00610577
Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana Prešov
Hollého 14, Prešov, 08181, SVK
31350780
B.Braun Medical s.r.o.
Hlučínska 3, Bratislava, 83103, SVK
Oplachové roztoky 1 000 ml
oplachový roztok, fyziologický roztok, 0,9 % roztok Nacl
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Oplachové roztoky 1 000 ml
|
|
---|---|
Funkcia |
Roztoky na výplachy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Objem roztoku vo fľaši | ml | 1 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Roztok NaCl 0,9% určený na oplach | sterilný, apyrogénny |
Obal | plastová fľaša |
uzáver | šrubovací |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 kalendárnych mesiacov od Momentu uzavretia alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu tejto rámcovej dohody podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
3. Zazmluvnený rámec Plnenia, teda predpokladané množstvo Tovaru, ktoré má byť počas doby účinnosti tejto Rámcovej dohody Dodávateľom Objednávateľovi dodané, je uvedené v Zmluvnej špecifikácii. |
4. Zazmluvnený rámec Plnenia nie je pre Zmluvné strany záväzný a predstavuje len orientačný odhad celkového objemu Tovaru, ktorý má byť Dodávateľom dodaný Objednávateľovi za podmienok uvedených v tejto Rámcovej dohode. Objednávateľ teda nie je povinný odobrať celý zazmluvnený rámec Plnenia. |
5. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť alebo znížiť) množstvo Tovaru uvedené pri jednotlivých položkách v technickej špecifikácii pri dodržaní celkovej maximálnej ceny plnenia podľa rámcovej dohody. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať Tovar Objednávateľovi na základe písomných Čiastkových výziev (objednávok) Objednávateľa v rozsahu, ktorý bude uvedený v jednotlivých objednávkach. Objednávky budú zasielané e-mailom alebo faxom alebo poštou. |
7. Každá dodávka Tovaru bude fakturovaná samostatne. |
8. Periodicita zasielania Čiastkových výziev (objednávok) na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - minimálne 1x mesačne. |
9. Minimálne množstvo plnenia na základe jednotlivej Čiastkovej výzvy (objednávky) Objednávateľa - 1 jednotka zmluvného plnenia. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi Tovar v lehote do 4 pracovných dní odo dňa doručenia predmetnej Čiastkovej výzvy (objednávky) Dodávateľovi, v čase od 7.00 hod. do 14.00 hod. |
11. Miestom plnenia Rámcovej dohody je Oddelenie zdravotníckych pomôcok Objednávateľa. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade dodania Tovaru s blížiacou sa dobou exspirácie bude Objednávateľa o tejto skutočnosti informovať, pričom Objednávateľovi zároveň vznikne právo takýto tovar podľa vlastného uváženia odmietnuť prevziať. |
13. Objednávateľ je oprávnený vrátiť Dodávateľovi Tovar v závislosti od doby jeho použiteľnosti nasledovne: |
- pri dobe použiteľnosti Tovaru 3-5 rokov, vzniká Objednávateľovi právo vrátiť Dodávateľovi Tovar dodaný najneskôr 6 mesiacov pred koncom jeho doby použiteľnosti, |
- pri dobe použiteľnosti Tovaru 2 roky, vzniká Objednávateľovi právo vrátiť Dodávateľovi Tovar dodaný najneskôr 3 mesiace pred koncom jeho doby použiteľnosti, |
- pri dobe použiteľnosti Tovaru 1 rok, vzniká Objednávateľovi právo vrátiť Dodávateľovi Tovar dodaný najneskôr 1 mesiac pred koncom jeho doby použiteľnosti. |
14. Na prieskum trhu za účelom zisťovania ceny porovnateľného tovaru na relevantnom trhu v zmysle 16.1.9 VOP je oprávnený Objednávateľ a môže ho vykonať ktorýmkoľvek z nasledovných spôsobov: |
- zaslaním výzvy na predloženie cenovej ponuky poštou, faxom, alebo e-mailom, |
- elektronickou aukciou, |
- na základe cenníkov, katalógov, informačných materiálov, informácii z webových stránok, |
- iným preukázateľným spôsobom. |
15. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme aktualizovaný rozpočet (cenník) predmetu Zmluvy v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácii, v ktorom uvedie minimálne tieto informácie: obchodný názov tovaru, mernú jednotku, katalógové číslo, ŠUKL kód, množstvo, jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, jednotkovú cenu vrátane DPH. |
16. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme podrobný technický opis ponúkaného Tovaru v slovenskom, resp. českom jazyku tak, aby na základe neho mohol Objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností uvedených v technickej špecifikácii predmetu Zmluvy. |
17. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme kontaktné údaje oprávnenej osoby Dodávateľa pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky (meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mail). |
18. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto Rámcovej dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné Plnenie ako je obsiahnuté v tejto Rámcovej dohode a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu Plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto Rámcovej dohody je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto Rámcovej dohody, |
zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto Plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto Rámcovej dohody a nižšou cenou. |
19. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
Hollého 14, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
12
7 500,00 ks
8 820,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.10.2016 13:37
07.10.2016 14:00
07.10.2016 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.10.2016 17:20 - Vstupná ponuka | 8 819,80 | € | Cena s DPH |
05.10.2016 17:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 745,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: