• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.10.2016 11:28
  •    Predkladanie ponúk
    08.10.2016 11:57
  •    Ukončenie zákazky
    08.10.2016 11:59
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.10.2016 12:10

Detail zákazky Z201630371

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.10.2016 11:28
  •    Predkladanie ponúk
    08.10.2016 11:57
  •    Ukončenie zákazky
    08.10.2016 11:59
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.10.2016 12:10

Základné údaje

Z201630371

OF-103169

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2633296

Objednávateľ

00330655

Obec Kružlová

Kružlová 8, Kružlová, 09002, SVK

Dodávateľ

46590129

Insomnium, s. r. o.

Mlynské Nivy 54, Bratislava, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Úprava vodného toku

stavebná činnosť

  • 45000000-7 - Stavebné práce
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Stavebná práca, Služba, Tovar

1. Opravy a údržba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Úprava vodného toku
Funkcia
Úprava vodného toku
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Odstránenie tŕstia vo vode s uložením na vzdialenosť do 50m, pre akúkoľvek plochu m2 2200
Kosenie vo vegetačnom období vodného rastlinstva pod vodou hustého pri hĺbky vody do 300 mm ha 0,275
Odstránenie tŕstia, plazivého rastlinstva a bodľačia vyrezávaním tŕstia a palachu ha 0,275
Spálenie krovín a stromov s priemeromkmeňa do 100 mm na hromadách pre plochu do 100 m2 m2 3300
Odstránenie krovín a stromov do 100 mm, pri akomkoľvek sklone terénu, pri ploche nad 1 000 m2 m2 3300
Čistenie vozovky m2 1650
Odvedenie vody potrubím pri priemere potrubia DN nad 600 m 1092
Čerpanie vody na dopravnú výšku do 10 m s priemerným prítokom litrov za minútu nad 2000 l do 4000 l hod 6600
Pohotovosť záložnej čerpacej súpravy pre výšku do 10 m, s prítokom litrov za minútu nad 2000 do 4000 l den 270
Odstránenie ornice ručne s vodorov. premiest. na hromady do 50 m hr. do 150 mm m3 429
Výkop vodotoku do 3 m horn. 3 m3 1147,123
Príplatok za lepivosť horniny 3 m3 1147,123
Výkop vodotoku do 3 m horn. 4 m3 1349,556
Príplatok k cene za lepivosť horniny 4 m3 1349,556
Výkop vodotoku do 3 m horn. 5 m3 438,606
Výkop vodotoku do 3 m horn. 6 m3 404,867
Čistenie koryta vodotoku šírky dna 5m hľbka do 2,5m hor.3 m3 4290
Výkop ryhy do šírky 600 mm v horn.3 m3 815,763
Príplatok k cene za lepivosť horniny 3 m3 815,763
Výkop ryhy do šírky 600 mm v horn.4 m3 640,723
Príplatok za lepivosť horniny 4 m3 640,723
Výkop ryhy do šírky 600 mm v horn.5 pre akékoľvek množstvo m3 362,562
Paženie stien bez rozopretia alebo vzopretia,príložné hľbky do 4m m2 770
Odstránenie paženia stien príložné hľbky do 4 m m2 770
Zvislé premiestnenie výkopku z horniny I až IV, za každé 3 m výšky m3 9878,2
Vodorovné premiestnenie výkopku z horniny 1-4 nad 20-50m m3 9878,2
Vodorovné premiestnenie výkopku po spevnenej ceste z horniny tr.1-4, na vzdialenosť do 3000 m m3 9878,2
Vodorovné premiestnenie výkopku po spevnenej ceste z horniny tr.1-4, príplatok k cene za každých ďalšich a začatých 1000 m m3 118538,4
Nakladanie neuľahnutého výkopku z hornín tr.1-4 m3 9878,2
Uloženie sypaniny súdržnej horniny s mierou zhutnenia nad 96 do 100 % podľa Proctor-Standard m3 9878,2
Hutnenie bokov násypov z hornín súdržných a sypkých m2 1816,71
Poplatok za skladovanie - zemina a kamenivo a ostatné t 17780,76
Zásyp sypaninou so zhutnením jám, šachiet, rýh, zárezov alebo okolo objektov m3 1441,7
Rozprestretie zemín schopných zúrodnenia v rovine a v skl. do 1:5, pri hr. vrstvy nad 0,10 do 0,15 m m2 1100
Plošná úprava terénu pri nerovnostiach terénu nad 50-100mm na svahu nad 1:5-1:2 m2 400
Svahovanie trvalých svahov v zárezoch v hornine triedy 1-4 m2 1816,71
Debnenie základ.pásov, klenieb, dosiek, prahov, vencov a ostrôh, pätiek a blokov, pilierov - zriadenie m2 1100
Debnenie základ.pásov,klenieb,dosiek,prahov,vencova ostrôh, pätiek a blokov, pilierov - odstránenie m2 1100
Montáž a dodávka dilatácie základových pásov ks 74
Základové pätky z betónu prostého tr. C 25/30 m3 275
Mostné podpery z prostého betónu tr C 25/30 m3 4,8
Debnenie mostných konštrukcií-úložných prahov, výšky do 20 m, zhotovenie m2 20,8
Debnenie mostných konštrukcií-úložných prahov, výšky do 20 m, odstránenie m2 20,8
Osadenie dielca uzatvorenej rámovej konštrukcie bez úpravy podkladu, hmotnosti do 5 t ks 2
Stropný panel predpätý hr. 325 šírky 1200 mm m 2,02
Podklad pod dlažbu z prostého betónu vodostavebného V4-C 16/20 hr.nad 150 do 200 mm m2 2366,71
Lôžko pod dlažby zo štrkopiesku hr.vrstvy do 100 mm m2 2366,71
Dlažba z lomového kameňa, na maltu, s vyškárovaním cementovou maltou, hr. kameňa 250 mm m2 2366,71
Podklad z drveného kameniva obaľovaného asfaltom typ OM hr.50 mm m2 500
Betón asfaltový po zhutnení III.tr.jemnozrn.hr.60mm m2 500
Montáž potrubia z rúrok z tvrdého PVC tesnených gumovým krúžkom vonkajšieho priemeru 160 mm m 20
Tlakové rúry PVC-U hrdlované PN 6 160x 4.0x6000 ks 4,36
Montáž potrubia z tlakových rúrok z tvrdého PVC tesnených gumovým krúžkom priemeru 315 mm - chránička m 8
Tlakové rúry PVC-U hrdlované PN 6 315x 7,7x6000 ks 2,18
Montáž vodovodných tvaroviek DN 150 ks 4
Vodárenská tvarovka Hawle 7602 DN 125/170 ks 2,02
Vodárenská tvarovka Hawle 0400 DN 150/160 ks 2,02
Búranie základov alebo vybúranie otvorov plochy nad 4 m2 v základoch železobetónových -2,400 t m3 20
Poplatok za skládku t 48
Vodorovná doprava vybúraných hmôt po suchu s naložením a so zložením na vzdialenosť do 50 m t 48
Vodorovná doprava vybúraných hmôt po suchu bez naloženia, ale so zložením na vzdialenosť do 1 km t 48
Príplatok k cene za každých ďalších aj začatých 5 km nad 5 km t 144
Nakladanie na dopravné prostriedky pre vodorovnú dopravu vybúraných hmôt t 48
Presun hmôt pre úpravy vodných tokov a kanály dĺ. do 7000 m, hrádze ochranné, rybničné a ostatné t 4536,732
Nasunutie potrubnej sekcie do oceľovej chráničky DN 300 m 8
Geodetické práce - vykonávané pred výstavbou určenie vytyčovacej siete, vytýčenie staveniska, staveb. objektu m 546
Geodetické práce - vykonávané po výstavbe zameranie skutočného vyhotovenia stavby m 546
Zariadenie staveniska kpl 1
Založenie trávnika lúčneho výsevom v rovine m2 1100
Trávové semeno kg 36,3
Hľbenie jamky v rovine , bez výmeny pôdy , nad 0,02 do 0,05 m3 ks 90
Hľbenie jamky v rovine , bez výmeny pôdy- nad 0,05 do 0,125 m3 ks 210
Obrobenie pôdy smykovaním v rovine m2 1100
Obrobenie pôdy bránením v rovine m2 1100
Obrobenie pôdy valcovaním v rovine m2 1100
Výsadba dreviny/ kríku/ s balom v rovine alebo na svahu do 1:5, priemer balu nad 100 do 200 mm ks 90
Výsadba dreviny / krik/s balom v rovine alebo na svahu do 1:5, priemer balu nad 200 do 300 mm ksq 210
Ošetrenie vysadených drevín, v rovine ks 300
Vrba biela - Salix alba ks 70
Lipa malolistá , Tilia cordata ks 70
Ruža šípová/ Rosa canina/ ks 50
Jelša lepkavá/ Alnus glutinosa/ ks 50
Slivka trnková ks 60
Osadenie kolov k drevine s uviazaním ks 900
Kôl k sadeniciam ks 900
Ošetrenie trávnika v rovine 2 x m2 1100
Dovoz vody pre zálievku rastlín m3 27,5
Poplatok za uskladnenie drevín pred výsadbou ks 300
Presun hmôt na objektoch rekultivácie území t 29,936
Geodetické práce - vykonávané po výstavbe zameranie skutočného vyhotovenia stavby ks 300
Zariadenie staveniska kpl 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Cena plnenia zahrňuje všetky náklady Dodávateľa pri vykonávaní Diela podľa Projektovej dokumentácie a Stavebného povolenia až do doby odovzdania celého Diela Objednávateľovi, a to najmä, ale nie výlučne:
-všetky materiálové, dopravné a vedľajšie materiálové náklady, príslušenstvo, stroje, prístroje, nástroje a stavebné pomocné materiály, ktoré sú potrebné na vykonanie prác, náklady na bezpečnosť majetku a nákladov na dočasné apojenie elektriny, vodyakanalizácie, telefónneho a iného dočasného spojenia výlučne pre účely zhotovovania Diela, (ktoré zriadi a odstráni Dodávateľ) a to vrátane nákladov na ich prevádzku výlučne na účely zhotovovania Diela, náklady na zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa príslušných predpisov (BOZP)
- náklady na vyloženie, skladovanie materiálov
- náklady na zhotovenie a údržbu informačnej tabule po dobu odo dňa prevzatia Staveniska v súlade so Zmluvou až do dokončenia Diela a jej následnú likvidáciu. Informačná tabuľa bude mať rozmer min. 1m x 1m a bude obsahovať text s názvom stavby, čísla Stavebného povolenia a dňom jeho vydania, obchodné meno Objednávateľa, meno Projektanta, obchodné meno Dodávateľa, termíny začatia a dokončenia Diela, meno zodpovedného stavbyvedúceho ako aj prípadné ďalšie informácie požadované všeobecne záväznými právnymi predpismi
- všetky mzdové a vedľajšie mzdové náklady Dodávateľa, náklady na pracovníkov, dane, odvody, náklady na nadčasy, odmeny, odlučné, cestovné a iné vedľajšie výdaje výlučne na strane Dodávateľa;
- náklady na všetky bezpečnostné opatrenia do doby prevzatia dokončeného Diela Objednávateľom, náklady na zabezpečenie dokladovej časti v dvoch vyhotoveniach v slovenskom jazyku, a to konkrétne projekty skutočného vyhotovenia, certifikáty, doklady o zhutnení podložia základovej špáry, doklady o odvoze a likvidácii stavebnej sute, revízne správy, záručné listy v kópii,
doklady o vykonaní tlakových a tesnostných skúšok, návody na obsluhu a údržbu technologických zariadení, návody na údržbu a použitie výplňových konštrukcií, doklady a certifikáty na akúkoľvek časť Diela;
- náklady spojené s poskytnutím záruky na realizované Dielo, v dôsledku porušenia povinnosti Dodávateľom;
- vypratanie Staveniska a odvoz stavebného odpadu a sute, náklady na geodetické vytýčenie pre účely vytyčovania realizácie Diela a nákladov na poistenie Diela;
- náklady spojené s dovozom materiálov a výrobkov zo zahraničia, (vrátane colných a iných poplatkov), dopravných nákladov, certifikácie výrobkov a materiálov;
- náklady na vykonanie všetkých potrebných skúšok k realizácií, prevádzke a odovzdaniu Diela; - náklady na ochranu Staveniska, - náklady na zriadenie ochranného koridoru pre chodcov a náklady na zriadenie zariadenia Staveniska a jeho likvidáciu; - náklady na akékoľvek vedľajšie rozpočtové náklady (najmä ale nie výlučne mimo Stavenisková doprava, územné vplyvy, prevádzkové vplyvy);
- náklady na projekt dočasného dopravného značenia a náklady na zriadenie mobilných chemických suchých WC; - náklady za dočasné zábery a rozkopávky verejných priestranstiev (chodníky, komunikácie); - náklady na pravidelné čistenie komunikácií, ak došlo k ich znečisteniu stavebnými a/alebo dopravnými mechanizmami Dodávateľa a/alebo subdodávateľov pri zhotovovaní Diela a náklady na prípadné proti prašné opatrenia;
- náklady spojené s prenájmom nehnuteľností potrebných na zriadenie Staveniska;
- akékoľvek iné náklady, ktoré vzniknú Dodávateľovi pri realizácii Diela podľa Zmluvy;
Práva a povinnosti zmluvných strán:
- Dodávateľ vyhlasuje, potvrdzuje a zaručuje, že dodávateľom predložená cena plnenia je úplná a záväzná a teda aj v prípade vzniku potreby činností, ktoré Dodávateľ v čase uzatvorenia zmluvy z akýchkoľvek dôvodov nepredvídal, nevzniká dodávateľovi nárok požadovať akékoľvek zvýšenie ceny plnenia.
- Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade ak sa niektoré práce podľa výkazu výmer nevykonajú alebo vykonajú v menšom rozsahu, dodávateľ tieto nevykonané práce nebude objednávateľovi fakturovať.
- Dodávateľ je povinný predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dni od uzavretia zmluvy.
- Dodávateľ je povinný predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy.
- Dodávateľ je povinný predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do kalendárnych dní od uzavretia zmluvy.
-Dodávateľ je povinný na vyžiadanie objednávateľa predložiť platnú licenciu systému manažérstva kvality v zmysle ISO- 9001:2015 alebo ekvivalent certifikátu. V prípade, ak zhotoviteľ nebude disponovať uvedeným certifikátom, objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť a zhotoviteľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 3000 Eur za nesplnenie uvedených povinnost
- Objednávateľ prijme a uzná aj iné ekvivalentné dôkazy predložené dodávateľom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu
- Dodávateľ sa zaväzuje, že Dielo zrealizuje (ukončí) do 240 dní odo dňa doručenia výzvy na začatie prác.
- Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia osôb v priestoroch realizácie diela.
- Dodávateľ zodpovedá za čistotu a poriadok v mieste zhotovenia diela počas realizácie diela.
- Dodávateľ zodpovedá za škodu, ktorú on alebo jeho prípadný subdodávateľ spôsobí objednávateľovi pri vykonávaní diela a zaväzuje sa uhradiť objednávateľovi všetky škody spôsobené zamestnancami dodávateľa alebo jeho prípadným subdodávateľom pri vykonaní diela.
- Ak dodávateľ zistí pri vykonávaní diela skryté prekážky týkajúce sa miesta, kde sa má dielo vykonať a tieto prekážky znemožňujú vykonanie diela dohodnutým spôsobom, je dodávateľ povinný oznámiť to bez zbytočného odkladu objednávateľovi.
- Dodávateľ sa zaväzuje začať s realizáciou diela výlučne na základe doručenej výzvy objednávateľa na začatie prác.
- Dodávateľ bude o podpise zmluvy o NFP písomne informovaný formou výzvy na začatie realizačných prác.
- Objednávateľ sa zaväzuje po celú dobu, po ktorú má dodávateľ vykonávať dielo podľa tejto zmluvy, zabezpečiť: prívod vody, elektrického prúdu s napätím 220 V, riadny prístup pre vykonávanie diela zamestnancom a vozidlám dodávateľa.
- Oprávnení kontrolní zamestnanci budú môcť uplatňovať voči Dodávateľovi kontrolu obchodných dokumentov a vecnú kontrolu v súvislosti s realizáciou projektu (Diela) počas piatich rokov po skončení realizácie schváleného projektu.
Oprávnení kontrolní zamestnanci:
a) sú poverení zamestnanci SORO, Ministerstva financií SR, Najvyššieho kontrolného úradu, príslušnej finančnej správy, iné štátne alebo verejné inštitúcie
b) poverení kontrolným orgánom na kontrolu čerpania finančných prostriedkov zo štátneho rozpočtu SR vančnej kontroly, zmysle zákona 523/2004 Z.z. o rozpočtových pravidlách v znení neskorších predpisov a v zmysle zákona 502/2001 Z. z. o finančnej kontrole a vnútornom audite v znení neskorších predpisov,
c) sú riadne splnomocnení zástupcovia Komisie a Audítorského dvora ES,
d) sú osoby prizvané kontrolnými orgánmi uvedenými v písm. a) a c) v súlade s príslušnými predpismi.
Zodpovednosť za vady a záruka diela:
- Zmluvné strany sa dohodli na záručnej dobe v trvaní šesťdesiat (60) mesiacov, pričom táto záručná doba začína plynúť riadnym odovzdaním a prevzatím diela.
- Objednávateľ je povinný oznámiť Dodávateľovi vady na Diele najneskôr do šesťdesiatich (60) mesiacov od podpisu Protokolu o odovzdaní a prevzatí Diela Zmluvnými stranami
- Objednávateľ na odstránenie vád stanovuje lehotu desať (10) pracovných dní odo dňa doručenia písomného uplatnenia nároku na ich odstránenie Dodávateľovi. V opačnom prípade budú odstránené na náklady dodávateľa. Za spôsob doručenia si Zmluvné strany dohodli aj elektronickú komunikáciu
- Pre tieto účely Zmluvné strany v Protokole o odovzdaní a prevzatí diela uvedú kontaktné údaje zodpovedných osôb (najmä kontaktné meno a email)
Platobné podmienky:
- Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po odovzdaní diela. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za dielo na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 60 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa.
- Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku na základe odsúhlaseného preberacieho protokolu jednorázovo po protokolárnom prevzatí diela.
- Prílohou faktúry bude preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán a súpisom zrealizovaných prác, rovnako potvrdeným dodávateľom a zodpovedným zástupcom objednávateľa.
- Ak bude protokol o odovzdaní a prevzatí diela obsahovať zoznam vád a nedorobkov je objednávateľ oprávnený neuhradiť vystavenú faktúru až do ich úplného odstránenia, pričom pôvodná splatnosť faktúry sa o tento čas predlžuje.
- Dodávateľom predložená faktúra musí byť vyhotovená v súlade s ustanovením zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
- V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry.Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
- Dodávateľ dodá objednávateľovi 3 originály faktúry. Na faktúre bude označený predmet fakturácie presným názvom diela podľa zmluvy.
Sankcie:
- Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvné pokuty aj z nasledovných dôvodov:
a) ak bude v omeškaní s vykonávaním a odovzdaním diela vo výške 0,50 % z ceny diela, a to aj za každý začatý deň omeškania
b) ak bude v omeškaní s odstránením vád, ktoré je povinný odstrániť podľa tejto Zmluvy , je možné uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 0,50 % z ceny diela, a to aj za každý začatý deň omeškania s odstránením vád
- Zmluvnú pokutu uplatnenú Objednávateľom z dôvodov uvedených v bodoch je povinný Dodávateľ uhradiť do 15 dní po doručení písomnej výzvy na jej úhradu. Zmluvná pokuta sa uplatňuje v príslušnej výške s DPH
- Uplatnením zmluvných pokút podľa vyššie uvedených bodov, nie sú dotknuté oprávnenia Objednávateľa na uplatnenie ďalších sankcií a zmluvných pokút v zmysle Zmluvy, Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u, podľa Obchodného zákonníka a iných platných právnych predpisov.
Ďalšie požiadavky:
- Pokiaľ z opisu technickej špecifikácie predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku resp. výrobcu Objednávateľ umožňuje predložiť ekvivalentné plnenie za podmienky, že ekvivalentné plnenie preukáže splnenie rovnakých alebo vyšších parametrov v porovnaní s uvedenými parametrami v opise a nebude v rozpore s inými všeobecne platnými predpismi a rozhodnutiami príslušných orgánov.
- Ak Dodávateľ ponúkne ekvivalentné plnenie, je povinný do piatich (5) kalendárnych dní od uzavretia tejto Zmluvy predložiť potvrdenie, že ním ponúknutý výrobok /stavebný postup / certifikát je ekvivalentý v požadovaných technických parametroch.
- Dodávateľ sa zaväzuje, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa neprevedie žiadne záväzky, práva a/alebo povinnosti vyplývajúce z tejto Zmluvy na žiadnu tretiu osobu.
- Dodávateľ sa zaväzuje, pred realizáciou diela vykonať nevyhnutnú obhliadku.
Stavebný denník:
- Dodávateľ je povinný viesť na stavbe stavebný denník v súlade so Stavebným zákonom a vyhláškou MŽP SR č. 453/2000 Z.z. ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia Stavebného zákona, a to odo dňa začatia prác až do odstránenia poslednej vady, resp. nedorobku, zisteného pri preberacom konaní. Stavebný denník sa musí nachádzať na stavbe a musí byť trvale prístupný objednávateľovi, zápisy do neho robí dodávateľ v deň, kedy boli práce vykonané alebo nastali okolnosti, ktoré je potrebné riešiť.
- Zápisy do stavebného denníka môžu vykonávať okrem zástupcov dodávateľa, objednávateľa a projektanta aj poverení zástupcovia orgánov štátnej správy.
Iné:
- Objednávateľ uvádza, že nie je platcom DPH
- Objednávateľ na predmetné dielo neposkytuje zálohu.
Zmluvné strany uzatvorením zmluvy potvrdzujú, že celkovému zneniu zmluvy porozumeli a dobrovoľne danú zmluvu uzatvárajú.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Prešovský, Slovenská republika

01.11.2016 07:00 — 31.12.2017 23:59

1,00 dielo

neuvedené

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.10.2016 11:28

08.10.2016 11:57

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 982
 39
 11
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.10.2016 00:12 - Vstupná ponuka 5 940 000,00 € Cena s DPH
08.10.2016 11:56 - Najvýhodnejšia ponuka 12 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS