00151513
Úrad vlády Slovenskej republiky
Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK
36606693
ASANARATES s.r.o.
Park Angelinum 4, Košice, 04001, SVK
Jarná a jesenná deratizácia a dezinsekcia na 48 mesiacov v obci Starý Smokovec
Deratizácia, dezinsekcia
Služba
27. Ostatné služby
1. Jarná a jesenná deratizácia a dezinsekcia na 48 mesiacov v obci Starý Smokovec
|
|
---|---|
Funkcia |
Jarná a jesenná deratizácia a dezinsekcia v interiéri a exteriéri 2 objektov v Starom Smokovci na dobu 48 mesiacov. |
Počet jarných deratizácií a dezinsekcií v priebehu 48 mesiacov- 4. Počet jesenných deratizácií a dezinsekcií v priebehu 48 mesiacov- 4. |
Exteriér zahŕňa: celá prístupná plocha pod zastavanou časťou 2 budov, vertikálny obvodový plášť budov podľa potreby, exteriérová plocha- cca 5 m obvodový pás okolo dvoch budov |
Interiér 2 budov zahŕňa celkovú plochu 2308,05 m2 a to nasledovne: 1.budova- spojovací pavilón, wellness pavilón, hospodársky pavilón, obytný pavilón a 2.budova. Interiér 1.budovy tvorí: prízemie, 3 nadzemné podlažia, podkrovie. Interiér 2.budovy tvorí: prízemie. |
Všetky použité prípravky musia byť schválené Ministerstvom zdravotníctva Slovenskej republiky, musia spĺňať všetky príslušné zdravotné a technické predpisy stanovené pre dané prípravky. |
Karty bezpečnostných údajov použitých prípravkov budú priložené aj k protokolom o vykonaní prác. |
Termín realizácie jarnej a jesennej deratizácie a dezinsekcie objednávateľ vopred určí dodávateľovi, minimálne 5 dní pred termínom realizácie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Interiér 1.budovy- podlahová plocha: | m2 | 2133,1 | ||
1.1 Z toho spojovací pavilón | m2 | 226,7 | ||
1.2 Z toho wellness pavilón | m2 | 519,3 | ||
1.3 Z toho hospodársky pavilón | m2 | 323,69 | ||
1.4 Z toho obytný pavilón | m2 | 1063,41 | ||
2. Interiér 2.budovy | m2 | 174,95 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Interiér 1.budovy: | prízemie, 3 nadzemné podlažia, podkrovie |
1.1 Z toho spojovací pavilón | prízemie a 1.nadzemné podlažie: výška stien 2,75 m. 2.nadzemné podlažie: výška stien 2,80 m. |
1.2 Z toho wellness pavilón | prízemie a 1.nadzemné podlažie: výška stien 3,6-4,1 m. |
1.3 Z toho hospodársky pavilón | prízemie a 1.nadzemné podlažie: výška stien 3,2 m. 2.nadzemné podlažie: výška stien 3,2 m. |
1.4 Z toho obytný pavilón | prízemie a 1.nadzemné podlažie: výška stien 2,0-2,4 m. 2.nadzemné podlažie: výška stien 3,4 m. 3.nadzemné podlažie: výška stien 3,8 m. |
1.4 Z toho obytný pavilón | Podkrovie: výška stien 2,7 m v izbách a 4,4 m na pôjde. |
2. Interiér 2.budovy | Z celkovej zastavanej plochy 174,95 m2 tvorí 1/3 externá časť (terasa, schodisko, skladová časť). Pri 1/3 z plochy- výška stien: 2,9 m. Pri 1/3 z plochy- výška stien: 3,4-6 m. |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Dodávateľ predloží objednávateľovi v lehote 1 pracovného dňa odo dňa účinnosti zmluvy rozpis požadovaných služieb v zložení: názov služby, názvy prípravkov, cena za m2 v EUR bez DPH, výška DPH, cena za m2 v EUR s DPH, celkovú cenu v EUR bez DPH a celkovú cenu v EUR s DPH. |
3. Dodávateľ predloží objednávateľovi v lehote 1 pracovného dňa odo dňa účinnosti zmluvy osvedčenie osôb, ktoré budú prácu vykonávať, o odbornej spôsobilosti na prácu s prípravkami používanými pri deratizácii a dezinsekcii na profesionálne použitie podľa § 15 ods. 3 a § 16 ods. 2 Zákona o verejnom zdravotníctve. |
4. V rámci služieb bude komplexne poskytnuté poučenie pre pracovníkov objednávateľa, vykonaný monitoring škodcov, zber a likvidácia škodcov. |
5. Vrátane všetkých nákladov, ktoré nie sú výslovne uvedené vo Funkčnej špecifikácii predmetu zákazky, ale sú nevyhnutné na riadne plnenie predmetu zákazky. |
6. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nesplnenie požiadaviek definovaných vo Funkčnej špecifikácii predmetu zákazky, v Technickej špecifikácii predmetu zákazky a v Osobitných požiadavkách na plnenie. |
7. V zmysle čl. VI ods. 6.1.3 Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET"), verzia 3.0 je dodávateľ povinný spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, mať predpísané povolenia a skúšky a spĺňať akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie Plnenia a realizovať Plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie Plnenia. |
8. V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti Dodávateľa zo Zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie Dodávateľa ukáže nepravdivým, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 30 % z Ceny Plnenia. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia Objednávateľa od Zmluvy. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
9. V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé Plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30 % z Ceny Plnenia. V prípade ak bolo dohodnuté poskytnutie Plnenia v ucelených častiach a Dodávateľ poruší svoju |
povinnosť dodať, poskytnúť alebo vykonať ucelenú časť Plnenia riadne a včas podľa Zmluvy, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30% z Ceny pripadajúcej na príslušnú ucelenú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenie týka. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia Objednávateľa od Zmluvy. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
10. Platba sa uskutoční po poskytnutí služby na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou je protokol o vykonaní prác potvrdený kontaktnou osobou objednávateľa spolu s kartou bezpečnostných údajov použitých prípravkov. |
11. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia kupujúcemu. Pre tento účel sa za deň úhrady považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu kupujúceho. |
12. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | 7. V zmysle čl. VI ods. 6.1.3 Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET"), verzia 3.0 je dodávateľ povinný spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, mať predpísané povolenia a skúšky a spĺňať akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie Plnenia a realizovať Plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie Plnenia. |
Navrhnutá hodnota | doplniť: zo zákona je nutné mať vlastné sklady VŽP (nie v subdodávke) |
upozornenie na nutnosť zo zákona mať vlastné schválené sklady vedľ. živočíšnych produktov (VŽP) - nie v subdodávke - ŠVPSR to zo zákona nepovoľuje
Názov | |
Pôvodná hodnota | 7. V zmysle čl. VI ods. 6.1.3 Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET"), verzia 3.0 je dodávateľ povinný spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, mať predpísané povolenia a skúšky a spĺňať akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie Plnenia a realizovať Plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie Plnenia. |
Navrhnutá hodnota | Rozhodnutie Okresného úradu životného prostredia (OÚ ŽP) |
nutnosť predložiť rozhodnutie OÚ ŽP na prepravu nebezpečného odpadu, či už v danom sídle spoločnosti, alebo presahujúci obvod sídla spoločnosti uchádzača
Starý Smokovec, Poprad, Prešovský, Slovenská republika
10.10.2016 00:00 — 09.10.2020 00:00
1,00 celok, poskytnutie všetkých požadovaných služieb
6 220,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.10.2016 12:57
06.10.2016 13:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.10.2016 08:44 - Vstupná ponuka | 6 220,80 | € | Cena s DPH |
06.10.2016 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 990,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: