36601284
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb
Ondavská 8, Košice, 04011, SVK
44857187
CORA GASTRO s.r.o.
Traktorová 1, Poprad, 058 01, SVK
Doplnenie porcelánového riadu do tabletového systému STIERLEN CombiSet
Porcelánový riad, tabletový systém STIERLEN CombiSet
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Doplnenie porcelánového riadu do tabletového systému STIERLEN CombiSet
|
|
---|---|
Funkcia |
doplnenie porcelánového riadu do tabletového systému STIERLEN CombiSet |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č. 1 - Tanier plytký | ks | 120 | ||
Položka č. 2 - Polievková miska s vekom | ks | 40 | ||
Položka č. 3 - Miska na prílohu | ks | 30 | ||
Položka č. 4 - Miska na šalát | ks | 70 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položka č. 1 - Tanier plytký | |
- kompatibilný s tabletom typ STIERLEN CombiSet (tablety sú kompatibilné s prepravným vozíkom značky Abner) | (výška 30 mm, priemer 260 mm) |
- materiál: | porcelán |
- farba: | biela (bez potlače) |
- odolnosť voči tepelným šokom | |
- stohovateľný | |
- vhodný do umývačky riadu | |
- vhodný do mikrovlnnej rúry | |
- vhodný na dezinfekciu | |
Položka č. 2 - Polievková miska s vekom | |
- kompatibilná s tabletom typ STIERLEN CombiSet (tablety sú kompatibilné s prepravným vozíkom značky Abner) | (výška misky 80 mm, priemer misky 110 mm, objem misky 0,3 L, výška veka 10 mm, priemer veka 100 mm) |
- polievková miska musí byť vyrobená z plastu, polypropylénu, dvojplášťová | |
- farba: | biela (bez potlače) |
- odolnosť voči tepelným šokom | |
- stohovateľná | |
- vhodná do umývačky riadu | |
- vhodná do mikrovlnnej rúry | |
- vhodná na dezinfekciu | |
Položka č. 3 - Miska na prílohu | |
- kompatibilná s tabletom typ STIERLEN CombiSet (tablety sú kompatibilné s prepravným vozíkom značky Abner) | (šírka misky 110 mm, dĺžka misky 175 mm, výška misky 37 mm, objem misky 0,2 L) |
- materiál: | porcelán |
- farba: | biela (bez potlače) |
- odolnosť voči tepelným šokom | |
- stohovateľná | |
- vhodná do umývačky riadu | |
- vhodná do mikrovlnnej rúry | |
- vhodná na dezinfekciu | |
Položka č. 4 - Miska na šalát | |
- kompatibilná s tabletom typ STIERLEN CombiSet (tablety sú kompatibilné s prepravným vozíkom značky Abner) | (šírka misky 90 mm, dĺžka misky 120 mm, výška misky 30 mm, objem misky 0,1 L) |
- materiál: | porcelán |
- farba: | biela (bez potlače) |
- odolnosť voči tepelným šokom | |
- stohovateľná | |
- vhodná do umývačky riadu | |
- vhodná do mikrovlnnej rúry | |
- vhodná na dezinfekciu |
Názov |
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu a/alebo vzorky a/alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ môže: |
1. ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom, |
pričom zo strany úradu pre verejné obstarávanie môže byť dodávateľovi podľa zákona o VO uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní resp. mu môže byť zo strany úradu pre verejné obstarávanie uložená pokuta. |
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
A. POVINNÉ NÁLEŽITOSTI PONUKY: |
DOKLADY a VZORKY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi po uzavretí zmluvy na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky. |
- najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy s objednávateľom, |
- na adresu objednávateľa, |
- v uzatvorenom obale označenom heslom "NEOTVÁRAŤ - DOKLADY a VZORKY - Porcelánový riad". |
A.1 Dodávateľom vystavený a potvrdený Zoznam (súpis) všetkých predložených dokladov a dokumentov. |
A.2 Dodávateľom vystavený a potvrdený List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
- meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, |
- telefónne číslo kontaktnej osoby, |
- e-mail kontaktnej osoby. |
A.3 Fotokópiu dokladu o oprávnení podnikať v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. |
A.4 Prospektový materiál (technický list) k ponúkanému tovaru: |
- prospektový materiál (technický list) musí obsahovať popis všetkých funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol verejný obstarávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých ním požadovaných technických vlastností, parametrov a hodnôt predmetu zákazky, |
- prospektový materiál (technický list) nemusí byť preložený do slovenského jazyka, |
- prospektový materiál (technický list) musí byť predložený v tlačenej forme. |
A.5 Podrobný Štruktúrovaný rozpočet ceny s uvedením cien (po EA) samostatne za každú položku predmetu zákazky, s uvedením minimálne týchto údajov: |
- poradové číslo položky predmetu zákazky, |
- názov položky predmetu zákazky, |
- merná jednotka (MJ) (uvedená objednávateľom), |
- požadovaný počet MJ (uvedený objednávateľom), |
- obchodný názov ponúkaného tovaru, |
- názov výrobcu ponúkaného tovaru, |
- merná jednotka, |
- jednotková cena za MJ v EUR bez DPH, |
- sadzba DPH v %, |
- jednotková cena za MJ v EUR s DPH, |
- celková cena za MJ v EUR bez DPH, |
- celková cena za MJ v EUR s DPH, |
- spolu za celý predmet zákazky v EUR bez DPH. |
Požadovaný formulár Štruktúrovaný rozpočet ceny si môže víťazný uchádzač v prípade potreby vyžiadať po uzatvorení zmluvy od verejného obstarávateľa. |
A.6 V prípade, ak dodávateľ poskytne pre objednávateľa osobné údaje štatutárnych zástupcov, zamestnancov alebo iných osôb, v širšom rozsahu a na iný účel ako ustanovuje §10 ods. 3 písm. b) a §12 ods. 3 zákon č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, je povinný objednávateľovi doložiť písomný súhlas s vlastnoručným podpisom dotknutej osoby so spracovaním osobných údajov s uvedením: |
- osoby, ktorá tento súhlas dáva (t.j. meno, priezvisko, titul a adresu trvalého pobytu dotknutej osoby), |
- osoby komu tento súhlas dáva (t.j. obchodné meno a sídlo podnikania objednávateľa), |
- účelu, na aký dotknutá osoba súhlas dáva (t.j. na účel verejného obstarávania), |
- zoznamu alebo rozsahu osobných údajov (t.j. presný rozsah osobných údajov, ktoré dotknutá osoba objednávateľovi poskytuje), |
- času platnosti súhlasu (t.j. na čas nevyhnutný na plnenie účelu verejného obstarávania najviac však po dobu 5 rokov od uzavretia zmluvy). |
A.7 Funkčné vzorky všetkých ponúkaných tovarov uvedených v Štruktúrovanom rozpočte ceny v minimálnom počte 1 ks ( t.j. 1 ks pre každú požadovanú položku predmetu zákazky) za účelom ich testovania v prevádzke objednávateľa: |
- v prípade, ak skúšané vzorky splnia technické vlastnosti a osobitné požiadavky na predmet zákazky objednávateľ si vzorky ponechá a dodávateľ zrealizuje dodávku zvyšných kusov požadovaných položiek predmetu zákazky v súlade s touto zmluvou, |
- v prípade, ak skúšané vzorky nesplnia technické vlastnosti a osobitné požiadavky na predmet zákazky objednávateľ vzorky vráti dodávateľovi a bude postupovať v súlade s touto zmluvou. |
Objednávateľ skontroluje a vyhodnotí dodávateľom predložené doklady a v prípade: |
a) ak predložené doklady a/alebo vzorky budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, |
b) ak predložené doklady a/alebo vzorky nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = |
B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY: |
B.1 Zmluvná cena tovaru musí v sebe zahŕňať všetky ekonomicky oprávnené náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru (najmä náklady za tovar, na obstaranie tovaru, dovozné clá, dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie, vykládku) a primeraný zisk dodávateľa. Dodávateľ nie je oprávnený zvýšiť zmluvne dohodnutú cenu z dôvodu akýchkoľvek ďalších či dodatočných nákladov na plnenie predmetu zákazky. |
B.2 Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania a jeho vyložením na určenom mieste. Uvedené služby musia byť započítané v jednotkovej cene tovaru ponúkaného dodávateľom. |
B.3 Dohodnutým miestom dodania predmetu zákazky je miestnosť slúžiaca objednávateľovi ako sklad všeobecného materiálu. |
B.4 Tovar musí byť certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a musí vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom platným na území Slovenskej republiky (objednávateľ si vyhradzuje právo vyžiadať si od dodávateľa kedykoľvek, počas trvania zmluvného vzťahu doklady, ktorými dodávateľ preukáže splnenie uvedenej požiadavky). |
B.5 Ak sa v opisnom formulári resp. v jeho prílohe uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Za ekvivalent sa považujú tovary, ktoré zároveň musia spĺňať všetky podmienky dané verejným obstarávateľom. |
B.6 Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprevzatý tovar. |
B.7 Záručná doba na tovar je 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo obale tovaru nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru na základe potvrdeného dodacieho listu. Počas plynutia záručnej doby sa dodávateľ zaväzuje bez zbytočného odkladu, najneskôr do 2 pracovných dní, od doručenia písomnej reklamácie objednávateľa dodať náhradné plnenie (t.j. ten istý druh tovaru, v rovnakom množstve) za tú časť plnenia predmetu zákazky, ktorá bola objednávateľom v reklamácii označená ako dodaná s vadami. |
B.8 Požaduje sa jednorázové dodanie tovaru: |
- lehota dodania, v rámci ktorej je dodávateľ povinný dodať tovar je do 10 pracovných dní odo dňa prijatia záväznej objednávky (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), tovar sa špecifikuje priamo v objednávke alebo v prílohe objednávky, v objednávke bude uvedená oprávnená osoba objednávateľa pre prevzatie tovaru, |
- v pracovných dňoch, v čase od 09:00 hod. do 14:00 hod. |
B.9 Objednávku je objednávateľ oprávnený zaslať na adresu dodávateľa elektronicky na e-mail, ktorý dodávateľ uviedol v Liste s kontaktnými údajmi dodávateľa. |
B.10 Dodávateľ potvrdí príjem objednávky písomne a to zaslaním spätného potvrdzujúceho e-mailu objednávateľovi na rovnakú e-mailovú adresu, z ktorej bola zaslaná objednávka. |
B.11 Dodávateľ je povinný oprávnenej osobe objednávateľa vopred telefonicky a to najneskôr 1 pracovný deň pred predpokladaným dňom doručenia predmetu zákazky, oznámiť deň a predpokladaný čas dodania tovaru na miesto plnenia. Objednávateľ si zároveň vyhradzuje právo zmeny termínu uvedeného dodávateľom po odsúhlasení dodávateľom. |
B.12 Dodávateľ je povinný zabaliť objednaný počet kusov tovaru do prepravného obalu, ktorý sa nesmie poškodiť pri preprave, manipulácií a uskladnení a musí zabezpečiť účinnú ochranu tovaru voči akémukoľvek znehodnoteniu. Dodávateľ je povinný na prepravnom obale uviesť označenie dodávateľa tovaru a dátum balenia. |
B.13 Dodávka tovaru bude prevzatá oprávnenými osobami objednávateľa na mieste dodania na základe dodacieho listu. Potvrdený dodací list je následným podkladom pre fakturáciu a povinnou prílohou faktúry. Podpísaním dodacieho listu oprávnenou osobou objednávateľa neprechádza na objednávateľa zodpovednosť za vady dodaného tovaru. |
B.14 Dodací list musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky, číslo rámcovej dohody, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH. |
B.15 V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EÚ (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj: |
- kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka, |
- údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina kde bol tovar vyrobený). |
B.16 Objednávateľ neposkytne dodávateľovi vopred žiadne preddavky a ani zálohu na predmet plnenia. |
B.17 Objednávateľ zaplatí zmluvnú cenu za objednaný a dodaný tovar na základe faktúry vystavenej dodávateľom po dodaní tovaru. |
B.18 Faktúry musia mať náležitosti daňového dokladu v súlade so zák. č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musia obsahovať číslo zmluvy a číslo objednávky. Povinnou prílohou faktúry je kópia objednávky objednávateľa a kópia dodacieho listu. |
B.19 Splatnosť faktúr je tridsať (30) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Úhradu faktúry vykoná objednávateľ bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. Za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech účtu dodávateľa. |
B.20 Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvného vzťahu mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluvný vzťah nadobudne účinnosť v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
B.21 Objednávateľ a dodávateľ v zmysle § 187 odsek 8 zákona o VO uskutočňujú komunikáciu a výmenu informácií vo verejnom obstarávaní do 31.03.2017 písomne, prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 zákona o VO alebo ich kombináciou. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ondavská 8, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
19.10.2016 09:00
1,00 celok
1 324,70
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.10.2016 10:31
07.10.2016 11:00
07.10.2016 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.10.2016 10:59 - Vstupná ponuka | 1 324,50 | € | Cena bez DPH |
07.10.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 324,50 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: