36280127
HOREZZA, a.s.
Teplická 81, Piešťany, 92101, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné lístky
stravné lístky, stravné poukážky, gastrolístky
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Stravné lístky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Nominálna hodnota jedného stravného lístka | € | 4,00 | ||
1. Množstvo odobratých stravných lístkov | ks | 430 | ||
2. Nominálna hodnota jedného stravného lístka | € | 3,20 | ||
2. Množstvo odobratých stravných lístkov | ks | 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravný lístok obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
Stravný lístok obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravný lístok obsahuje | Rok platnosti stravného lístka |
Názov |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných lístkov dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi rovnajúcej sa cene vrátených stravných lístkov alebo dodaním stravných lístkov na nové emisné obdobie (rok 2017) objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote bez poplatku. |
Objednávateľ súhlasí s dodaním všetkých stravných lístkov naraz, aj pred lehotou plnenia. Objednávateľ má záujem o čo najskoršie dodanie stravných lístkov. |
Objednávateľ má právo požadovať od dodávateľa zámenu stravných lístkov v jednej nominálnej hodnote za stravné lístky v inej nominálnej hodnote počas doby platnosti zmluvy. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné lístky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať: |
1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných lístkov, |
2. z ceny poplatku za poskytnuté služby, |
3. z ceny dopravy na miesto plnenia, |
4. z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Daňový doklad - faktúra - za objednané stravné lístky bude dodaný objednávateľovi do troch pracovných dní po dodaní stravných lístkov podľa objednávky. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne bankovým prevodom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných lístkov, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky iné ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných lístkov | minimálne do konca roka 2016 |
Vrátenie nepoužitých stravných lístkov | najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti |
Palisády 36, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
10.10.2016 10:00 — 10.10.2016 14:00
630,00 ks celkom
2 380,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.10.2016 09:39
07.10.2016 09:45
07.10.2016 10:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.10.2016 09:50 - Vstupná ponuka | 2 380,00 | € | Cena bez DPH |
06.10.2016 14:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 377,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: