31753604
Štátny geologický ústav Dionýza Štúra
Mlynská dolina 1, Bratislava-Staré Mesto, 81704, SVK
18626971
Merck spol. s r.o.
Na Hřebenech II 1718/10, Praha, 140 00, CZE
Chemikálie
chemikálie
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Chemikálie
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka chemikálii pre zabezpečenie vlastných prevádzkových potrieb verejného obstarávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kyselina octová p.a. obsah Cl- < 1 mg/l stanovenie AOCl, EOCl. Min. veľkosť balenia 2,5 l. | ks | 1 | ||
Test na fosforečnany Metóda: fotometrická, PMB 0.010 - 5.00 mg/l PO4-P 0.03 - 15.3 mg/l PO43- 420 Tests. Min. veľkosť balenia 420 testov. | ks | 1 | ||
Crack Set 10 na rozklad pre stanovenie olova, kadmia, železa, medi, niklu, fosforu (celkového) a zinku. Min. veľkosť balenia 1 set. | ks | 1 | ||
ChSK, roztok B pre 114560; 2,85 ml na stanovenie - 495 ML, kat.číslo 1146810495 resp. ekvivalent. Min. veľkosť balenia 495 ml. | ks | 1 | ||
ChSK, roztok B pre 114540; 2,85 ml na stanovenie - 495 ML, kat. číslo 1146820495 resp. ekvivalent. Min. veľkosť balenia 495 ml. | ks | 1 | ||
Kyvetový test na povrchovo aktívne látky (aniónové) Metóda: fotometrická 0.05 - 2.00 mg/l MBAS Spectroquant, vybavený QR kódom resp. ekvivalent. Min. veľkosť balenia 25 ks. | ks | 5 | ||
Nitrogen (total) Cell Test Method: photometric 0.5- 15.0 mg/l N Spectroquant, vybavený QR kódom resp. ekvivalent. Min. veľkosť balenia 25 ks. | ks | 5 |
Názov |
Vrátane balného, poštovného/dopravy na miesto plnenia. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním predmetu zmluvy na miesto plnenia. |
Úspešný uchádzač ako dodávateľ (ďalej len "dodávateľ") je povinný do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť verejnému obstarávateľovi ako objednávateľovi (ďalej len "objednávateľ") podrobný aktualizovaný rozpočet (rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku). |
Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť objednávateľovi rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. |
Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy (špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu) preukazujúci splnenie všetkých požadovaných parametrov. |
Dodávateľ je povinný do 7 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, predložiť platný výpis z registra trestov právnickej osoby spolu s výpismi z registra trestov zákonom vymenovaných osôb štatutárneho orgánu, t. j. člena štatutárneho orgánu, člena dozorného orgánu, prokuristu, ak splnenie predmetnej podmienky už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Požadované doklady musia byť platné ku dňu predloženia a uchádzač ich predloží ako originál, alebo úradne overené kópie. |
Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
- preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
- nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy. |
Objednávateľ zašle dodávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby objednávateľa, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovedného za plnenie predmetu zmluvy (preberanie predmetu plnenia) do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Dodávateľ je povinný pre potreby plnenia zmluvy zaslať objednávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby, kontaktný e-mail a kontaktný telefón do 7 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že bude zodpovedný za kvalitu plnenia predmetu zmluvy a to aj v prípade, že bude určitú oblasť predmetu zmluvy realizovať subdodávkou. |
Platby za plnenie predmetu zmluvy sa budú uskutočňovať po dodaní predmetu zmluvy objednávateľovi a to na základe dodávateľom vystavených faktúr doručených objednávateľovi, pričom súčasťou faktúry bude aj dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
Faktúry sú splatné 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu. |
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky alebo požiadavky objednávateľa uvedenej v tejto zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Markušovská cesta 1, Spišská Nová Ves, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika
12.10.2016 15:00 — 11.11.2016 16:00
1,00 súbor
2 451,67
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.10.2016 13:49
10.10.2016 14:00
10.10.2016 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.10.2016 15:32 - Vstupná ponuka | 2 451,67 | € | Cena bez DPH |
10.10.2016 13:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 934,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: