00151513
Úrad vlády Slovenskej republiky
Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Hygienické potreby a potravinová fólia
utierky ZZ, toaletný papier, mydlo, potravinová fólia
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Hygienické potreby a potravinová fólia
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup hygienických potrieb a potravinovej fólie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Utierky ZZ - 2 - vrstvové | krabica | 200 | ||
2. Toaletný papier - 2 vrstvový | ks | 6000 | ||
3. Toaletný papier - 3 vrstvový | balenie | 50 | ||
4. Tekuté mydlo, objem 5 l | ks | 60 | ||
5. Potravinová fólia stretch | rolka | 80 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Utierky ZZ- 2 - vrstvové | 100% celulóza, v krabici 20 balení, v balení 150 ks |
2. Toaletný papier - 2 vrstvový | návin 30 m, napr. TENTO maxi alebo ekvivalent |
3. Toaletný papier - 3 vrstvový | 8 ks v balení, parfumovaný, napr. KLEENEX levanduľa alebo ekvivalent |
4. Tekuté mydlo, objem 5 l | napr. MITIA alebo ekvivalent |
5. Potravinová fólia stretch | zmršťovacia fólia, rozmery 45cmx300m |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ predloží do 24 hodín od uzavretia zmluvy elektronický rozpis položiek tovaru v zložení: názov tovaru, cena jednotlivého tovaru za ks bez DPH, cena jednotlivého tovaru v požadovanom množstve bez DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou. |
Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou je dodací list potvrdený kupujúcim. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ dodá predmet zmluvy v pracovnej dobe objednávateľa, t. j. počas pracovných dní od 8:30 hod. do 14:30 hod. |
V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti Dodávateľa zo Zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie Dodávateľa ukáže nepravdivým, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 30 % z Ceny Plnenia. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia Objednávateľa od Zmluvy. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé Plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30 % z Ceny Plnenia. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia Objednávateľa od Zmluvy. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
Námestie slobody 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
17.10.2016 14:00
1,00 celok, určený tovar v požadovanom množstve
4 968,68
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.10.2016 11:53
06.10.2016 13:00
06.10.2016 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.10.2016 15:36 - Vstupná ponuka | 4 968,00 | € | Cena s DPH |
06.10.2016 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 592,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: