00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
44543832
LITOGRAF s. r. o.
Hájová 17, Bratislava, 85110, SVK
Tlač brožúry
tlač, tlačiarenská služba, výroba tlače, brožúra
Služba, Tovar
15. Tlačiarenské a publikačné služby za poplatok alebo na základe zmluvy
1. Tlač brožúry
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Tlač publikácie - brožúra vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a vrátane ďalších nákladov spojených s realizáciou zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Tlačiarenská služba | tlač publikácie | 1 x 100 ks |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Formát | A4 |
2. Obálka: | A4 |
2.1. Farebnosť obálky | 4+0 |
2.2. Papier obálky | 250 g, NP , povrchová úprava: lesklé lamino |
3. Vnútro: | |
3.1. Počet strán vnútra | 82 |
3.2. Farebnosť vnútra | 1+1 |
3.3. Papier vnútra | 80 g, BO |
4. Väzba | V2 |
5. Náklad | 100 ks |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis ceny za tlač bez DPH a s DPH zaokrúhlenú na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis ceny je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), cena je platná ako maximálna. |
2.Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie |
3. Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (tlač, balenie, doprava, vyloženie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, ďalšie náklady spojené s realizáciou zákazky). |
4. Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. Dodávateľ zabezpečí kontrolu ceny, aby bola fakturovaná v súlade s platnou zmluvou. |
5. Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady v elektronickej podobe. |
6. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. |
7. Predmet zákazky bude dodaný najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa odoslania objednávky dodávateľovi. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje baliť vytlačenú publikáciu do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade preukázateľne vadného predmetu zákazky dodá opravenú verziu najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej reklamácie. |
10. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
11. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
12. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Kraskova 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
12.10.2016 10:00 — 31.10.2016 15:00
1,00 súbor
300,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.10.2016 08:30
07.10.2016 15:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.10.2016 08:34 - Vstupná ponuka | 297,00 | € | Cena s DPH |
07.10.2016 14:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 198,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: