00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
47651130
TABRIS PLUS, s.r.o.
Strojnícka 18, Prešov, 08006, SVK
Školský nábytok
školská stolička, písací stolík
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Školský nábytok
|
|
---|---|
Funkcia |
Tovar bude slúžiť pre potreby študentov v ŠD - vybavenie izieb |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
písací stolík | ks | 30 | ||
školská stolička | ks | 66 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Písací stolík - pracovná plocha, polička pod pracovnou plochou, 3 šuflíky na ľavej alebo pravej strane | Materiál DTD 16mm + ABS hrany, rozmer: 110x50x75 cm (š,h,v), farebné prevedenie jelša alebo buk |
Školská stolička, kovová konštrukcia, rúrkový profil 22mm, nohy stoličky ukončené plastovými koncovkami | sedák a operadlo vyrobené zo 7 vrstvovej celobukovej tvarovanej preglejky, prinitované ku konštrukcii, náter lak, farba RAL 3002 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii |
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred . |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom |
Dodávateľ odsúhlasí s odberateľom pred dodaním farebný odtieň nábytku |
Požaduje sa, aby dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy, najneskôr však do 48 hodín od uzavretia zmluvy doručil (emailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa s uvedením informácií: meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
10.10.2016 07:59 — 21.10.2016 07:59
1,00 súbor
3 740,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.10.2016 08:00
07.10.2016 09:00
07.10.2016 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.10.2016 13:18 - Vstupná ponuka | 3 739,20 | € | Cena s DPH |
07.10.2016 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 420,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: