518140
Národné rehabilitačné centrum
Sládkovičova 1, Kováčová, 96237, SVK
32627211
Tibor Varga TSV PAPIER
Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK
Kancelárske potreby
kancelárske potreby
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Kancelárske potreby
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Euroobal A4, balenie/100 ks | balenie | 20 | ||
2. Záznamová kniha A5, 100 listová | ks | 20 | ||
3. Záznamová kniha A4, 100 listová | ks | 20 | ||
4. Páska do písacieho stroja 13 mm čierna | ks | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1) Euroobal A4 | Formát A4, hladký priesvitný, bezfarebný, hrúbka 40 mic., mat. polypropylén, antistatická úprava, eurodierovanie (univerzálna multiperforácia), horné otváranie. |
2) Záznamová kniha A5 | Linajkový zošit vo formáte A5, rozsah 100 listov z kvalitného bezdrevného papiera, šitá väzba, laminovaná obálka z tvrdého kartónu, potlačená rôznymi farebnými motívmi. |
3) Záznamová kniha A 4 | Linajkový zošit vo formáte A4, rozsah 100 listov z kvalitného bezdrevného papiera, šitá väzba, laminovaná obálka z tvrdého kartónu, potlačená rôznymi farebnými motívmi. |
4) Páska do písacieho stroja | Páska pre mechanické písacie stroje. Klasická čierna páska na cievke. Šírka 13 mm, dĺžka 6 m. |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru. |
2. Požaduje sa predložiť aktuálny rozpočet s názvami a jednotkovými cenami tovaru bez DPH a s DPH do 48 hod. po uzavretí zmluvy e-mailom kontaktnej osobe. |
3. Dodanie tovaru v pondelok – piatok od 7:00 do 14:00 hod. Dovoz tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi minimálne 1 deň vopred. |
4. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
5. Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu/faktúry, z dôvodu zamedzenia prípadnej reklamácie. |
6. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 48 hod. od doručenia reklamácie. |
7. Objednávateľ požaduje dodanie tovaru, ktorý je nový a nepoužívaný. Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite, požadovaných parametrov a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa. |
8. Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru a potvrdení dodacieho listu, na základe doručenej faktúry s uvedením jednotlivých cien s DPH a celkovej ceny s DPH, vrátane ceny za balenie, naskladnenie, dovoz tovaru na miesto plnenia a vyskladnenie u objednávateľa. Splatnosť 30 dní. |
9. Nedodržanie technických vlastností tovaru, technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa. |
10. Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením dodávateľa od zmluvy z iných ako dohodnutých alebo zákonom stanovených dôvodov, môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia. |
Kováčová, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
20.10.2016 07:00 — 21.10.2016 14:00
1,00 predmet zákazky podľa špecifikácie celkom
122,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.10.2016 11:05
10.10.2016 11:15
10.10.2016 11:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.10.2016 11:03 - Vstupná ponuka | 120,00 | € | Cena s DPH |
10.10.2016 11:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 84,96 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: