• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.10.2016 11:21
  •    Predkladanie ponúk
    08.10.2016 11:25
  •    Ukončenie zákazky
    08.10.2016 11:27
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.10.2016 11:40

Detail zákazky Z201630370

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.10.2016 11:21
  •    Predkladanie ponúk
    08.10.2016 11:25
  •    Ukončenie zákazky
    08.10.2016 11:27
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.10.2016 11:40

Základné údaje

Z201630370

OF-103170

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2633294

Objednávateľ

00330574

Obec Korunková

Korunková 22, Korunková, 09031, SVK

Dodávateľ

46590129

Insomnium, s. r. o.

Mlynské Nivy 54, Bratislava, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Preventívne opatrenia na ochranu pred povodňami

stavebná činnosť

  • 45000000-7 - Stavebné práce
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Stavebná práca, Služba, Tovar

1. Opravy a údržba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Preventívne opatrenia na ochranu pred povodňami
Funkcia
Preventívne opatrenia na ochranu pred povodňami
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Odstránenie trstia vo vode s uložením na vzdialenost do 50m, pre akúkolvek plochu m2 3162,89
Kosenie s ponechaním na mieste vo vegetačnom období vodného rastlinstva na brehu hustého ha 5,99
Kosenie vo vegetačnom období vodného rastlinstva pod vodou hustého pri hĺbky vody do 300 mm ha 0,316
Odvedenie vody potrubím pri priemere potrubia DN nad 600 m 1530
Čerpanie vody na dopravnú výšku do 10 m s priemerným prítokom litrov za minútu nad 2000 l do 4000 l hod 2700
Pohotovosť záložnej čerpacej súpravy pre výšku do 10 m, s prítokom litrov za minútu nad 2000 do 4000 l den 270
Výkop ryhy pod vodou hĺbky do 5m do 1000 m3 hornina 1-4 m3 578,47
Čistenie koryta vodotoku šírky dna 5m hĺbka do 2, 5m hornina1-4 m3 5779,23
Príplatok k cenám za lepivosť horniny 1-4 m3 5779,23
Paženie stien bez rozopretia alebo vzopretia s ponechaním pažín do oceľových zápor, hĺbky do 4 m m2 2191,35
Neopracované dosky a fošne neomietané smrek akosť II hr.38-50mm x B=250-300mm m3 109,568
Zvislé premiestnenie výkopku z horniny I až IV, za každé 3 m výšky m3 14330,45
Vodorovné premiestnenie výkopku z horniny 1-4 nad 20-50m m3 14330,45
Vodorovné premiestnenie výkopku po spevnenej ceste z horniny tr.1-4, na vzdialenosť do 3000 m m3 10658,21
Vodorovné premiestnenie výkopku po spevnenej ceste z horniny tr.1-4, príplatok k cene za každých ďalšich a začatých 1000 m (21km) m3 223822,41
Nakladanie neuľahnutého výkopku z hornín tr.1-4 m3 14330,45
Uloženie sypaniny na skládky m3 10658,21
Svahovanie trvalých svahov v zárezoch v hornine triedy 1-4 m2 5255,402
Spálenie konárov stromov s priemerom kmena nad 100 mm, na hromadách pre všetky druhy stromov ks 200
Odstránenie krovín a stromov do 100 mm, pri akomkolvek sklone terénu, pri ploche nad 1 000 m2 m2 2827,57
Odstránenie listnatých stromov do priemeru 300 mm, motorovou pílou ks 200
Odstránenie pnov na vzdial. 50 m priemeru nad 100 do 300 mm ks 200
Odstránenie ornice s premiestn. na hromady, so zložením na vzdialenost do 100 m a do 10000 m3 m3 1198,09
Výkop pod vodou horn.1-4, hr.nad 0,5 m, do 10000 m3 m3 6352,73
Výkop v uzavretých priestoroch s naložením výkopu na dopravný prostriedok v hornine 1 až 4 m3 421,93
Vodorovné premiestnenie výkopku po vode hornina1 až 4 do 500m m3 3672,24
Uloženie sypaniny do násypu súdržnej horniny s mierou zhutnenia podla Proctor-Standard na 95 % m3 3672,24
Poplatok za skladovanie - zemina a kamenivo (17 05) ostatné t 19184,778
Úprava pláne v násypoch v hornine 1-4 so zhutnením m2 2827,57
Ochrana stromu debnením pred poškodením stavebnou cinnostou zhotovenie m2 375
Ochrana stromu debnením pred poškodením stavebnou cinnostou odstránenie m2 375
Výplň pilót z portlandského betónu prostého vodostavebného tr. C 25/30 bez pažiacej suspenzie m3 248,33
Osadenie oceľových zápor pre paženie hĺbených výkopov, dľžky do 8 m m 1753,08
Pažnica oceľová, prierezu U200 t 45,24
Vrty pre pilóty nezapažené, zvislé, priemeru nad 245 do 380 m 876,54
Betón základových pásov, železový vodostavebný (bez výstuže), tr.C 16/20 m3 414,01
Príplatok k cenám betónu železového základových pásov za vykonanie betonáže pod hladinou m3 414,01
Výstuž základových pásov z ocele 10505 t 65,993
Zhotovenie výstuže základových pásov z betonárskej ocele t 65,993
Debnenie základových múrov obojstranné zhotovenie-dielce m2 548
Debnenie základových múrov obojstranné odstránenie-dielce m2 548
Murovanie nadzákladových múrov z lomového kameňa neoprac. pod omietku jednostranne lícované na maltu MC-10 m3 315,49
Kameň lomový upravený tr 2 pre dlažbu hrúbky 25 cm m3 583,026
Betón nadzákladových múrov prostý tr. C 20/25 m3 691,28
Výplň z lom. kameňa na sucho do drôtených košov s urovnaním m3 2164,36
Montáž oporných a zárubných múrov z drôtokamenných košov - pletených, priemer drôtu 2,7mm m3 2164,36
Drôtokamenné koše - pletené, typ siete 10x10, priemer drôtu 2,7mm, povrchová ochrana Galmac (Zn+Al) m3 2207,647
Zábradlie ocelové osadené do bloku z betónu prostého z troch vodorov.rúrok m 1530
Osadzovanie schodiskových stupnov jednostranne zamurovaných do pripravených otvorov, drsných m 84
Kamen lomový upravený tr 2 pre dlažbu hrúbky 35 cm m3 40,72
Podklad pod dlažbu z betónu vodostavebného tr. V4-C 16/20 hr. 200 mm m2 326,8
Lôžko pod dlažby zo štrkopiesku hr.vrstvy nad 100 do 150 mm m2 1530
Zaistovací prah z betónu prostého vodostavebného melioracných kanálov s pätkami alebo bez pätiek m3 164,46
Dlažba z lomového kamena, na maltu, s vyškárovaním cementovou maltou, hr. kamena 400 mm m2 326,8
Príplatok k cenám za dlažbu v pruhu užšom ako štvornásobok hrúbky dlažby hr. kamena 400 mm m2 326,8
Úprava napojenia dažďovej kanalizácie do koryta, cestné priepusty ks 5
Zvislé vložky do dilatacných škár, spolu s dodaním, z dosiek izolacných Lignos hr.25 mm m2 50
Realizacia docasnych zjazdov do koryta pre pristup stavebnej mechanizacie do koryta ks 4
Úprava napojenia dažďovej kanalizácie do koryta, zo záhrad domov ks 25
Presun hmôt pre úpravy vodných tokov a kanály dlžky do 7000 m, hrádze ochranné, rybnicné a ostatné t 13523,082
Geodetické práce - vykonávané pred výstavbou určenie vytyčovacej siete, vytýčenie staveniska, staveb. objektu m 765
Geodetické práce - vykonávané po výstavbe zameranie skutočného vyhotovenia stavby m 765
Zariadenie staveniska kpl 1
Založenie trávnika lúčneho výsevom v rovine m2 3162,89
Trávové semeno kg 126,516
Hľbenie jamky v rovine , bez výmeny pôdy , nad 0,02 do 0,05 m3 ks 300
Hľbenie jamky v rovine , bez výmeny pôdy- nad 0,05 do 0,125 m3 ks 550
Obrobenie pôdy smykovaním v rovine m2 3162,89
Obrobenie pôdy bránením v rovine m2 3162,89
Obrobenie pôdy valcovaním v rovine m2 3162,89
Výsadba dreviny/ kríku/ s balom v rovine alebo na svahu do 1:5, priemer balu nad 100 do 200 mm ks 300
Výsadba dreviny / krik/s balom v rovine alebo na svahu do 1:5, priemer balu nad 200 do 300 mm ks 550
Ošetrenie vysadených drevín, v rovine ks 850
Vrba biela - Salix alba ks 200
Lipa malolistá , Tilia cordata ks 150
Ruža šípová/ Rosa canina/ ks 150
Jelša lepkavá/ Alnus glutinosa/ ks 150
Slivka trnková ks 200
Osadenie kolov k drevine s uviazaním ks 2550
Kôl k sadeniciam ks 2550
Ošetrenie trávnika v rovine 2 x m2 3162,89
Dovoz vody pre zálievku rastlín m3 79,1
Poplatok za uskladnenie drevín pred výsadbou ks 850
Presun hmôt na objektoch rekultivácie území t 86,027
Geodetické práce - vykonávané po výstavbe zameranie skutočného vyhotovenia stavby ks 850
Zariadenie staveniska kpl 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Cena plnenia zahrňuje všetky náklady Dodávateľa pri vykonávaní Diela podľa Projektovej dokumentácie a Stavebného povolenia až do doby odovzdania celého Diela Objednávateľovi, a to najmä, ale nie výlučne:
-všetky materiálové, dopravné a vedľajšie materiálové náklady, príslušenstvo, stroje, prístroje, nástroje a stavebné pomocné materiály, ktoré sú potrebné na vykonanie prác, náklady na bezpečnosť majetku a nákladov na dočasné apojenie elektriny, vodyakanalizácie, telefónneho a iného dočasného spojenia výlučne pre účely zhotovovania Diela, (ktoré zriadi a odstráni Dodávateľ) a to vrátane nákladov na ich prevádzku výlučne na účely zhotovovania Diela, náklady na zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa príslušných predpisov (BOZP)
- náklady na vyloženie, skladovanie materiálov
- náklady na zhotovenie a údržbu informačnej tabule po dobu odo dňa prevzatia Staveniska v súlade so Zmluvou až do dokončenia Diela a jej následnú likvidáciu. Informačná tabuľa bude mať rozmer min. 1m x 1m a bude obsahovať text s názvom stavby, čísla Stavebného povolenia a dňom jeho vydania, obchodné meno Objednávateľa, meno Projektanta, obchodné meno Dodávateľa, termíny začatia a dokončenia Diela, meno zodpovedného stavbyvedúceho ako aj prípadné ďalšie informácie požadované všeobecne záväznými právnymi predpismi
- všetky mzdové a vedľajšie mzdové náklady Dodávateľa, náklady na pracovníkov, dane, odvody, náklady na nadčasy, odmeny, odlučné, cestovné a iné vedľajšie výdaje výlučne na strane Dodávateľa;
- náklady na všetky bezpečnostné opatrenia do doby prevzatia dokončeného Diela Objednávateľom, náklady na zabezpečenie dokladovej časti v dvoch vyhotoveniach v slovenskom jazyku, a to konkrétne projekty skutočného vyhotovenia, certifikáty, doklady o zhutnení podložia základovej špáry, doklady o odvoze a likvidácii stavebnej sute, revízne správy, záručné listy v kópii,
doklady o vykonaní tlakových a tesnostných skúšok, návody na obsluhu a údržbu technologických zariadení, návody na údržbu a použitie výplňových konštrukcií, doklady a certifikáty na akúkoľvek časť Diela; - náklady spojené s poskytnutím záruky na realizované Dielo, v dôsledku porušenia povinnosti Dodávateľom;
- vypratanie Staveniska a odvoz stavebného odpadu a sute, náklady na geodetické vytýčenie pre účely vytyčovania realizácie Diela a nákladov na poistenie Diela; - náklady spojené s dovozom materiálov a výrobkov zo zahraničia, (vrátane colných a iných poplatkov), dopravných nákladov, certifikácie výrobkov a materiálov;
- náklady na vykonanie všetkých potrebných skúšok k realizácií, prevádzke a odovzdaniu Diela; - náklady na ochranu Staveniska, - náklady na zriadenie ochranného koridoru pre chodcov a náklady na zriadenie zariadenia Staveniska a jeho likvidáciu; - náklady na akékoľvek vedľajšie rozpočtové náklady (najmä ale nie výlučne mimo Stavenisková doprava, územné vplyvy, prevádzkové vplyvy);
- náklady na projekt dočasného dopravného značenia a náklady na zriadenie mobilných chemických suchých WC; - náklady za dočasné zábery a rozkopávky verejných priestranstiev (chodníky, komunikácie); - náklady na pravidelné čistenie komunikácií, ak došlo k ich znečisteniu stavebnými a/alebo dopravnými mechanizmami Dodávateľa a/alebo subdodávateľov pri zhotovovaní Diela a náklady na prípadné proti prašné opatrenia;
- náklady spojené s prenájmom nehnuteľností potrebných na zriadenie Staveniska;
- akékoľvek iné náklady, ktoré vzniknú Dodávateľovi pri realizácii Diela podľa Zmluvy;
Práva a povinnosti zmluvných strán:
- Dodávateľ vyhlasuje, potvrdzuje a zaručuje, že dodávateľom predložená cena plnenia je úplná a záväzná a teda aj v prípade vzniku potreby činností, ktoré Dodávateľ v čase uzatvorenia zmluvy z akýchkoľvek dôvodov nepredvídal, nevzniká dodávateľovi nárok požadovať akékoľvek zvýšenie ceny plnenia.
- Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade ak sa niektoré práce podľa výkazu výmer nevykonajú alebo vykonajú v menšom rozsahu, dodávateľ tieto nevykonané práce nebude objednávateľovi fakturovať.
- Dodávateľ je povinný predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dni od uzavretia zmluvy.
- Dodávateľ je povinný predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy.
- Dodávateľ je povinný predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy.
-Dodávateľ je povinný na vyžiadanie objednávateľa predložiť platnú licenciu systému manažérstva kvality v zmysle ISO- 9001:2015 alebo ekvivalent certifikátu. V prípade, ak zhotoviteľ nebude disponovať uvedeným certifikátom, objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť a zhotoviteľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 3000 Eur za nesplnenie uvedených povinnost
- Objednávateľ prijme a uzná aj iné ekvivalentné dôkazy predložené dodávateľom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu
- Dodávateľ sa zaväzuje, že Dielo zrealizuje (ukončí) do 240 dní odo dňa doručenia výzvy na začatie prác.
- Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia osôb v priestoroch realizácie diela.
- Dodávateľ zodpovedá za čistotu a poriadok v mieste zhotovenia diela počas realizácie diela.
Dodávateľ zodpovedá za škodu, ktorú on alebo jeho prípadný subdodávateľ spôsobí objednávateľovi pri vykonávaní diela a zaväzuje sa uhradiť objednávateľovi všetky škody spôsobené zamestnancami dodávateľa alebo jeho prípadným subdodávateľom pri vykonaní diela.
- Ak dodávateľ zistí pri vykonávaní diela skryté prekážky týkajúce sa miesta, kde sa má dielo vykonať a tieto prekážky znemožňujú vykonanie diela dohodnutým spôsobom, je dodávateľ povinný oznámiť to bez zbytočného odkladu objednávateľovi.
- Dodávateľ sa zaväzuje začať s realizáciou diela výlučne na základe doručenej výzvy objednávateľa na začatie prác.
- Dodávateľ bude o podpise zmluvy o NFP písomne informovaný formou výzvy na začatie realizačných prác.
- Objednávateľ sa zaväzuje po celú dobu, po ktorú má dodávateľ vykonávať dielo podľa tejto zmluvy, zabezpečiť: prívod vody, elektrického prúdu s napätím 220 V, riadny prístup pre vykonávanie diela zamestnancom a vozidlám dodávateľa.
- Oprávnení kontrolní zamestnanci budú môcť uplatňovať voči Dodávateľovi kontrolu obchodných dokumentov a vecnú kontrolu v súvislosti s realizáciou projektu (Diela) počas piatich rokov po skončení realizácie schváleného projektu.
Oprávnení kontrolní zamestnanci:
a) sú poverení zamestnanci SORO, Ministerstva financií SR, Najvyššieho kontrolného úradu, príslušnej finančnej správy, iné štátne alebo verejné inštitúcie
b) poverení kontrolným orgánom na kontrolu čerpania finančných prostriedkov zo štátneho rozpočtu SR vančnej kontroly, zmysle zákona 523/2004 Z.z. o rozpočtových pravidlách v znení neskorších predpisov a v zmysle zákona 502/2001 Z. z. o finančnej kontrole a vnútornom audite v znení neskorších predpisov,
c) sú riadne splnomocnení zástupcovia Komisie a Audítorského dvora ES,
d) sú osoby prizvané kontrolnými orgánmi uvedenými v písm. a) a c) v súlade s príslušnými predpismi.
Zodpovednosť za vady a záruka diela:
- Zmluvné strany sa dohodli na záručnej dobe v trvaní šesťdesiat (60) mesiacov, pričom táto záručná doba začína plynúť riadnym odovzdaním a prevzatím diela.
- Objednávateľ je povinný oznámiť Dodávateľovi vady na Diele najneskôr do šesťdesiatich (60) mesiacov od podpisu
Protokolu o odovzdaní a prevzatí Diela Zmluvnými stranami
- Objednávateľ na odstránenie vád stanovuje lehotu desať (10) pracovných dní odo dňa doručenia písomného uplatnenia nároku na ich odstránenie Dodávateľovi. V opačnom prípade budú odstránené na náklady dodávateľa. Za spôsob doručenia si Zmluvné strany dohodli aj elektronickú komunikáciu
- Pre tieto účely Zmluvné strany v Protokole o odovzdaní a prevzatí diela uvedú kontaktné údaje zodpovedných osôb (najmä kontaktné meno a email)
Platobné podmienky:
- Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po odovzdaní diela. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za dielo na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 60 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa.
- Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku na základe odsúhlaseného preberacieho protokolu jednorázovo po protokolárnom prevzatí diela.
- Prílohou faktúry bude preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán a súpisom zrealizovaných prác, rovnako potvrdeným dodávateľom a zodpovedným zástupcom objednávateľa.
- Ak bude protokol o odovzdaní a prevzatí diela obsahovať zoznam vád a nedorobkov je objednávateľ oprávnený neuhradiť vystavenú faktúru až do ich úplného odstránenia, pričom pôvodná splatnosť faktúry sa o tento čas predlžuje.
- Dodávateľom predložená faktúra musí byť vyhotovená v súlade s ustanovením zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
- V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry.Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
- Dodávateľ dodá objednávateľovi 3 originály faktúry. Na faktúre bude označený predmet fakturácie presným názvom diela podľa zmluvy.
Sankcie:
- Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvné pokuty aj z nasledovných dôvodov:
a) ak bude v omeškaní s vykonávaním a odovzdaním diela vo výške 0,50 % z ceny diela, a to aj za každý začatý deň omeškania
b) ak bude v omeškaní s odstránením vád, ktoré je povinný odstrániť podľa tejto Zmluvy , je možné uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 0,50 % z ceny diela, a to aj za každý začatý deň omeškania s odstránením vád
- Zmluvnú pokutu uplatnenú Objednávateľom z dôvodov uvedených v bodoch je povinný Dodávateľ uhradiť do 15 dní po doručení písomnej výzvy na jej úhradu. Zmluvná pokuta sa uplatňuje v príslušnej výške s DPH
- Uplatnením zmluvných pokút podľa vyššie uvedených bodov, nie sú dotknuté oprávnenia Objednávateľa na uplatnenie ďalších sankcií a zmluvných pokút v zmysle Zmluvy, Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u, podľa Obchodného zákonníka a iných platných právnych predpisov.
Ďalšie požiadavky:
- Pokiaľ z opisu technickej špecifikácie predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku resp. výrobcu Objednávateľ umožňuje predložiť ekvivalentné plnenie za podmienky, že ekvivalentné plnenie preukáže splnenie rovnakých alebo vyšších parametrov v porovnaní s uvedenými parametrami v opise a nebude v rozpore s inými všeobecne platnými predpismi a rozhodnutiami príslušných orgánov.
- Ak Dodávateľ ponúkne ekvivalentné plnenie, je povinný do piatich (5) kalendárnych dní od uzavretia tejto Zmluvy predložiť potvrdenie, že ním ponúknutý výrobok /stavebný postup / certifikát je ekvivalentý v požadovaných technických parametroch.
- Dodávateľ sa zaväzuje, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa neprevedie žiadne záväzky, práva a/alebo povinnosti vyplývajúce z tejto Zmluvy na žiadnu tretiu osobu.
- Dodávateľ sa zaväzuje, pred realizáciou diela vykonať nevyhnutnú obhliadku.
Stavebný denník:
- Dodávateľ je povinný viesť na stavbe stavebný denník v súlade so Stavebným zákonom a vyhláškou MŽP SR č. 453/2000 Z.z. ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia Stavebného zákona, a to odo dňa začatia prác až do odstránenia poslednej vady, resp. nedorobku, zisteného pri preberacom konaní.
Stavebný denník sa musí nachádzať na stavbe a musí byť trvale prístupný objednávateľovi, zápisy do neho robí dodávateľ v deň, kedy boli práce vykonané alebo nastali okolnosti, ktoré je potrebné riešiť.
- Zápisy do stavebného denníka môžu vykonávať okrem zástupcov dodávateľa, objednávateľa a projektanta aj poverení zástupcovia orgánov štátnej správy.
Iné:
- Objednávateľ uvádza, že nie je platcom DPH
- Objednávateľ na predmetné dielo neposkytuje zálohu.
Zmluvné strany uzatvorením zmluvy potvrdzujú, že celkovému zneniu zmluvy porozumeli a dobrovoľne danú zmluvu uzatvárajú.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Prešovský, Slovenská republika

01.11.2016 08:00 — 31.12.2017 23:59

1,00 dielo

neuvedené

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.10.2016 11:21

08.10.2016 11:25

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 982
 29
 10
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.10.2016 00:12 - Vstupná ponuka 5 940 000,00 € Cena s DPH
08.10.2016 11:24 - Najvýhodnejšia ponuka 27 769,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS