00326283
Mesto Kežmarok
Hlavné námestie 1, Kežmarok, 06001, SVK
31319556
REMSTAV spol. s r.o.
Vajnorská 135, Bratislava, 83104, SVK
Povlakové podlahy v Poliklinike Kežmarok
povlakové podlahy
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Povlakové podlahy v Poliklinike Kežmarok
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zvislá doprava sutiny po schodoch ručne do 3,5 m | t | 0,117 | ||
Príplatok za každých ďalších 3,5 m | t | 0,117 | ||
Odvoz sutiny a vybúraných hmôt na skládku do 1 km | t | 0,117 | ||
Vnútrostavenisková doprava sutiny a vybúraných hmôt do 10 m | t | 0,117 | ||
Vnútrostavenisková doprava sutiny a vybúraných hmôt za každých ďalších 5 m | t | 0,117 | ||
Poplatok za skladovanie - betón, tehly, dlaždice (17 01), ostatné | t | 0,117 | ||
Lepenie podlahových soklov z PVC vytiahnutím | m | 170,000 | ||
Podlaha PVC homogénna | m2 | 17,510 | ||
Odstránenie povlakových podláh z nášľapnej plochy lepených bez podložky, -0,00100t | m2 | 117,176 | ||
Lepenie povlakových podláh z PVC homogénnych pásov | m2 | 220,318 | ||
Podlaha PVC homogénna | m2 | 226,928 | ||
Zametanie podkladu pred kladením povlakových podlách | m2 | 220,318 | ||
Penetrovanie podkladu pred kladením povlakových podlách | m2 | 237,318 | ||
Vyspravenie podkladu nivelačnou stierkou hr. 4 mm | m2 | 220,318 | ||
Príprava podkladu prebrúsením strojne brúskou na betón | m2 | 220,318 | ||
Presun hmôt pre podlahy povlakové v objektoch výšky do 6 m | t | 1,083 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
špecifikovaný materiál | Požaduje sa homogénny materiál, ktorý podlahovine dodáva vysokú pružnosť,dovoľuje vyťahovanie stenových soklov priamo z podlahy aj v uhle 90° a v kvalitatívnom parametre určenom pre zdrav. zariadenia |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Cena za vykonanie diela je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady zhotoviteľa pri vykonaní celého diela tejto zmluvy vrátane odvozu a likvidácie sute. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Okrem obvyklých preberacích podmienok zhotoviteľ bude dokumentovať kvalitu odovzdaných prác - atestmi alebo certifikátmi zhotoviteľom zabudovaných výrobkov a tieto kompletne predloží objednávateľovi pri preberacom konaní stavby. |
Objednávateľ neposkytne preddavok na plnenie zmluvy. Zhotoviteľ je oprávnený vystaviť faktúru mesačne na základe skutočne vykonaných a odsúhlasených prác. Splatnosť faktúry 15 dní odo dňa doručenia na adresu objednávateľa. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku na základe odsúhlaseného súpisu zrealizovaných prác. |
Prílohou faktúry bude preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán a súpisom zrealizovaných prác, rovnako potvrdeným dodávateľom a zodpovedným zástupcom objednávateľa. |
Zhotoviteľ zodpovedá za čistotu a poriadok v mieste zhotovenia diela počas realizácie diela. |
Zhotoviteľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia osôb v priestoroch realizácie diela. |
Zhotoviteľ zodpovedá za škodu, ktorú on alebo jeho prípadný subdodávateľ spôsobí objednávateľovi pri vykonávaní diela a zaväzuje sa uhradiť objednávateľovi všetky škody spôsobené zamestnancami zhotoviteľa alebo jeho prípadným subdodávateľom pri vykonaní diela. |
Ak je zhotoviteľ v omeškaní s odovzdaním diela objednávateľovi podľa tejto zmluvy alebo je v omeškaní s odstránením reklamovanej vady alebo vád, zistených pri odovzdaní diela, je zhotoviteľ povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % ceny diela za každý začatý deň omeškania. |
Objednávateľ je povinný vady diela reklamovať u zhotoviteľa písomne bez zbytočného odkladu. Záručná doba začína plynúť odo dňa protokolárneho prevzatia diela objednávateľom. |
Záruka na dodávku vrátane montáže - 60 mesiacov. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje odstrániť reklamované vady diela bezodkladne po uplatnení písomnej reklamácie, najneskôr do 7 kalendárnych dní. |
Zhotoviteľ zodpovedá za to, že dielo je zhotovené v súlade so všeob. záväznými práv. predpismi a platnými tech. predpismi a podmienkami tejto zmluvy a že dielo bude mať v čase jeho odovzdania a prevzatia všetky zmluvne dohodnuté vlastnosti. |
Zhotoviteľ je povinný preukázať, že nie je v reštrukturalizácii a to potvrdením príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace v origináli, alebo úradne overenej kópii originálu v lehote do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak uvedenú skutočnosť už nepreukázal zapísaním sa do zoznamu podnikateľov. |
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú z tohto zmluvného vzťahu nie je možné postúpiť tretím osobám. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo znížiť rozsah predmetu zákazky v nadväznosti na objem finančných prostriedkov určených na predmet zákazky. |
Hlavné námestie 1, Kežmarok, Kežmarok, Prešovský, Slovenská republika
14.10.2016 00:00 — 21.10.2016 00:00
16,00 položka
7 844,23
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.10.2016 10:43
06.10.2016 10:50
06.10.2016 11:05
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.10.2016 09:09 - Vstupná ponuka | 7 800,00 | € | Cena s DPH |
06.10.2016 10:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 600,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: