30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
46340998
Ing. Petra Spišáková - Majster Papier
Kvetná 861/1, Dunajská Lužná, 90042, SVK
Osviežovač vzduchu
Osviežovač vzduchu
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Osviežovač vzduchu
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Osviežovač vzduch gélový | ks | 10 | ||
Osviežovač vzduchu v spreji | ks | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Osviežovač vzduch gélové guličky | rôzne vône |
balenie | min. 150g |
postupné uvoľňovanie | ÁNO |
Osviežovač vzduchu sprej | rôzne vône |
balenie | min. 300ml |
pohlcovanie pachu | ÁNO |
osviežovač vzduchu | ÁNO |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa dodanie tovaru: |
-najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, pričom objednávka objednávateľa nebude odoslaná skôr ako uplynie 7 pracovných dní od lehoty na predkladanie ponúk, |
- na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy), |
- v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), |
- v čase od 7,00 hod do 14,00 hod., |
- s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH. |
Požaduje sa, aby zmluvná cena v sebe zahŕňala dopravné náklady vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa vystavenie faktúry s náležitosťami daňového dokladu s 30 dňovou splatnosťou. |
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v Opisnom formulári, sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok dodávateľa, pričom objednávateľ: |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy, mal dodávateľ, ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa, v registri konečných užívateľov výhod, zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Jilemnického 6, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
17.10.2016 08:00 — 18.10.2016 14:00
1,00 zákazka
38,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.09.2016 15:12
06.10.2016 10:00
06.10.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.10.2016 20:57 - Vstupná ponuka | 37,99 | € | Cena s DPH |
06.10.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 37,92 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: