPU Mark |
operačná pamäť | min. 16GB |
HDD | min. 2TB/7200ot./min + 256GB SSD |
grafický subsystém | dosahujúci skóre min. 11500 bodov podľa testu Passmark G3D Mark |
pamäť grafického subsystému | min. 6GB |
rozhrania | USB 2.0, USB 3.0, HDMI, DisplayPort, čítačka pamäťových kariet, Ethernet, WiFi, napaľovačka diskov DVD |
operačný systém | predinštalovaný Windows 10 Pro 64-bit alebo ekvivalent |
príslušenstvo | optická myš USB, klávesnica USB |
MONITOR | |
uhlopriečka | min. 28´´ |
rozlíšenie | 3840x2160px(4k UHD) |
pripojiteľnosť | DisplayPort, HDMI |
technológia | display TN, LED podsvietenie |
ďalšie požadované vlastnosti | pivot, USB, reproduktory |
SOFTWARE | |
grafický software | Creative Suite 6 Design Standard alebo ekvivalent s minimálnou predplatenou dobou požívania na 3 roky |
kancelársky balík | Microsoft Office 2016 pre podnikateľov alebo ekvivalent |
antivírusový software | obsahujúci antivírus, antispyware, anti-phishing, personálny firewall, antispam, exploit blocker, ochranu pred botnetmi s aktualizáciou počas 2 rokov |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - objednávateľ požaduje tovar dopraviť na miesto plnenia. |
Vrátane inštalácie, implementácie, testovania a zaškolenia na obsluhu. |
Predávajúci sa zaväzuje dodať tovar nepoškodený, nový, doteraz nepoužívaný spolu so záručnými listami. |
Predávajúci je povinný dodať tovar do 14 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Platobné podmienky - plnenie bez zálohovej platby, splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Kupujúcemu. |
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami. |
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením dodávateľa od zmluvy z iných ako dohodnutých alebo zákonom stanovených dôvodov, môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia. |
Objednávateľ požaduje dodať všetky zariadenia nové originál od výrobcu (fabricky vyrobené), zapečatené ochrannými prvkami výrobcu (krabica / obal prelepený originálnou ochrannou páskou). |
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia |
Dodávateľ predloží originál certifikátu alebo úradne osvedčenú kópiu certifikátu o zavedení systému riadenia kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001 vydaný nezávislou inštitúciou, pričom objednávateľ uzná aj rovnocenné osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskeho spoločenstva, najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním. |
Dodávateľ predloží originál certifikátu alebo originál iného dokladu vystaveného výrobcom zariadení, ktoré objednávateľ požaduje, preukazujúci oprávnenosť a schopnosť dodávateľa vykonávať inštaláciu, záručný a pozáručný servis zariadení, ktoré sú predmetom dodávky, najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ktorý nebude spĺňať funkčnú a technickú špecifikáciu predmetu zákazky a včas nepredloží požadované doklady. |
V prípade ak dodávateľ ponúkne ekvivalentný predmet plnenia, zaväzuje sa najneskôr 3 pracovné dni pred termínom dodania predložiť potvrdenie nezávislej k tomu oprávnenej inštitúcie, že predmet plnenia je ekvivalentný v požadovaných technických parametroch, službách a výbave. |
Starohájska 10, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
17.10.2016 08:00 — 31.10.2016 14:00
1,00 ks
6 210,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.10.2016 12:01
12.10.2016 10:00
12.10.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.10.2016 09:59 - Vstupná ponuka | 5 903,05 | € | Cena s DPH |
12.10.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 894,18 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: