• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.10.2016 17:03
  •    Predkladanie ponúk
    07.10.2016 17:30
  •    Ukončenie zákazky
    07.10.2016 17:33
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.10.2016 17:45

Detail zákazky Z201630212

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.10.2016 17:03
  •    Predkladanie ponúk
    07.10.2016 17:30
  •    Ukončenie zákazky
    07.10.2016 17:33
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.10.2016 17:45

Základné údaje

Z201630212

OF-102120

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2633242

Objednávateľ

00304760

Obec Chorvátsky Grob

Námestie Josipa Andriča 17, Chorvátsky Grob, 90025, SVK

Dodávateľ

44886021

DAG SLOVAKIA, a. s.

Volgogradská 9, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Areál - elektro časť

rekonštrukcia, elektroinštalácia, stavebné práce

  • 45000000-7 - Stavebné práce
  • 45320000-6 - Izolačné práce
  • 45112000-5 - Výkopové zemné práce a presun zemín
  • 45113000-2 - Práce na stavenisku

Stavebná práca, Služba

1. Opravy a údržba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Areál - elektro časť
Funkcia
Betónová bloková transformačná stanica polozapustená, obsluhovateľná z vonku typu EH8D.1 je používaná ako súčasť rozvodu el. energie v oblasti elektro-energetiky /distribučné rozvody/,ako aj pre napojenie menších a stredných priemyselných rozvodov. Uvedená transformačná stanica je zaujímavá vzhľadom na svoje rozmery, pretože môže byť inštalovaná na frekventovaných miestach a tam, kde môže byť nenápadná. Nezaberá veľa miesta a preto môže byť aj súčasťou existujúceho objektu.
Je atypická svojou výškou nad terénom /1,93m/ aj so strechou a pôdorysným rozmerom dlxš /1500x3000mm/. Táto transformačná stanica vzhľadom na svoje rozmery je obsluhovateľná len zvonku bez možnosti vstupu do vnútorného priestoru. Transformačná stanica svojím vyhotovením vyhovuje STN EN 62271-202.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Úvodné informácie k osobitným požiadavkám
Stanovené osobitné požiadavky je potrebné chápať ako súvislý text a jednotlivé očíslované riadky sú len technickou záležitosťou a nemajú vplyv na význam a uprednostnenie niektorých podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú uvedené.
Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 dní po uzatvorení zmluvy určiť kontaktnú osobu oprávnenú konať v mene Dodávateľa vo veciach pri realizácii Diela -plnenia zmluvy a v prípade jej zmeny, túto zmenu rovnakým spôsobom oznámiť Objednávateľovi i najneskôr ku dňu jej nástupu do danej pozície
Dodávateľ doručí písomne v listinnej forme alebo elektronicky v stanovenej lehote identifikačné údaje osoby oprávnenej konať v jej mene v rozsahu - meno, priezvisko, pozícia a kontaktné údaje - tel.číslo/mobil, e-mailovú adresu
Objednávateľ najneskôr do 3 dní po uzatvorení zmluvy určiť kontaktnú osobu oprávnenú konať v mene Objednávateľa vo veciach pri realizácii Diela -plnenia zmluvy a v prípade jej zmeny, túto zmenu rovnakým spôsobom oznámiť Dodávateľovi najneskôr ku dňu jej nástupu do danej pozície
Objednávateľ doručí písomne v listinnej forme alebo elektronicky v stanovenej lehote identifikačné údaje osoby oprávnenej konať v jej mene v rozsahu - meno, priezvisko, pozícia a kontaktné údaje - tel.číslo/mobil, e-mailovú adresu
Vyhlásenia dodávateľa, povinnosti a záväzky dodávateľa súvisiace s plnením Zmluvných podmienok a s priamou realizáciou diela
1. Dodávateľ sa zaväzuje na svoje náklady a na svoje nebezpečenstvo vykonať-zrealizovať dielo v uvedenom rozsahu s požadovanými špecifikáciami a v požadovanej kvalite a zabezpečiť a uskutočniť všetky s tým súvisiace činnosti a služby zabezpečujúce riadne plnenie predmetu zákazky - realizáciu diela.
2. Dodávateľ vyhlasuje, že je:
2.1 spoločnosťou, ktorej predmetom podnikania je stavebná činnosť a je oprávnený uzavrieť túto Zmluvu o dielo (ďalej aj ako "Zmluva")
2.2 spoločnosťou odborne spôsobilou na vykonanie Diela v zmysle príslušných platných všeobecne záväzných právnych predpisov
2.3 spoločnosťou odborne spôsobilou na vykonanie Diela v zmysle technických noriem Slovenskej republiky a Európskej únie.
3. Dodávateľ sa zaväzuje, že je držiteľom a počas celej doby plnenia Zmluvy:
- bude vlastniť platný certifikát systémov manažérstva kvality podľa ISO 9001, resp. jeho ekvivalent vydaný nezávislou inštitúciou,
ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality s možnosťou využitia zabezpečenia kvality vyplývajúcej z európskych noriem
3.1 Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi v listinnej forme certifikáty uvedené v bode 3, postačuje ich doručiť vo forme kópií
4. Ak Dodávateľ:
4.1 nedoručí dokumenty - požadované kópie certifikátov uvedených v bode 3 a v lehote podľa bodu 3. 1 považuje to Objednávateľ za podstatné porušenie Zmluvy s možnosťou uplatnenia:
- zmluvnej pokuty vo výške 200 eur
- využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok
4.2 ak sa preukáže, že ku dňu uzavretia zmluvy, alebo v priebehu plnenia zmluvy - realizácie diela, nepravdivosť vyhlásenia Dodávateľa podľa bodu 2, považuje to objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia:
- zmluvnej pokuty vo výške 200 eur
- využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok
5. Dodávateľ je povinný dodržiavať počas celej doby realizácie diela - plnenia predmetu zákazky a plnenia podmienok tejto zmluvy :
- príslušné platné všeobecne záväzné právne predpisy technické normy Slovenskej republiky
- technické normy Európskej únie vzťahujúce sa na vykonanie Diela
- ustanovenia zákona zákon č. 50/1976 Zb. o územnom plánovanía stavebnom poriadku (stavebný zákon) v platnom znení
6. Dodávateľ potvrdzuje, zaväzuje sa a zodpovedá za to, že on a ním nominovaní subdodávatelia, ktorí sa budú podieľať na realizácií časti Diela, disponujú všetkými licenciami, povoleniami a živnostenskými oprávneniami potrebnými pre vykonávanie všetkých prác a dodávok v súlade s touto Zmluvou
6.1 Dodávateľ nie je oprávnený zadať realizáciu Diela subdodávateľovi/subdodávateľom v 100 % rozsahu Diela
7. Dodávateľ sa zaväzuje, že Dielo bude realizovať a Dielo bude zhotovené podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu a v požadovanej kvalite a lehotách a podľa:
- špecifikácie, technických parametrov a opisu uvedeného v tejto Zmluve
- podľa projektovej dokumentácie a výkazu výmer (neoceneného) a inej sprievodnej dokumentácie a dokladov, rozhodnutí a príslušných povolení, nevyhnutných na začatie realizácie diela, ktoré mu doručí objednávateľ najneskôr do troch dní po uzavretí zmluvy, pokiaľ nie je určené v zmluve inak,
alebo v primeraných lehotách, ktoré reálne vzhľadom na vydanie týchto dokladov, dokumentov alebo sprievodnej dokumentácie ich doručenie reálne umožnia.
7.1 Doručená projektová dokumentácia, podrobný výkaz výmer (neocenený/ocenený) a iná sprievodná dokumentácia, doklady a dokumenty poskytnuté Objednávateľom/Dodávateľom po uzavretí zmluvy a poskytované počas realizácie diela tvoria a budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy
8. Dodávateľ potvrdzuje, že sa oboznámil s opisom predmetu zákazky, jeho technickou a funkčnou špecifikáciou uvedenou v zmluve a sú mu známe zmluvné podmienky a požiadavky na realizáciu diela a nemá k tomu výhrady
9. Dodávateľ vyhlasuje a potvrdzuje, že Cena za realizáciu Diela je stanovená s ohľadom na možné chybné (nedostatočné) určenie postupov a/alebo materiálov a/alebo technológií obsiahnutých v obsahu tejto zmluvy a bola stanovená ako reálna za realizáciu diela v požadovanom rozsahu, kvalite a lehote
10. Cena za Dielo zahŕňa všetky nevyhnutné náklady spojené s realizáciou Diel , náklady za mzdy a práce, dodanie tovarov a poskytnutie služieb, a iné neuvedené náklady všetko náklady spojené s riadnym realizovaním Diela v rozsahu podľa zmluvy
11. Iné náklady na realizáciu diela, ktoré neboli zahrnuté v Cene uvedenej v zmluve, ale sú nevyhnutné na plnenie predmetu zákazky, ktoré mal a mohol Dodávateľ zistiť a neboli zahrnuté v cene Diela, uhradí Dodávateľ:
- bez možnosti navýšenia Ceny za dielo, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak
12. Dodávateľ berie na vedomie a nemá výhrady proti skutočnostiam:
- podmienky a požiadavky na realizáciu Diela boli stanovené s ohľadom na možné chybné (nedostatočné) určenie postupov a/alebo materiálov a/alebo technológií obsiahnutých v špecifikácií a v podmienkach uvedených v zmluve
- že v prípadné práce naviac, ktoré budú nevyhnutné na realizáciu Diela, zabezpečí ich bez nároku na náhradu za ich plnenie, bez nároku na navýšenie ceny a zmenu termínu plnenia, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak
- že zo svojho postavenia odborníka v danej oblasti, tieto skutočnosti sú mu známe a cenu za predmet plnenia - cenu za Dielo stanovil podľa opisu predmetu zákazky a technickej a funkčnej špecifikácie a daných podmienok zmluvy
13. Dodávateľ sa zaväzuje za podmienok špecifikovaných v Zmluve, zhotoviť pre Objednávateľa Dielo v rozsahu podľa danej technickej a funkčnej špecifikácie a podľa podmienok určených v tejto zmluve ako aj v zmysle poskytnutých - doručených dokladov, dokumentov a inej sprievodnej dokumentácie
13. 1 Dodávateľ pred uzavretím zmluvy zvážil a odborne posúdil všetky riziká spojené s realizáciou Diela, zobral do úvahy:
- rozsah potrebných materiálov, rozsah prác a služieb potrebných na riadnu realizáciu Diela podľa zmluvných podmienok a dostupnej dokumentácie pre realizáciu Diela
13.2 Dodávateľ vyhlasuje, že Cena diela zahŕňa:
- všetky náklady spojené s dodaním nevyhnutných materiálov, poskytnutím nevyhnutných služieb a nevyhnutných stavebných prác na riadne splnenie a realizáciu Diela podľa požiadaviek a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve a dostupnej dokumentácie potrebnej na realizáciu Diela
- všetky náklady za: materiály, transport, energie, náklady na zariadenia a stroje, údržbu prístupových ciest, náklady na odstránenie odpadov, náklady na robotníkov a špecialistov ako aj ostatné náklady súvisiace s realizáciou Diela
14. Dodávateľ sa zaväzuje, že Dielo bude zhotovené v súlade so Zmluvou, jej prílohami a pokynmi Objednávateľa a/alebo ním splnomocneného zástupcu
15. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť Dodávateľovi Cenu za riadne dodané dielo, ktoré bude spĺňať požiadavky podľa tejto zmluvy a jej príloh, VZP a ustanovení Obchodného zákonníka
15.1 Realizácia Diela bola príslušnými orgánmi verejnej správy povolená na základe ohlásenia stavby a iných rozhodnutí vydaných príslušnými orgánmi
16. Dodávateľ zabezpečí realizáciu Diela v rozsahu danej špecifikácie v tejto zmluve, podľa doručenej projektovej dokumentácie a výkazu výmer a v súlade s platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky a s platnými technickými a technologickými normami
17. Dodávateľ sa zaväzuje vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť zhotoviť a Objednávateľovi odovzdať Dielo a Objednávateľ sa zaväzuje Dielo prevziať a poskytnúť Dodávateľovi nevyhnutnú súčinnosť v súlade so Zmluvou.
18. Dielo bude realizované podľa dokumentov súvisiacich s ohlásením stavby a súvisiacich dokumentov, vzťahujúcich sa k oprávnenosti Dielo realizovať, podľa Projektovej dokumentácie, Výkazu výmer a prípadne ďalších podkladov odovzdaných Objednávateľom Dodávateľovi.
19. Dodávateľ sa zaväzuje použiť na vykonanie Diela len také materiály a zariadenia, ktoré majú platné certifikáty kvality a spĺňajú podmienky kladené na stavebné materiály daného typu príslušnými všeobecne záväznými predpismi.
20. Dodávateľ sa zaväzuje, že pri realizácii diela nepoužije:
- žiadne materiály, zariadenia, technológie alebo technické riešenia, ktoré by boli odlišné od podkladov poskytnutých alebo schválených Objednávateľom
- zmena materiálov, technológie alebo technických riešení a postupov je možná, len ak bude najskôr písomne schválená technickým dozorom Objednávateľa a to zápisom v stavebnom denníku
- pokiaľ na niektorú dodávku alebo jej časti neboli dohodnuté osobitné technické podmienky pre voľbu materiálov a výrobkov určených k vykonaniu Diela, musia dosahovať vlastnosti a technické a technologické parametre určené Projektovou dokumentáciou a príslušnými právnymi normami
21. Dodávateľ je povinný zdokumentovať na požiadanie objednávateľa navrhované materiály a výrobky a predložiť v dostatočnom časovom predstihu v zmysle technologických postupov, dodávky materiálov na odsúhlasenie objednávateľovi
22. Dodávateľ vyhlasuje, že mu je známe technické riešenie Diela, že sa oboznámil s požiadavkami Objednávateľa, preštudoval všetky dostupné podklady a má potrebné údaje súvisiace s predmetom plnenia podľa Zmluvy
23. Dodávateľ je oprávnený použiť podklady pre realizáciu Diela (doklad o ohlásení stavby a vydané rozhodnutie, vzťahujúce sa na Dielo, Projektová dokumentácia, Výkaz výmer) výhradne pre účely plnenia tejto Zmluvy.
24. Dodávateľ je povinný upozorniť Objednávateľa na chyby v Projektovej dokumentácie a ostatných podkladov súvisia realizáciu Diela
-najneskôr do času, kedy má dôjsť k výkonu realizácie časti Diela, ktorej sa chybná a/alebo nepresná Projektová dokumentácia a/alebo iný podklad k zhotoveniu týka,
- tieto zistenia na vlastné náklady odstrániť a zabezpečiť riadne a včasné vykonanie Diela vrátane zistených nepresností, ak ich plnenie sú nevyhnutné na riadne splnenie Diela, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak
25. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní doručiť Objednávateľovi:
- ocenený výkaz výmer, vo formáte MICROSOFT EXCEL alebo inom editovateľnom formáte (na nosiči USB, alebo CD) a v listinnej forme
26. Objednávateľ stanovuje, že podmienkou pre ocenene položiek je, že každá rovnaká položka musí byť vo výkaze výmer ocenená rovnakou jednotkovou cenou
27. Ak Dodávateľ nedoručí Objednávateľovi ocenený výkaz výmer v stanovenej lehote a podľa požiadavky Objednávateľa uvedenej v bode 26 a ďalších uvedených podmienok viažúcich sa k oceneniu výkazu výmer, považuje to Objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia:
- zmluvnej pokuty vo výške 200 eur a to aj opakovane
- využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok
28. Prevzatie staveniska a Termín realizácie Diela - začatie prác na realizácií Diela
28.1 Termín realizácie Diela je stanovený - najneskôr do šesťdesiat (60) kalendárnych dní odo dňa protokolárne odovzdaného a prevzatého Staveniska
28.2 Dodávateľ prevezme Stavenisko od Objednávateľa najneskôr do piatich (5) kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto Zmluvy, pričom túto skutočnosť zmluvné strany potvrdia v Protokole o odovzdaní a prevzatí Staveniska , podpísanou zástupcami oboch zmluvných strán
28.3 O odovzdaní a prevzatí Staveniska bude vyhotovený aj zápis v stavebnom denníku , ktorého vedenie sa začína k momentu odovzdania a prevzatia Staveniska
28.4 Odovzdanie a prevzatie Diela zmluvné strany potvrdia písomne v Protokole o odovzdaní a prevzatí Diela, podpísanom zmluvnými stranami, pričom základom a súčasťou protokolu bude Stavebný denník a potvrdenie o realizovaných prácach
29. Dodávateľ začne s výkonom stavebných prác určených na zhotovenie Diela najneskôr do piatich (5) kalendárnych dní odo dňa prevzatia Staveniska
29.1 Dodávateľ riadne vykoná a odovzdá Dielo Objednávateľovi najneskôr do šesťdesiat (60) kalendárnych dní odo dňa prevzatia Staveniska v rozsahu diela po tejto Zmluvy, pokiaľ sa na zmene termínu alebo rozsahu plnenia a realizácie diela nedohodnú zmluvné strany inak
30. Dodávateľ sa bezodkladne po prevzatí Staveniska zaväzuje a je povinný zabezpečiť na Stavebných pozemkoch:
- inštaláciu meracích zariadení na spotrebu energií a vody, a iných médií, ktoré bude čerpať z účelom riadneho plnenia Zmluvy a realizácie Diela
31. Dodávateľ na Stavenisku počas realizácie diela a až do ukončenia Zmluvy riadnym odovzdaním a prevzatím Diela :
- nie je oprávnený bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa umiestňovať na Stavenisku, na zariadeniach nachádzajúcich sa na Stavenisku a ani na oplotení Staveniska akékoľvek reklamy a/alebo iné pútače,
- je povinný Stavenisko označiť na vlastné náklady a v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi,
- je oprávnený umiestňovať na Stavenisku, na zariadeniach nachádzajúcich sa na Stavenisku a na oplotení Staveniska logo svojej spoločnosti maximálne s rozmermi 2 x 2 m a zabezpečiť bezpečnosť jeho umiestnenia,
- je povinný označiť stavbu umiestnením informačnej tabule s rozmermi 1,5 m x 1,5 m, ktorá bude bude obsahovať nasledovné informácie a údaje:
text s názvom stavby,
obchodné meno Objednávateľa/jeho názov/sídlo Objednávateľa/kontaktné údaje a kontaktnú osobu Objednávateľa, meno zodpovedného stavbyvedúceho ako aj prípadné ďalšie informácie požadované všeobecne záväznými právnymi predpismi
meno Projektanta/sídlo, kontakt na projektanta
obchodné meno/názov Dodávateľa/sídlo, kontaktné údaje a kontaktnú osobu Dodávateľa
termíny začatia a dokončenia Diela,
meno Zodpovedného stavbyvedúceho /kontakt
ako aj prípadné ďalšie informácie požadované všeobecne záväznými právnymi predpismi; alebo Objednávateľom (na základe osobitne doručenej písomnej žiadosti o doplnenie údajov na informačnej tabuli)
31.2 Dodávateľ je povinný zabezpečiť Stavenisko tak, aby počas výkonu prác v úracovných dňoch a tiež v období pracovného pokoja, na stavbe nedošlo k poškodeniu a ohrozeniu života, zdravia a majetku tretích osôb
32. Ďalšie práva a povinnosti Dodávateľ a Odberateľa v priebehu plnenia Zmluvy - realizácie Diela :
32.1 Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu: najneskôr však do troch (3) kalendárnych dní písomne informovať Objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu Diela, a ktorá by mohla mať vplyv na termín Časového harmonogramu,
- najneskôr však do troch (3) kalendárnych dní písomne informovať Objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu Diela, a ktorá by mohla mať vplyv na termín realizácie Diela a na vykonanie Diela vzájomne dohodnuté v súlade so Zmluvou.
- ak hrozí, že dôjde zo strany Dodávateľa k omeškaniu prác v termínoch určených v Zmluve, je povinný posilniť výrobné a technické kapacity k eliminácii časového sklzu, resp. zahájiť viaczmenné práce, a to všetko bez nároku na zvýšenú odmenu - zvýšenie ceny Diela
33. Cena Diela, platobné podmienky:
33.1 Cena Diela - Plnenia predmetu zákazky zahrňuje všetky náklady Dodávateľa pri vykonávaní Diela podľa špecifikácie uvedenej v tejto Zmluve a podľa jej príloh a zahŕňa:
- všetky materiálové, dopravné a vedľajšie materiálové náklady, príslušenstvo, stroje, prístroje, nástroje a stavebné pomocné materiály, ktoré sú potrebné na vykonanie prác,
- na náklady na zabezpečenie ochrany a bezpečnosti staveniska a majetku objednávateľa ,
- náklady na dočasné napojenie elektriny, vody a kanalizácie, a iných médií, a náklady spojené s ich čerpaním , ktoré je nevyhnutné na riadne plnenie Diela a ktoré bude čerpať Dodávateľ
- náklady na odstránenie dočasného napojenia elektriny, vody a plynu, vrátane nákladov na ich prevádzku výlučne na účely zhotovovania Diela,
- na zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa príslušných predpisov (BOZP); pre zamestnancov Dodávateľa a pre zamestnancov jeho subdodávateľov
- náklady na vyloženie, skladovanie materiálov;
- náklady na zhotovenie a údržbu informačnej tabule po dobu odo dňa prevzatia Staveniska v súlade so Zmluvou až do dokončenia Diela a jej následnú likvidáciu.
- všetky mzdové a vedľajšie mzdové náklady Dodávateľa, náklady na pracovníkov, dane, odvody, náklady na nadčasy, odmeny, odlučné, cestovné a iné vedľajšie výdaje výlučne na strane Dodávateľa;
- náklady na všetky bezpečnostné a ochranné opatrenia vzniklé od prevzatia staveniska do doby prevzatia dokončeného Diela Objednávateľom,
- náklady na zabezpečenie dokladovej časti v dvoch vyhotoveniach v slovenskom jazyku, ak také sú v pri realizácii diela relevantné
- náklady na vyhotovenie projektu skutočného vyhotovenia Diela (ktorý po jeho odovzdaní Diela doručí Objednávateľovi v jednom vyhotovení) ,
- náklady spojené so zabezpečením vydaní nevyhnutných rozhodnutí a certifikátov, potrebných pre riadne odovzdanie Diela
- náklady spojené s odvozom a likvidáciou stavebnej sute, a vzniklého odpadu pri realizácií Diela a v súvislosti s plnením predmetu zákazky
- náklady spojené so zabezpečením revízií a vyhotovením revíznych správy, ak ich potreba vyplynie pri realizácií Diela
- náklady spojené so zabezpečením záručných listov v kópii, návodov na údržbu a použitie výplňových konštrukcií, ak sa vyžadujú pre plnenie Diela
- doklady a certifikáty na akúkoľvek časť Diela, ak si to plnenie a realizácia Diela vyžaduje a/alebo ak pokiaľ sa takéto doklady v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi alebo technickými normami a stavebným konaním vyžadujú;
- náklady spojené s poskytnutím záruky na realizované Dielo, v dôsledku porušenia povinnosti Dodávateľom;
- náklady vypratanie Staveniska a odvoz stavebného odpadu a sute a náklady spojené s uvedením staveniska a jeho priľahlých časti do riadneho pôvodného stavu
- náklady na dodávku vody, elektrickej energie, plynu a pod. spotrebované Dodávateľom pri realizácií Diela
- náklady na zabezpečenie bezpečnosti a ochrany Staveniska ako aj ďalších priestorov , kde sa bude Dielo realizovať v rozsahu nevyhnutnom jeho užívania,
- náklady na poskytnutie prípadnej bankovej záruky garantujúce riadne a včasné vykonanie Diela a náklady na prípadnú bankovú záruku garantujúcu kvalitu Diela počas plynutia záručnej lehoty;
- náklady na zriadenie ochranného koridoru pre chodcov a náklady na zriadenie Staveniska a jeho likvidáciu; a uvedenie priestorov staveniska do pôvodného stavu ak je to relevantné a potrebné v zmysle dokumentov súvisiacich s realizáciou Diela
- akékoľvek ďalšie vedľajšie rozpočtové náklady (najmä ale nie výlučne mimo Stavenisková doprava, územné vplyvy, prevádzkové vplyvy); a iné náklady, ktoré vzniknú Dodávateľovi pri realizácii Diela podľa Zmluvy;
33.2 Ak cena Diela - cena za predmet plnenia zmluvy bude o 30 % nižšia ako je výška zdrojov určených Objednávateľom na predmet Diela, je Dodávateľ povinný: predloží v stanovenej lehote doklady, dokumenty a vyjadrenie:
predložiť a to aj bez výzvy objednávateľa písomne v listinnej forme v lehote najneskôr do troch (3) pracovných dní doklady, dokumenty a vyjadrenie, ktorým preukáže a bude deklarovať :
- že je schopný a že je reálne realizovať Dielo podľa požiadaviek uvedených v Zmluve a v stanovenej kvalite a v určenej lehote za Zmluvnú cenu uvedenú v zmluve
34. Dodávateľ potvrdzuje a zaručuje, že Cena Diela uvedená v zmluve a následne doručená a potvrdená podľa oceneného výkazu výmer je úplná a záväzná
35. V prípade vzniku potreby činností, prác naviac nevyhnutných na riadnu realizáciu Diela, ktoré Dodávateľ v čase uzatvorenia Zmluvy z akýchkoľvek dôvodov nepredvídal, tieto zrealizuje riadne dodávateľ a :
- nevzniká mu nárok na úhradu nákladov spojených s ich realizáciou, nevyhnutnou na riadne plnenie Diela
-na zmenu ceny Diela a na zmenu termínu na ukončenie Diela
pokiaľ sa na zmene Ceny diela z titulu realizácie týchto prác a na zmene termínu plnenia - realizácie Diela z uvedeného dôvodu zmluvné strany nedohodnú inak
35.1 Objednávateľ môže uznať náklady na vykonanie prác, ktoré neboli zahrnuté v zmluve, ale sú nevyhnutné na riadne plnenie Diela, ak sa ich potreba objektívne preukáže a ak sa na tom zmluvné strany dohodnú a to formou písomného dodatku pri splnení a dodržaní príslušných ustanovení:
- zákona o verejnom obstarávaní, VZPOPET-u, Obchodného zákonníka a iných platných právnych predpisov
36. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade ak sa niektoré práce podľa Výkazu výmer nevykonajú, alebo vykonajú v menšom rozsahu, Dodávateľ tieto nevykonané práce nebude Objednávateľovi fakturovať a uplatňovať si za ne úhradu
37. Dodávateľ nie je, bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, oprávnený postúpiť akúkoľvek pohľadávku voči Objednávateľovi na tretiu osobu
38. Dodávateľ nie je oprávnený jednostranne započítať akúkoľvek svoju pohľadávku voči pohľadávke Objednávateľa, pokiaľ sa na tom zmluvné strany nedohodnú inak
39. Cena za dielo - forma úhrady
39. 1 Cenu za vykonanie diela uhradí Objednávateľ Dodávateľovi na základe vystavenej doručenej jednorázovej faktúry, bezhotovostným prevodom na bankový účet dodávateľa
39.2 Objednávateľ neposkytuje Dodávateľovi počas realizácie Diela zálohové platby a nebude uhrádzať čiastkové faktúry za čiastočne zrealizované časti Diela po realizácií jednotlivých časti Diela
40. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru (daňový doklad) najskôr ku dňu podpísania Protokolu o odovzdaní a prevzatí Diela
40.1 Faktúra vystavená Dodávateľom musí byť vyhotovená v súlade s ustanovením § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať aj tieto zákonné náležitosti:
- označenie zmluvných strán s uvedením sídla, identifikačného čísla a daňového identifikačného čísla,
- číslo faktúry (daňového dokladu),
- deň, mesiac a rok vystavenia faktúry (daňového dokladu),
- deň, mesiac a rok splatnosti fakturovanej sumy určený v súlade s touto Zmluvo,u
- dátum uskutočnenia zdaniteľného plnenia, podľa tejto zmluvy na základe odovzdania a prevzatia Diela potvrdeného podpísaním príslušného protokolu
- označenie peňažného ústavu a číslo účtu, na ktorý sa má poukázať fakturovaná suma,
- názov požadovaného úkonu, Diela, za realizáciu ktorého je vystavená faktúra,
- výšku ceny za Dielo v eur bez dane z pridanej hodnoty,
- sadzbu dane z pridanej hodnoty vyjadrenú v percentách,
- výšku dane z pridanej hodnoty v eurách,
- výšku ceny za Dielo vrátane dane z pridanej hodnoty v eur,
- pečiatku a podpis štatutárneho zástupcu Dodávateľa ,
- a ďalšie náležitosti vyžadované právnymi predpismi ktoré sa viažu k obsahu daňového dokladu platnými v čase vystavenia faktúry (daňového dokladu)
40.2 Podkladom pre vystavenie faktúry je Protokol a súpis skutočne realizovaných prác potvrdený oboma zmluvnými stranami a bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť vystavenej faktúry
40.3 Splatnosť vystavenej a doručenej faktúry je určená touto zmluvou a podmienkami OPET-u, Všeobecnými zmluvné podmienkami a začína plynúť od nasledujúceho dňa po jej riadnom doručení Objednávateľovi
40.4 Pokiaľ faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu vrátane je súčasti podľa tejto zmluvy, prípadne po obsahovej stránke nebude úplná alebo bude obsahovať nesprávne údaje, Objednávateľ si vyhradzuje právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na prepracovanie
40.5 V prípade vrátenia faktúry, ktorá má vady lehoty splatnosti neplynie, nová lehota splatnosti začne plynúť podľa bodu 36.2 a to doručením opravenej faktúry Objednávateľovi
41. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť cenu Diela vo výške vystavenej faktúry na účet zhotoviteľa v lehote splatnosti určenej v tejto zmluve v zmysle OPET-u, Všeobecných zmluvných podmienkach a to v lehote ktorá plynie od nasledujúceho dňa odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi
42. Za deň úhrady ceny Diela - vystavenej a doručenej faktúry bez vád sa považuje dátum odpísania uhradenej ceny za poskytnutú prácu z účtu objednávateľa.
43. Zmluvné pokuty, dôvody uplatnenia zmluvných pokút, spôsob, forma a lehoty na ich úhradu:
43.1 Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvné pokuty podľa tejto Zmluvy z dôvodov podstatného porušenia zmluvy - zmluvných podmienok ako aj z nasledovných dôvodov a v uvedenej výške ak Dodávateľ :
a) bude v omeškaní s vykonávaním a odovzdaním diela vo výške 0,50% z ceny diela a to aj za každý začatý deň omeškania
b) nepredloží informácie spojené so subdodávateľom vo výške 200 eur, za každý deň omeškania poskytnutia danej informácie a Objednávateľ zistí výkon činnosti subdodávateľom
c) ak najneskôr tri (3) dni pred odovzdaním Diela objednávateľovi neodstráni z miesta vykonávania diela, ako aj z ostatných pozemkov, resp. objektov nachádzajúcich sa v mieste plnenia
- všetok odpad a znečistenie, ktoré spôsobil alebo vytvoril pri vykonávaní diela,
- všetok nepoužitý materiál, výrobky a veci, všetky nástroje, prístroje, resp. zariadenia, ktoré používal na vykonávanie diela,
- neodstráni Stavenisko a neuvedie priestory Staveniska, ako aj ostatné časti objektu, kde bola vykonávaná rekonštrukcia - plnenie Diela
a to ani po písomnej výzve Objednávateľa a nezabezpečí nápravu do 24 hod. , je možné uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 200,- € za každý začatý deň omeškania.
d) ak bude v omeškaní s odstránením vád, ktoré je povinný odstrániť podľa tejto Zmluvy, je možné uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 0,50% z ceny diela za každý začatý deň omeškania s odstránením vád
e) ak v prípade ceny Diela, ktorá je nižšia ako 30 % od výšky zdrojov určených Objednávateľom na predmet Diela, nepredloží Dodávateľ v stanovenej lehote doklady, dokumenty a vyjadrenie v zmysle bodu 33.2:
- o schopnosti a reálnosti realizácie Diela podľa požiadaviek uvedených v zmluve a v stanovenej kvalite a v určenej lehote za Zmluvnú cenu uvedenú v zmluve a /alebo ich obsahom nepreukáže reálnosť realizácie Diela za danú cenu
- alebo dané doklady, dokumenty a vyjadrenie predloží ale tieto nebudú objektívne preukazovať jeho schopnosť reálne realizovať dielo podľa požiadaviek uvedených v tejto Zmluve a v stanovených lehotách
44. Zastupovanie Objednávateľa na konanie v priebehu realizácie Diela - plnenia predmetu zákazky Dodávateľom, konanie v mene Objednávateľa počas trvania zmluvy
45. Objednávateľ je oprávnený nechať sa zastupovať technickým dozorom, konzultantskou spoločnosťou alebo generálnym projektantom. Rozsah práv a povinností každého zástupcu Objednávateľa bude presne vymedzený v písomnom plnomocenstve, ktoré bude poskytnuté Dodávateľovi
45.1 Objednávateľ Rozsah práv a povinností každého zástupcu oprávneného konať v jeho mene s presným vymedzením jeho kompetencií v jednom vyhotovení vo forme písomného plnomocenstva doručí Dodávateľovi najneskôr do troch (3) dní po uzavretí zmluvy
46. Zastupovanie Dodávateľa na konanie v priebehu realizácie Diela - plnenia predmetu zákazky, konanie v mene Dodávateľa počas trvania zmluvy
46.1 Dodávateľ je povinný doručiť do 3 dní po uzavretí zmluvy oznámenie o určení kontaktej osoby, ktorá bude určená na zastupovanie Dodávateľa a na konanie vo veciach zmluvy a to po celý čas jej trvania
46.1.a) Oznámenie o určení konatktnej osoby Dodávateľa bude obsahovať plnomocenstvo s presne určeným rozsahom práv a povinností a kompetencií na konanie v mene Dodávateľa
46.1 b) Zmenu určenej kontaktnej osoby musí oznámiť Dodávateľ Objednávateľovi písomne /listinne alebo elektornicky najneskôr 3 dní pred nástupom na výkon činnosti zastupovania Dodávateľa
46.2 Dodávateľ je povinný určiť do troch (3) dní od dňa uzavretia zmluvy osobu stavbyvedúceho. Stavbyvedúci musí byť bezúhonný a musí svojimi odbornými a profesionálnymi znalosťami a dĺžkou praxe zaručovať riadne a včasné splnenie povinností Dodávateľa.
46.2 a) Dodávateľom určená osoba - Stavbyvedúci musí byť bezúhonný a musí svojimi odbornými a profesionálnymi znalosťami a dĺžkou praxe zaručovať riadne a včasné splnenie povinností Dodávateľa
46.2 b) Dodávateľ je povinný v súvislosti so splnením povinnosti podľa bodu 40.2 a) doručiť Objednávateľovi do troch (3) dní od dňa uzavretia zmluvy v písomnej forme listinne/alebo elektronicky :
- identifikáciu osoby, ktorá bude zabezpečovať stavebný dozor - stavbyvedúceho s uvedením kontaktu na stavbyvedúceho
- doklad o oprávnenosti vykonávať činnosť stavbyvedúceho a životopis stavbyvedúceho v ktorom sa preukáže minimálna prax 5 rokov v danom odbore
46.2 c) Dodávateľ pri zmene určenej osoby stavbyvedúceho je povinný túto zmenu písomne listinne /alebo elektronicky oznámiť Objednávateľovi a to najneskôr tri dni pred nástupom novej osoby stavbyvedúceho
46.3 Dodávateľ alebo jeho zástupca sa zúčastni na poradách vyvolaných Objednávateľom v rámci plnenia zmluvy , koordinačných porádách a kontrolných dňoch organizovaných Objednávateľom
- Dodávateľ je povinný vždy zabezpečí účasť stavbyvedúceho alebo jeho zástupcu na týchto stretnutiach
47. Objednávateľ je povinný preukázateľne doručiť Dodávateľovi pozvanie na dané stretnutie, v rozsahu určenia :
- miesta a termín konania koordinačných porád a kontrolných dní
- určenia osôb, ktorých účasť zo strany Dodávateľa vyžaduje
- určenia osôb, ktoré sa zúčastnia za Objednávateľa
- predmet a rokovania a príslušné potrebné materiály a dokúmenty súvisiace s predmetom rokovania
- iné dôležité skutočnosti
a to najneskôr 3 (tri dni) pred samotným stretnutím, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak, ak si bude realizácia predmetu zákazky vyžadovať pracovné stretnutie vzhľadom na povahu riešenia problému stavu veci.
48. Stavebný denníík, obsah stavebného denníka, kompetencie , práva a povinnosti viažuce sa k vedeniu a obsahu stavebného denníka
48.1 Stavebný denník je vedený na stavbe a zapisujú sa doň všetky rozhodujúce skutočnosti týkajúce sa realizácie Diela
48.2 Zástupca Dodávateľa je povinný umožniť prístup technickému dozoru Objednávateľa k denným záznamom v stavebnom denníku na posúdenie a vyjadrenie a inému určenému zástupcovi Objednávateľa
48.2 a) v prípade zaznamenania udalosti vyžadujúcej si okamžité riešenie a rozhodnutie Objednávateľa vo veci, je zástupca Dodávateľa povinný bezodkladne oboznámiť s daným stavom priamo aj technický dozor Objednávateľa na stavbe.
48. 2 b) zástupca Objednávateľa je povinný najneskôr do troch (3) pracovných dní odo dňa vykonania záznamu v stavebnom denníku:
- uviesť/vyjadriť svoj súhlas, prípadne nesúhlas, s obsahom predloženého denného záznamu a to aj s uvedením dôvodu nesúhlasu.
- v prípade, ak sa Objednávateľ v stanovenej lehote k záznamu Dodávateľa nevyjadrí, platí, že so záznamom a/alebo navrhovaným riešením a konaním vo veci záznamu súhlasí
49. Stavebný denník sa bude viesť odo dňa prevzatia a odovzdania staveniska až do doby protokolárneho odovzdania a prevzatia Diela Objednávateľom a v prípade zistenia vád alebo nedorobkov až do ich riadneho odstránenia
50. Stavebný denník musí byť na stavbe Diela trvalo prístupný Objednávateľovi a/alebo zástupcovi Objednávateľa.
50.1 Zápisy do stavebného denníka budú oprávnené vykonávať nasledovné osoby:
- Stavbyvedúci Dodávateľa;
- Technický dozor Objednávateľa a jeho poverený zástupca;
- Projektant;
- Štatutárne orgány oboch Zmluvných strán;
- Zástupcovia príslušných orgánov štátneho dozoru a štátneho stavebného dohľadu.
- ostatné príslušné orgány vykonávajúce kontrolu realizácie Diela
51. Dodávateľ je povinný vopred písomne v listinnej alebo elektronickej forme a /alebo zápisom v stavebnom denníku vyzvať Objednávateľa na vykonanie kontroly prác, ktoré v ďalšom pracovnom postupe budú zakryté alebo sa stanú neprístupnými.
51.1 Výzva musí byť doručená Objednávateľovi najneskôr dva (2) pracovné dni vopred, pred vykonaním predmetných prác
51.2 Nedoručenie tejto výzvy/nedoručenie v stanovenej minimálnej lehote, umožňuje Objednávateľovi požiadať Dodávateľa, aby na vlastné náklady zabezpečil:
- tieto práce odkryť a opakovane zakryť, a uviesť danú časť Diela do pôvodného stavu, spĺňajúceho požiadavky Diela
52. Dodávateľ je povinný chrániť Dielo počas jeho realizácie a zabezpečiť hotové časti Diela ochrannými prostriedkami tak, aby:
- nedošlo k zničeniu, poškodeniu alebo znehodnoteniu Diela alebo jeho časti a to až do doby protokolárneho odovzdania Diela Objednávateľovi. Nebezpečenstvo vzniku škody na Diele prejde na Objednávateľa dňom prevzatiadiela na základe protokolu.
52. 1 Nebezpečenstvo vzniku škody na Diele prejde na Objednávateľa dňom protokolárneho odovzdania a prevzatia Diela, pokiaľ sa nedohodnú zmluvné strany inak
53. Ďalšie povinností, práva a oprávnenia pri realizácií Diela
53.1 Dodávateľ nie je oprávnený pri realizácii Diela použiť náhradné materiály a výrobky oproti stanoveným v tejto zmluve a v doručenej Projektovej dokumentácii a sprievodných dokumentov bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa alebo oprávnenej osoby Objednávateľa
- použitie náhradných materiálov , výrobkov, technických postupov a technológie je možné na základe len na základe súhlasu Objednávateľa, a to po doručení žiadosti o tento súhlas s príslušnou zmenou
- ak Objednávateľ na základe doručenej žiadosti o súhlas na príslušnú zmenu/zmeny sa nevyjadrí do 2 dní, má sa za to, že so zmenami súhlasí
54. Objednávateľ v prípade pochybnosti alebo preukázateľných dôvodov má za to, že niektoré osoby/zamestnanci Dodávateľa/alebo subdodávateľa Dodávateľa
- zneužívajú svoju funkciu pri výkone realizácií Diela,
- sú nespôsobilé alebo nedbalé pri riadnom plnení svojich povinností pri plnení a realizácií Diela,
-alebo svojím konaním spôsobili alebo mohli spôsobiť svojím konaním, alebo zdržaním sa konania škodu Objednávateľovi,
- ich prítomnosť na Stavenisku je považovaná Objednávateľom za nežiadúcu z iných objektívnych dôvodov
môže požiadať Dodávateľa, ak nastane jedná alebo viac vyššie uvedených skutočností o ich výmenu za iné osoby a žiadať o zamedzenie vstupu na stavenisko a zabezpečiť ďalší ich výkon činnosti na realizácií Diela, pokiaľ nedá Objednávateľ súhlas na ich ďalšie pôsobenie na realizácií Diela
55. Objednávateľ môže žiadať od Dodávateľa odvolanie subdodávateľa z realizácie časti Diela ak nastane jedna, alebo viac skutočnosti nižšie uevedených :
- subdodávateľ koná a vykonáva činnosti v rozpore s touto zmluvou a s požiadavkami alebo pokynmi Objednávateľa
- neužíva svoju funkciu pri výkone realizácií Diela,
- stratil schopnosť vykonávať činnosti na realizácií Diela
-alebo svojím konaním/zdržaním sa konania spôsobil alebo mohol spôsobiť škodu Objednávateľovi,
-jeho prítomnosť na Stavenisku je považovaná Objednávateľom za nežiadúcu z iných objektívnych dôvodov (napr. vzhľadom na súdny spor so subdodávateľom)
55.1 Dodávateľ je povinný takejto žiadosti vyhovieť najneskôr do troch dní, po jej doručení a nahradiť odvolaného subdodávateľa novým subdodávateľom (ak nebude dané práce zabezpečovať vlastnými kapacitami po odvolaní spochybneného subdodávateľa)
55.2 Nahradenie nového subdodávateľa/alebo nominovanie nového subdodávateľa na realizáciu diela vždy podlieha súhlasu Objednávateľa, ktorý je povinný sa k nemu vyjadriť do troch dní po nahlásení zmeny/nového subdodávateľa
55.3 Ak sa Objednávateľ nevyjadrí v stanovenej lehote k novému/nominovanému subdodávateľovi, má sa zato, že s ním súhlasí
56. Pre subdodávateľov, ktorých na základe zmluvy poverí Dodávateľ realizáciou časti Diela platí a vyžaduje sa, že:
56.1 Musia spĺňať všetky podmienky a požiadavky viažuce sa k oprávnenosti vykonávať činnosti spojené s realizáciou časti Diela, ktoré v zmysle zmluvy s Dodávateľom majú v prospech Objednávateľa vykonať
56.2 Spĺňať všetky podmienky a požiadavky v zmysle Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u, ustanovení zákona o verejnom obstarávaní, ustanovení Obchodného zákonníka a iných právnych predpisov
57. Prenesenie povinností a právomoci objednávateľa
58. Objednávateľ môže preniesť ktorúkoľvek zo svojich povinností a právomoci na tretiu osobu a môže toto delegovanie kedykoľvek zrušiť a to aj bez súhlasu Dodávateľa, pričom uvedené oznámi Dodávateľovi nasledovne:
58.1 Delegovanie alebo zrušenie delegovania bude vykonané v písomnej forme a voči Dodávateľovi nadobudne účinnosť po jeho doručení v listinnej alebo elektronickej forme Dodávateľovi
58.2 Akékoľvek rozhodnutia, pokyn, kontrola, skúška, súhlas, schválenie alebo podobný akt a úkony uskutočňované touto osobou, určenou v rámci delegovania a v súlade s delegovaním má rovnaký účinok, ako by ho uskutočnil Objednávateľ sám a to so všetkými následkami
59. Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za dodržiavanie právnych predpisov vzťahujúcich sa na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci a ochranu životného prostredia:
- svojich pracovníkov / zamestnancov a iných osôb vykonávajúcich svoju činnosť pre Dodávateľa
- pracovníkov/zamestnancov subdodávateľa Dodávateľa
a iných osôb, ktoré na Stavenisku vykonávajú činnosti spojené s realizáciou Diela a je povinný vykázať zo Staveniska všetky osoby, ktoré odmietajú podmienky zmluvy a príslušné predpisy dodržiavať dodržiavať alebo ich porušujú
59.1 Dodávateľ zabezpečí, aby všetci jeho pracovníci a pracovníci jeho subdodávateľov, ktorí sa podieľajú na realizácií Diela:
- absolvovali právnymi predpismi ustanovené školenia alebo mali príslušné platné oprávnenia, atesty a osvedčenia, ktoré sa na realizáciu danej časti Diela, na ktorej sa budú podieľať vzťahujú
59.2 Dodávateľ je povinný zabezpečiť svojim pracovníkom príslušné osobné pracovné pomôcky a ochranné pomôcky podľa platných predpisov a zabezpečiť a zaručiť sa, že a subdodávateľ/lia, ktorí sa podieľajú na realizácií časti Diela uvedené zabezpečia pre svojich zamestnancov
60. Dodávateľ je povinný v prípade nehody, pracovného úrazu alebo inej podobnej udalosti, ktorá nastane na stavenisku počas realizácie diela postupovať v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi a je povinný okamžite upovedomiť Objednávateľa, resp. oprávnenú osobu Objednávateľa o:
- pracovných úrazoch,
- škodách na vybavení a strojoch a objekte v mieste realizácie Diela
- o vzniklých požiaroch, aj zneškodnených
- o vzniklých škodách na životnom prostredí a to aj odstránených
- neoprávnených zásahoch a úkonoch uskutočnených na stavenisku bez ohľadu na osoby, ktoré daný stav spôsobili
- alebo o inej podobnej udalosti, ktorá má vplyv a súvisí s riadnym plnením predmetu zákazky s realizáciou Diela
61.Objednávateľ, oprávnená osoba Objednávateľa, resp. technický dozor Objednávateľa je oprávnený dať pracovníkom Dodávateľa / iným osobám vykonávajúcim svoju činnosť pre Dodávateľa príkaz prerušiť práce, na stavenisku na realizácií Diela ak:
- zodpovedný pracovník / iná osoba vykonávajúca svoju činnosť pre Dodávateľa, ktorá by takýto príkaz v prípade nevyhnutnosti mohla udeliť nie je dosiahnuteľná
- a ak ak je ohrozená bezpečnosť vykonávaného Diela, život alebo zdravie osôb nachádzajúcich sa na Stavenisku, alebo ak hrozia iné vážne škody
62. Iné informácie a požiadavky súvisiace s plnením predmetu zákazky a realizáciou diela
62.1 Pokiaľ z opisu predmetu zákazky, alebo projektovej dokumentácie, doručeného výkazu výmer alebo v inej sprievodnej dokumentácie, ktorá bola poskytnutá po a známa Dodávateľovi vyplýva priame alebo nepriame označenie stavebného postupu ( výrobku alebo výrobcu), Objednávateľ :
- umožňuje ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať stavebný postup (výrobok) rovnakých alebo vyšších parametrov a ak ich uplatnenie nebude v rozpore s inými predpismi a rozhodnutiami príslušných orgánov
62.2 Ak dodávateľ ponúkne ekvivalentný predmet plnenia, zaväzuje sa spolu s jeho dodaním predložiť potvrdenie, že ním ponúkaný stavebný postup/ výrobok je ekvivalentný v požadovaných technických parametroch a výbave
Ďalšie povinnosti Dodávateľa a následky ich neplnenia, zmluvné pokuty a sankcie
63. Dodávateľ bude realizovať predmet zákazky vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť a môže zabezpečovať realizáciu Diela prostredníctvom subdodávateľov, pričom v danom prípade je povinný Dodávateľ:
63.1 Doručiť Objednávateľovi najneskôr 3 dni pred nástupom subdodávateľa na výkon realizácie časti diela informáciu v nasledovnom rozsahu a doručiť nasledovné doklady a dokumenty: k identifikácii a splneniu povinnosti viažucich sa k osobe subdodávateľa:
- identifikácia subdodávateľa/obchodné meno/sídlo/kontaktná osoba
- identifikácia a opis časti realizácie Diela, ktorú bude subdodávateľ realizovať
- doklad o oprávnení subdodávateľa vykonávať danú časť predmetu zákazky
- vyhlásenie, že subdodávateľ spĺňa oprávnenie na činnosť, ktorú bude v rámci realizácie zabezpečovať a spĺňa všetky podmienky a požiadavky v zmysle zákona o verejnom obstarávaní, Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u a Obchodného zákonníka
64. Dodávateľ najneskôr do 3 dní po uzavretí zmluvy je povinný uzatvoriť poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú podnikateľa minimálne do výšky hodnoty Diela
64.1 Dodávateľ na preukázanie splnenia povinnosti uvedenej v bode 64 doručí objednávateľovi do 3 dní po uzavretí zmluvy:
- kópiu poistnej zmluvy na stanovenú výšku poistnej udalosti, kópiu dokladu uhradenia príslušného poistného za dohodnuté obdobie
- vyhlásenie Dodávateľ že sa zaväzuje, že poistenie bude trvať počas celej doby realizácie Diela
64.2 Ak Dodávateľ nepredloží dokumenty viažuce sa k poisteniu:
- v stanovenej lehote/alebo v požadovanom rozsahu
- alebo Objednávateľ preukázateľné zistí, že s priebehu realizácie Diela, poistenie bolo ukončené
považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou:
- uplatnenia zmluvnej pokuty za podstatné porušenie zmluvných podmienok - zmluvy a to vo výške 1000 eur aj opakovane
- uplatnenia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok
65. Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky - a Dielo realizovať a dodať v rozsahu podľa špecifikácie uvedenej v zmluve a v doručenej sprievodnej dokumentácie, projektovej dokumentácie, výkazu výmer a iných príslušných povolení a rozhodnutí a podľa podmienok tejto zmluvy
65.1 Porušenie zmluvných podmienok, ktoré majú vplyv na riadne plnenie zmluvy, na dodržanie termínu odovzdania riadne splneného a realizovaného diela oprávňuje Objednávateľa
- uplatniť jednorázovo voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 20 % z ceny Diela
ak sa s porušením/ podstatným porušením zmluvných podmienok - porušením zmluvy, alebo porušením zmluvných podmienok viaže možnosť odstúpenia od zmluvy podľa týchto zmluvných podmienok alebo podľa Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u, alebo podľa ustanovení Obchodného zákonníka
66. Platnosť a účinnosť zmluvy, ukončenie zmluvy - podmienky a forma
66.1 Zmluva nadobudne platnosť a účinnosť v zmysle ustanovení Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u, ustanovení zákona o verejnom obstarávaní a podľa ustanovení Obchodného zákonníka
Účinnosť zmluvy - zmluvných podmienok, ktoré sa viažu k záväzkom, povinnostiam a oprávneniam, ktoré sa majú zabezpečiť a uplatniť pred termínom odovzdania a prevzatia staveniska nastane nasledujúcim dňom zverejnenia zmluvy v CRZ okrem zmluvnej podmienky viažucej sa k zloženiu zábezpeky za plnenie zmluvy
66.2 Zmluva sa končí:
66.2 a) riadnym splnením všetkých práv a povinnosti zmluvných strán, odovzdaním zrealizovaného diela podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehotách
66.2 b) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, ktoré ako podstatné porušenie označil v zmluve Dodávateľ
66.2 c) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u
- ukončenie zmluvy z dôvodu podľa bodov 66:2 a) a b) nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u Dodávateľovi v listinnej forme
- v prípade pochybnosti sa má za to, že odstúpenie - ukončenie zmluvy je účinné na tretí deň po odoslaní oznámenie o odstúpení od zmluvy
66.2 d) ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán
-pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomne v listinnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán
- ukončenie zmluvných strán dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy
66.2 e) výpoveďou danou Objednávateľom Dodávateľovi a to aj bez uvedenia dôvodov
- ukončenie zmluvy podľa tohto bodu nastane po uplynutí 15 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede Dodávateľovi v listinnej forme
- výpoveď musí obsahovať náležitosti o vysporiadaní záväzkov zmluvných strán v súvislosti s plnením zmluvy do momentu jej ukončenia ku dňu uplynutia výpovednej lehoty a ukončenia zmluvy
67. Zmena zmluvných podmienok - zmluvy, uzatváranie dodatkov, forma a podmienky ich uzavretia
67.1 Akákoľvek zmena zmluvných podmienok je možná len na základe písomne uzatvoreného dodatku, ktorá bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť zmluvy
67.2 Dodatok k zmluve je možné uzatvoriť len ak jeho obsah nebude:
- v rozpore so zmluvnými podmienkami tejto zmluvy
-znevýhodňovať Objednávateľa
-sa vymykať bežným obchodným zvyklostiam
- uzatvorený v rozpore s ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u
- uzatvorený v rozpore s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a ustanoveniami obchodného zákonníka
68. Všetky doklady, dokumenty, dodatky a iná sprievodná dokumentácia tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy a bude vždy vyhotovená v dvoch rovnopisoch - vyhotoveniach, aby každá zmluvná strana mala k dispozícií jedno vyhotovenie
69. Podmienky realizácie Diela neupravené touto zmluvou sa riadia ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u, ustanoveniami Obchodného zákonníka a iných právnych predpisov viažucich sa k plneniu predmetu zákazky - realizácii Diela
Názov Upresnenie
Používané skratky
Zákon o verejnom obstarávaní Zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov
OPET Obchodné podmienky elektronického trhoviska
VZP Všeobecné zmluvné podmienky
Určenie podstatného porušenia zmluvy a jeho následky
Objednávateľ určil podmienky zmluvy, ktorých nesplnenie v danom rozsahu alebo splnenie po lehote považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a inštitútu odstúpenia od Zmluvy pre podstatné porušenie Zmluvy v bodoch 4.1, 4.2, 27, 42, 64.2
Objednávateľ určil v zmluve zmluvné podmienky, ktorých nedodržanie umožňuje uplatnenie zmluvnej pokuty v stanovenej výške
Určením možnosti uplatnenia zmluvných pokút v stanovenej výške za podstatné porušenie zmluvy alebo určením možnosti uplatnenia zmluvných pokút v stanovenej výške za porušenie zmluvy nie je dotknutá možnosť a oprávnenie inštitútu iných sankcií, pokút a penále
- v zmysle Zmluvy
- v zmysle OPET-u, VZP
- podľa ustanovení Obchodného zákonníka
S podstatným porušením zmluvy alebo s porušením zmluvy - zmluvných podmienok s vplyvom na samotné plnenie zmluvy sa viaže možnosť odstúpenia od zmluvy a uplatnenia zmluvných pokút, všetko v zmysle Zmluvy
- v zmysle OPET-u, VZP a podľa ustanovení Obchodného zákonníka
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Zmluvná špecifikácia

Chorvátsky Grob, Senec, Bratislavský, Slovenská republika

09.12.2016 12:00

1,00 dielo

92 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.10.2016 17:03

07.10.2016 17:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 1089
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.10.2016 07:01 - Vstupná ponuka 90 000,00 € Cena s DPH
07.10.2016 17:29 - Najvýhodnejšia ponuka 84 600,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS