36063606
Bratislavský samosprávny kraj
Sabinovská 16, Bratislava, 82005, SVK
35881674
GOPAS SR, a.s.
Dr. Vladimíra Clementisa 10, Bratislava, 82102, SVK
Vzdelávanie a certifikácia ECDL na stredných školách
vzdelávanie, certifikácia, ecdl
Služba
24. Vzdelávanie a profesionálne vzdelávanie
1. Vzdelávanie a certifikácia ECDL na stredných školách
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Vzdelávanie pre 40 učiteľov v štyroch skupinách - 10 dní po 8 hodín |
2. Odborná konzultácia pre 40 učiteľov podľa metodiky ECDL v štyroch skupinách - 7 dní po 2 hodiny |
3. Certifikácia 40 učiteľov podľa metodiky ECDL - maximálne 7 modulov na učiteľa |
4. Výučbové materiály pre žiakov stredných škôl - materiály pre 20 škôl zo všetkých 12 modulov ECDL, 15 súborov materiálov pre školu |
5. Vzdelávanie žiakov podľa metodiky ECDL na stredných školách - 20 stredných škôl, 2 skupiny po cca 15 žiakov, 30 vzdelávacích hodín na skupinu |
6. Organizačná príprava žiakov na skúšky ECDL na stredných školách - 20 stredných škôl, 2 skupiny po cca 15 žiakov, 15 hodín na skupinu |
7. Certifikácia 600 žiakov podľa systému ECDL na stredných školách - maximálne 5 modulov na žiaka |
8. Indexy ECDL pre 40 učiteľov |
9. Certifikáty ECDL pre 40 učiteľov, 2ks na osobu |
10. Indexy ECDL pre 600 žiakov |
11. Certifikáty ECDL pre 600 žiakov |
12. USB adaptér pre pripojenie PC do WiFi siete - 20 škôl po 15+1 PC |
13. Corel Draw Graphic Suite X8 CZ Clasroom Licence 15+1 ESD pre 8 škôl |
14. Prevádzkyschopnosť SW počas projektu na stredných školách - 20 škôl, po 2 skupiny, po 6 hodín |
15. Spotrebný materiál - papier, toner, fixky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vzdelávanie učiteľov podľa metodiky ECDL u dodávateľa | hodina | 320 | ||
Odborná konzultácia pre učiteľov u dodávateľa - metodika ECDL | hodina | 56 | ||
Overenie kompetencií (certifikácia) učiteľov podľa systému ECDL u dodávateľa | skúška | 280 | ||
Výučbové materiály pre žiakov - pre všetkých 12 modulov podľa metodiky ECDL | súbor | 300 | ||
Vzdelávanie žiakov podľa metodiky ECDL na stredných školách | hodina | 1 200 | ||
Organizačná príprava žiakov na skúšky ECDL na stredných školách | hodina | 600 | ||
Overenie kompetencií (certifikácia) žiakov podľa systému ECDL na stredných školách | skúška | 3 000 | ||
Indexy ECDL pre učiteľov | kus | 40 | ||
Certifikáty ECDL pre učiteľov, 2ks na osobu | kus | 80 | ||
Indexy ECDL pre žiakov | kus | 600 | ||
Certifikáty ECDL pre žiakov | kus | 600 | ||
USB adaptér pre pripojenie PC do WiFi siete | kus | 320 | ||
Corel Draw Graphic Suite X8 CZ Clasroom Licence 15+1 ESD | kus | 8 | ||
Prevádzkyschopnosť SW počas projektu na stredných školách | hodina | 240 | ||
Spotrebný materiál - papier, toner, fixky | súbor | 20 |
Názov |
1. Dodávateľ a objednávateľ si navzájom doručia do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy zoznam kontaktných osôb, ktoré budú oprávnené konať vo veci plnenia predmetu zákazky, budú oprávnené preberať pokyny a požiadavky súvisiace s plnením a budú zabezpečovať vzájomnú komunikáciu. |
2. Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
3. Dodávateľ musí predložiť objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy: |
3.1. Overenú kópiu akreditácie ECDL pre územie Slovenska, na základe ktorej je oprávnený vykonávať skúšky ECDL pre skupinu modulov Base, Standard, Advanced |
3.2. Overenú kópiu akreditácie pre minimálne jednu certifikovanú stálu miestnosť a jednu mobilnú certifikovanú miestnosť pre testovanie v oblasti ECDL |
3.3. Zoznam odborne spôsobilých lektorov, ktorí sú schopní pripravovať účastníkov vzdelávacích aktivít v tematických oblastiach, ktoré definujú sylaby ECDL z modulov M2, M3, M4, M5, M6, M7, M12, a sylaby ECDL Advanced z modulov na pokročilej úrovni AM3, AM4, AM5, AM6; |
Za odborne spôsobilého lektora sa považuje lektor, ktorý spĺňa jedno z nasledovných kritérií: |
a) lektor je skúšobným komisárom ECDL, čo dodávateľ doloží kópiou platných certifikátov o akreditácii skúšobného komisára ECDL, ktoré pokryjú vymenované moduly |
b) lektor má aspoň 2 roky lektorskej praxe a úspešne vykonal skúšky ECDL z modulov na pokročilej úrovni AM3, AM4, AM5, AM6 (podľa sylabu ECDL Advanced), čo doloží dodávateľ kópiami certifikátov ECDL Advanced alebo Expert a profesijným životopisom |
3.4. Dodávateľ doručí objednávateľovi aj čestné vyhlásenie každého lektora, že bude pre dodávateľa vzdelávanie realizovať. |
4. Objednávateľ predloží dodávateľovi do 15 pracovných dní od uzavretia zmluvy zoznam škôl pre výkon školení a testovania žiakov, zoznam školených a testovaných učiteľov a zoznam kontaktných osôb spolu s mobilnými číslami, ktoré budú nápomocné pri organizácii a zabezpečení školení žiakov na školách. |
5. Poverený zástupca dodávateľa vypracuje harmonogram vzdelávacích aktivít na nasledujúci kalendárny mesiac vždy najneskôr 14 kalendárnych dní pred začiatkom mesiaca a najneskôr 3 pracovné dni pred každou vzdelávacou aktivitou vypracuje menovitý zoznam účastníkov aktivity, jej náplň a rozsah - harmonogram aj menovitý zoznam doručí v uvedených termínoch poverenému zástupcovi objednávateľa. |
6. V prípade, že počas realizácie projektu dôjde k výmene odborne spôsobilého lektora alebo dodávateľ svoj lektorský zbor počas projektu doplní, nový lektor musí spĺňať kvalifikačné predpoklady na lektora, uvedené v bode 3.3. a 3.4. Túto skutočnosť je dodávateľ povinný oznámiť objednávateľovi najneskôr 14 kalendárnych dní pred vzdelávacou aktivitou, ktorú budú realizovať noví lektori. |
7. Dodávateľ dodá výučbové materiály pre prípravu žiakov na skúšky ECDL v slovenskom jazyku, okrem prípadu keď neexistuje softvérová aplikácia pre daný modul ECDL v slovenskej mutácii. Výučbový materiál môže byť dodaný aj v českej mutácii za predpokladu, že bude doplnený slovníkom slovenských významov použitých českých odborných výrazov. |
8. Obsah kompletného výučbového materiálu pre každý modul musí napĺňať príslušný aktuálny sylabus ECDL resp. ECDL Advanced minimálne na 80% podľa komparačných tabuliek garanta systému ECDL na Slovensku, ktoré dodávateľ vyplní pre každý výučbový materiál najneskôr 21 kalendárnych dní pred plánovaným termínom dodania objednávateľovi. Materiály nespĺňajúce túto požiadavku má objednávateľ právo odmietnuť a dodávateľ je v tom prípade povinný nahradiť ich novými výučbovými materiálmi. |
9. V celkovej cene budú zahrnuté všetky náklady dodávateľa súvisiace s realizáciou predmetu zmluvy, t. j. mzdy školiacich zamestnancov, doprava, resp. iné súvisiace služby. Školiace miestnosti pre školenie žiakov zabezpečí objednávateľ. |
10. Cena za poskytované služby bude uhradená po uzavretí zmluvy na základe faktúr, vystavených dodávateľom za jednotlivé čiastkové plnenia v zmysle predloženého rozpočtu, avšak nie častejšie ako raz za mesiac. Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej odoslania z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi na adresu jeho sídla. |
11. Faktúra musí jasne špecifikovať: číslo Zmluvy, predmet fakturácie, miesto a termín plnenia, rozpis fakturovanej sumy: položkový rozpočet fakturovanej sumy v uvedením jednotkových cien a počtu príslušných jednotiek poskytnutej služby, a to jednotlivo pre každú položku. |
12. Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a to najmä: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa. |
13. V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
14. Dodávateľ zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu preukáže predložím potvrdenia príslušného súdu (nie staršie ako tri mesiace) splnenie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. d. zákona 343/2015 o verejnom obstarávaní, že nie je v reštrukturalizácii. Potvrdenie príslušného súdu Dodávateľ predkladá len v prípade, ak túto skutočnosť nemá zapísanú v zozname hospodárskych subjektov. |
15. Nepredloženie dokladov v súlade s § 32 ods. 1 písm. d. zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvného vzťahu považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
16. Objednávateľ môže v prípade, ak dôjde zo strany dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok zmluvy, uplatniť zmluvnú pokutu: |
a) za každé podstatné porušenie zmluvy definované v OPET-e alebo za každé podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v tejto zmluve, a to vo výške 500,- EUR. |
b) jednorazovú zmluvnú pokutu vo výške 2.500,- EUR, ak objednávateľ z titulu podstatného porušenia zmluvy, zmluvných podmienok spôsobených zo strany dodávateľa uplatní inštitút odstúpenia od zmluvy. |
17. Ukončenie zmluvy môže nastať: |
a) riadnym splnením všetkých práv a povinnosti zmluvných strán, dodaním služby podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehotách, |
b) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, |
c) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u, - ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u Dodávateľovi v listinnej forme, - v prípade pochybností sa má za to, že odstúpenie od zmluvy je účinné tretím dňom odo dňa odoslania oznámenia o odstúpení od zmluvy. |
d) ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán, - ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy. |
e) výpoveďou danou objednávateľom dodávateľovi, a to aj bez uvedenia dôvodov, - ukončenie zmluvy podľa tohto bodu nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede dodávateľovi v listinnej forme. V prípade pochybností sa za deň doručenia považuje tretí deň od odoslania písomnej výpovede dodávateľovi, |
18. Pre ukončenie zmluvy v zmysle bodu 17. písm. b), c), d) a e) sa vyžaduje písomná forma, ktorá musí obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán v súvislosti s plnením zmluvy do momentu jej ukončenia. |
19. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje aj opakované porušenie zmluvných podmienok napriek predchádzajúcemu upozorneniu druhej zmluvnej strany. |
Bratislavský, Slovenská republika
12.10.2016 14:00 — 12.10.2019 14:00
1,00 celok
141 864,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.10.2016 11:55
10.10.2016 13:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.10.2016 12:45 - Vstupná ponuka | 138 648,00 | € | Cena s DPH |
10.10.2016 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 131 524,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: