47245531
Fond na podporu vzdelávania
Panenská 29, Bratislava, 81103, SVK
36711748
AUDIT - EXPERT, s.r.o.
Tomášikova 5724/9, Bratislava, 821 01, SVK
Účtovný audit za rok 2016
audit, finančné výkazy
Služba
9. Účtovnícke služby, audítorské služby a vedenie účtovných kníh
1. Účtovný audit za rok 2016
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Audit individuálnej účtovnej závierky za rok 2016 v súlade s právnymi predpismi Slovenskej republiky |
2. Audit súladu výročnej správy za rok 2016 zostavenej podľa §20 zákona č. 31/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov s auditovanou účtovnou závierkou |
Názov |
Práce auditora budú vykonané v súlade so zákonom č. 540/2007 Z.z. o auditoroch, audite a dohľade nad výkonom auditu a s Medzinárodnými auditorskými štandardmi. |
Licencia právnickej osoby/ fyzickej osoby na poskytovanie auditorských služieb |
Poistenie zodpovednosti za škodu min. vo výške 250 000 eur |
Vrátane dopravy na miesto plnenia zahrnuté v cene |
Termíny výkonu prác: |
a) predbežná časť auditu (kontrolované obdobie január - september 2016) bude vykonaná v novembri až v decembri 2016 (odberateľ dodá podklady najneskôr do 31.10.2016) |
b) záverečná časť auditu (kontrolované obdobie október - december 2016) bude vykonaná v januári až februári 2017 (odberateľ dodá podklady najneskôr do 15.2.2017) |
c) najneskôr do konca februára 2017 odovzdá dodávateľ audítorskú správu k účtovnej závierke zostavenej k 31.12.2016 (účtovnú závierku (súvahu, výkaz ziskov a poznámky) zostavenú k 31.12.2016 odovzdá odberateľ najneskôr do 15.2.2017) |
d) najneskôr do 15.3.2017 odovzdá dodávateľ audítorskú správu k výročnej správe (návrh výročnej správy odovzdá odberateľ k overeniu najneskôr do 8.3.2017) |
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 5 dní po uzavretí zmluvy |
Objednávateľ doručí dodávateľovi zoznam kontaktných osobôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 5 dní po uzavretí zmluvy |
Odmena za plnenie zmluvy bude vyplatená v 3 častiach: |
a) v deň ukončenia predbežnej časti auditu (za obdobie január až september 2016) odberateľovi vznikne nárok na vystavenie faktúry vo výške 75 % z dohodnutej odmeny podľa platnej zmluvy |
b) v deň ukončenia záverečnej časti auditu (za obdobie október až december 2016) odberateľovi vznikne nárok na vystavenie faktúry vo výške 20 % z dohodnutej odmeny podľa platnej zmluvy |
c) v deň odovzdania audítorskej správy o overení súladu výročnej správy s účtovnou závierkou odberateľovi vznikne nárok na vystavenie faktúry vo výške 5 % z dohodnutej odmeny podľa platnej zmluvy |
Názov | Upresnenie |
Dodávateľ predloží do 5 dní | Licenciu právnickej osoby/fyzickej osoby na poskytovanie auditorských služieb |
Dodávateľ predloží do 5 dní | Tri referencie auditu subjektov verejného sektora s aktívami nad 38 mil. eur netto |
Dodávateľ predloží do 5 dní | Poistenie zodpovednosti za škodu min. vo výške 250 000 eur |
Doprava do miesta sídla objednávateľa | zahrnutá v cene |
Splatnosť faktúry | 30 dní |
Zoznam kontaktných osôb dodávateľa zodpovedných za plnenie zmluvy musí obsahovať | meno a priezvisko kontaktnej osoby, telef. číslo a e-mailovú adresu |
Panenská 29, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
03.11.2016 11:45 — 15.03.2017 11:46
1,00 správa
3 300,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.10.2016 11:53
07.10.2016 12:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.10.2016 15:12 - Vstupná ponuka | 3 000,00 | € | Cena bez DPH |
07.10.2016 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 160,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: