00312037
Mesto Trenčín
Mierové námestie 2, Trenčín, 91164, SVK
31399088
Ultra Print, s.r.o.
Pluhová 49, Bratislava, 83103, SVK
Tlač skladaného letáku
tlač, tlačiarenská služba, tlač letákov
Služba
15. Tlačiarenské a publikačné služby za poplatok alebo na základe zmluvy
1. Tlač skladaného letáku
|
|
---|---|
Funkcia |
tlač programového (obojstranného) letáku ku kultúrnemu podujatiu |
tlač na základe dodaných grafických podkladov v elektronickej podobe |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
leták - skladačka | ks | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
leták - skladačka | A4, 2 lomy (skladaný), papier 150g NL, farba 4+4, spadávka |
tlač | ofsetová |
dodacia lehota | maximálne 5 pracovných dní od odoslania grafických podkladov dodávateľovi |
predpokladaný termín zaslania grafických podkladov dodávateľovi | 43. kalendárny týždeň |
Názov |
Vrátane dopravy a balného na miesto plnenia |
Obstarávateľ požaduje bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predložiť kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená vo veciach plnenia zmluvy a zaslať mailovú adresu, na ktorú budú zasielané grafické podklady. |
Dodacia lehota letákov je maximálne 5 pracovných dní od odoslania grafických podkladov dodávateľovi na kontaktný email oznámený podľa vyššie uvedeného. Dodaním sa rozumie doručenie letákov Objednávateľovi. Predpokladaný termín dodania grafických podkladov k tlači letákov - 43. kalendárny týždeň. Obstarávateľ si vyhradzuje zmenu termínu dodania grafických podkladov podľa potreby o 1 kalendárny týždeň neskôr ako je uvedené. |
Obstarávateľ trvá na dodržaní technických parametrov predmetu zákazky, dodržaní STN, kvalite papiera, dodržaní sýtosti farieb, rozmeru, spadávky a orezu. Farebnosť tlače musí zodpovedať zaslaným podkladom. Tlač musí byť bez viditeľných tlačových chýb. |
Pred prevzatím tlače bude vykonaná kontrola, či je tlač vyhotovená v kvalite a podľa požiadaviek objednávateľa. Ak tlač nebude vyhotovená v kvalite a podľa požiadaviek objednávateľa, je objednávateľ oprávnený tlač neprevziať a vrátiť ju dodávateľovi ako reklamáciu. Chybne vyrobenú tlač nie je objednávateľ povinný zaplatiť. Uvedené ustanovenie nevylučuje možnosť, že objednávateľ zistí chyby tlače aj po prevzatí, pričom je oprávnený vykonať reklamáciu. |
V prípade, že sa zistí vada na predmete tlače, objednávateľ písomne upozorní dodávateľa na tento jav. Objednávateľ má právo požadovať a dodávateľ povinnosť bezplatne odstrániť zistené a reklamované vady do 3 pracovných dní od uplatnenia reklamácie, ak nedôjde k písomnej dohode o inom termíne. |
Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1, a to dokladmi podľa § 32 ods.2, v lehote do 10 prac. dní odo dňa vygenerovania zmluvy na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) uchádzač predloží ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu. |
Ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do tohto registra. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia Zmluvy. |
Mierové námestie 9, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
31.10.2016 08:00 — 11.11.2016 15:30
500,00 ks
198,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.10.2016 15:10
10.10.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.10.2016 15:14 - Vstupná ponuka | 187,00 | € | Cena s DPH |
10.10.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 96,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: