00311685
Obec Kočovce
Kočovce 280, Kočovce, 91631, SVK
17317282
STRABAG s.r.o.
Mlynské Nivy 61/A, Bratislava, 82518, SVK
Miestna komunikácia
miestna komunikácia, oprava, rekonštrukcia
Stavebná práca, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Miestna komunikácia
|
|
---|---|
Funkcia |
rekonštrukcia komunikácie |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rekonštrukcia komunikácie podľa projektovej dokumentácie a v rozsahu výkaz výmer, ktoré sa nachádzajú v prílohe. | |
Samostatné projekty „oprava parkoviska pri cintoríne“ i nová „cesta od cintorína smerom ku ceste II/507",ktoré sú spomínané v projektovej dokumentácii sú predpokladané do budúcnosti a nie sú predmetom tejto zákazky. | |
Stavba je realizovaná na pozemkoch vo vlastníctve Objednávateľa. Projektová dokumentácia v prílohe je anonymizovaná tak, aby z jej obsahu nebolo možné určiť Objednávateľa (verejného obstarávateľa), nakoľko verejný obstarávateľ má byť počas celého procesu zadávania zákazky na elektronickom trhovisku anonymný. | |
Projektová dokumentácia bude odovzdaná neanonymizovaná Zhotoviteľovi spolu so stavebným povolením a ostanou súvisiacou dokumentáciou do 3 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti Zmluvy o dielo, ktorá je výsledkom zadávania tejto zákazky. |
Názov |
Na základe tejto zmluvy sa zhotoviteľ zaväzuje zrealizovať stavebné práce (dielo) v rozsahu výkazov-výmer (v prílohe) a za podmienok podľa projektovej dokumentácie (v prílohe) a Objednávateľ sa zaväzuje riadne vykonané práce (dielo) prevziať a zaplatiť Zhotoviteľovi zmluvnú cenu. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet (výkazy - výmer) do 3 dní od uzavretia zmluvy na elektronickom trhovisku. |
Zhotoviteľ bude pri plnení predmetu zmluvy postupovať s odbornou starostlivosťou a na vysokej profesionálnej úrovni. Zaväzuje sa dodržiavať príslušné všeobecne záväzné právne predpisy a podmienky tejto zmluvy, bude sa riadiť východiskovými podkladmi objednávateľa, pokynmi objednávateľa, zápismi a dohodami oprávnených pracovníkov zmluvných strán, rozhodnutiami a vyjadreniami dotknutých orgánov štátnej správy a samosprávy. |
Zhotoviteľ preberá v plnom rozsahu zodpovednosť za vlastné riadenie postupu prác, za bezpečnosť a ochranu zdravia vlastných pracovníkov i pracovníkov subdodávateľov (pokiaľ budú využití) a ostatných ním pozvaných osôb na stavbu, počas celého jej priebehu, ako i za sledovanie a dodržiavanie predpisov bezpečnosti práce. |
Zhotoviteľ v plnom rozsahu zodpovedá za dodržiavanie všetkých príslušných platných všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky vzťahujúcich sa na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci, ochranu životného prostredia a požiarnu ochranu u svojich zamestnancov a u zamestnancov dodávateľov Zhotoviteľa a subdodávateľov Zhotoviteľa na Stavenisku a je povinný vykázať zo Staveniska všetky osoby, ktoré odmietajú tieto podmienky dodržiavať alebo ich porušujú.. Zhotoviteľ je povinný zabezpečiť všetkým svojim zamestnancom príslušné osobné pracovné pomôcky. |
Zhotoviteľ v plnom rozsahu zodpovedá a je povinný dodržiavať a plniť všetky povinnosti a podmienky stanovené zákonom č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, nariadením vlády Slovenskej republiky č. 396/2006 Z.z. o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách na stavenisko a vyhláškou Slovenského úradu bezpečnosti práce a Slovenského banského úradu č. 374/1990 Zb. o bezpečnosti práce a technických zariadení pri stavebných prácach. |
Zhotoviteľ je dodržať aj ostatné, v tejto zmluve neuvedené platné právne predpisy Slovenskej republiky a EÚ týkajúce sa tejto zákazky a súvisiace s jej plnením. |
Zhotoviteľ predloží k dňu prevzatia staveniska stavby objednávateľovi písomne, meno zodpovedného stavbyvedúceho počas celej doby výstavby. |
Zhotoviteľ je povinný mať pre obdobie od začatia až do termínu ukončenia celej stavby uzatvorenú poistnú zmluvu/zmluvy, ktorých predmetom bude a) poistenie proti poškodeniu alebo zničeniu majetku iných osôb spôsobené činmi alebo nedbalosťou zhotoviteľa,b) poistenie proti usmrteniu alebo zraneniu osôb spôsobené činmi zhotoviteľa alebo jeho nedbalosťou: ba) komukoľvek, kto je oprávnený zdržovať sa na stavenisku;c) poistenie proti poškodeniu diela a materiálov počas výstavby, a to vo výške plnenia min. 30 000€. |
Poistné zmluvy je povinný zhotoviteľ originálmi alebo úradne overenými kópiami predložiť objednávateľovi najneskôr v posledný pracovný deň predchádzajúci dňu odovzdania staveniska. V prípade nesplnenia tejto povinnosti zhotoviteľa sa zmluvné strany dohodli, že zhotoviteľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 100 EUR za každý aj začatý deň omeškania. |
V cene diela musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s prácami, službami a dodávkou tovaru- materiálu na stavbu, zabezpečenie všetkých predpísaných skúšok (ak sa vyžadujú), náklady na zriadenie staveniska,zriadenie uzávierok, územné a prevádzkové vplyvy, odvoz a likvidácia vzniknutého odpadu ako i všetky ostatné náklady potrebné k riadnej realizácii diela podľa tejto zmluvy. Zhotoviteľ je povinný zahrnúť všetky náklady, ktoré mu vzniknú v súvislosti s realizáciu diela do zmluvnej ceny a nie je oprávnený požadovať od Objednávateľa žiadnu úhradu nad rámec zmluvnej ceny. |
Zhotoviteľ vystaví faktúru až po protokolárnom odovzdaní diela a po odstránení všetkých vád a nedorobkov. Objednávateľ neposkytuje žiadne preddavkové platby. |
Dielo sa bude považovať za riadne a úplne dodané až po ukončení celého plnenia tejto zmluvy, po dodaní všetkých dodávok a potrebných dokladov a uskutočnení všetkých prác a po odstránení všetkých prípadných vád a nedorobkov. Až do odstránenia všetkých prípadných zistených vád a nedorobkov však nie je dielo považované za riadne odovzdané. |
Podkladom pre vystavenie faktúry bude súpis skutočne uskutočnených prác a príp. dodaných tovarov potvrdený oprávneným zástupcom objednávateľa, prípadne stavebným dozorom objednávateľa. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
V prípade, ak sa v priebehu plnenia tejto zmluvy vyskytne potreba uskutočniť práce, ktoré nie sú zhrnuté v tejto zmluve, je zhotoviteľ povinný ihneď o tejto skutočnosti informovať objednávateľa a písomne o tejto skutočnosti zaslať objednávateľovi aj list. |
Následne objednávateľ začne rokovanie o riešení vzniknutej situácie so zhotoviteľom. Všetky prípadné naviacpráce musia byť pred ich vykonaním vopred odsúhlasené a vopred upravené písomným dodatkom k tejto zmluve, príp. novou zmluvou. |
V prípade porušenia tohto ustanovenia má objednávateľ právo odstúpiť od tejto zmluvy a zároveň má nárok na zmluvnú pokutu vo výške 5% z celkovej ceny diela. |
Zhotoviteľ je povinný viesť odo dňa prevzatia staveniska stavebný denník, do ktorého bude denne zaznamenávať všetky skutočnosti podstatné pre naplnenie tejto zmluvy – postup realizácie prác, kvalitu vykonávania prác, prípadné odchýlky od projektovej dokumentácie. |
V prípade výskytu takých nepriaznivých poveternostných podmienok znemožňujúcich riadne plnenie diela, príslušný termín sa predlžuje o počet dní, počas ktorých boli práce prerušené. O týchto skutočnostiach sa uvedie riadne podpísaný záznam (oboma zmluvnými stranami) v stavebnom denníku s odôvodnením, inak nie sú dôvodom na predĺženie termínu zhotovenia diela. |
Záručná doba na dielo je 5 rokov a začína plynúť odo dňa odovzdania diela bez vád objednávateľovi. |
V prípade, ak bude právoplatným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci uložená Objednávateľovi sankcia v zmysle Zákona o nelegálnej práci a nelegálnom zamestnávaní alebo iná sankcia súvisiaca s porušením povinností Zhotoviteľa pri plnení tejto zmluvy, je Zhotoviteľ povinný nahradiť Objednávateľovi takúto sankciu v plnej výške. |
Objednávateľ je povinný bezodkladne informovať o uložení takejto sankcie Zhotoviteľa a zároveň sa zaväzuje využiť účelné primerané právne prostriedky (riadne opravné prostriedky) na obranu proti udeleniu takej pokuty s tým, že primerané náklady spojené s využitím takýchto právnych prostriedkov (poplatky, odmena za poskytnutie právnych služieb, hotové výdavky, atď.) je Zhotoviteľ povinný nahradiť Objednávateľovi bezodkladne po vynaložení týchto nákladov. |
Lehota plnenia uvedená v zmluvných podmienkach rozsahom dátumov je cca. 6 týždňov a je len orientačná. Záväzná lehota plnenia je 6 týždňov odo dňa prevzatia staveniska Zhotoviteľom, pričom Objednávateľ odovzdá stavenisko Zhotoviteľovi najneskôr do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
Zmluva nadobudne účinnosť za splnenia nasledovných podmienok: keď bude zmluva zverejnená v súlade s § 47a ods.1 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení a zároveň keď stavebné povolenie na stavbu, ktorá je predmetom tejto zmluvy nadobudne právoplatnosť. (Predpoklad nadobudnutia právoplatnosti tohto stavebného povolenia je cca.4.10.2016). V prípade, ak zmluva podľa vyššie uvedeného nenadobudne účinnosť do 31.1.2017, tak bez nahradenia ďalšími záväzkami zaniká. Objednávateľ je povinný bezodkladne informovať Zhotoviteľa o nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy. |
V prípade, ak bude Zhotoviteľ v omeškaní s prevzatím staveniska alebo s termínom odovzdania diela, je povinný uhradiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny Diela za každý aj začatý deň omeškania. |
Zmluvnými pokutami uvedenými v tejto zmluve nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody v plnej výške. Objednávateľ má teda popri zmluvnej pokute aj nárok na náhradu škody v plnej výške. Objednávateľ má právo započítať si svoje pohľadávky voči Zhotoviteľovi, ktoré vznikli podľa tejto zmluvy voči pohľadávke Zhotoviteľa na úhradu ceny podľa tejto zmluvy. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky alebo povinnosti uvedenej v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Zhotoviteľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1, a to dokladmi podľa § 32 ods.2, v lehote do 10 dní odo dňa vygenerovania zmluvy na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b)c) a d) (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) uchádzač predloží ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu. |
Ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Zhotoviteľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Zhotoviteľa do tohto registra. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Zhotoviteľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia Zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
k.ú. Rakoľuby, miesto plnenia je bližšie špecifikované v projektovej dokumentácii, Kočovce, Nové Mesto nad Váhom, Trenčiansky, Slovenská republika
10.10.2016 08:00 — 21.10.2016 16:00
1,00 celok podľa vyššie uvedeného
134 038,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.10.2016 15:38
07.10.2016 15:45
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.10.2016 14:58 - Vstupná ponuka | 134 038,00 | € | Cena s DPH |
07.10.2016 15:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 100 500,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: