00003964
INFOSTAT - Inštitút informatiky a štatistiky
Leškova 16, Bratislava, 81795, SVK
46326138
Váš Komfort s. r. o.
Štúrova 16, Pezinok, 90203, SVK
Upratovanie administratívnej budovy - Bratislava
upratovanie, čistenie, umývanie, kancelária, príslušenstvo
Služba, Tovar
14. Upratovanie budov a správa budov
1. Upratovanie administratívnej budovy - Bratislava
|
|
---|---|
Funkcia |
Pravidelné vykonávanie upratovacích, čistiacich, umývacích a s tým súvisiacich činností v administratívnej budove verejného obstarávateľa v ním požadovanej periodicite a rozsahu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
schodiská | m2 | 66,7 | ||
kancelárie | m2 | 470,0 | ||
kuchynky | m2 | 11,7 | ||
WC | m2 | 50,0 | ||
chodby | m2 | 114,8 | ||
sprchy | m2 | 4,7 | ||
okná ostatné (dvojstranná výmera) | m2 | 160,0 | ||
okná veľké (jednostranná výmera) | m2 | 21,5 | ||
parapeta vnútorná | m2 | 17,4 | ||
žalúzie | m2 | 41,5 | ||
parapeta vonkajšia | m2 | 19,5 | ||
počet zamestnancov v objekte | osoba | 15 | 36 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
vysávanie kobercov v kanceláriách (kód A) | 1 x za dva týždne |
vysávanie kobercov na chodbách (kód B) | 1 x za týždeň |
vytretie schodiska (kód C/1) | v čase od 15.10. do 15.4. denne |
vytretie schodiska (kód C/2) | v čase od 16.4. do 14.10. 1 x týždenne |
umytie zábradlia (kód D) | 2 x za rok |
vytretie podlahy v hygienických zariadeniach (WC, sprcha) (kód E) | denne |
vytretie podlahy v kuchynkách (kód F) | denne |
umytie umývadiel vo WC a v kuchynkách + kachličky v bezprostrednom okolí (kód G) | denne |
umytie WC mís + kachličky v bezprostrednom okolí (kód H) | denne |
utretie prachu v kanceláriách (kód I) | 1 x za dva týždne |
vynesenie smetí z kancelárií (kód J) | 3 x za týždeň |
vynesenie smetí z WC (kód K) | 3 x za týždeň |
výmena mikroténových vreciek v smetných košoch (kód L) | podľa potreby |
umytie okien + vonkajších parapiet (kód M) | 2 x za rok |
utretie žalúzií od prachu (kód N) | 2 x za rok |
umytie vnútorných parapiet (kód O) | 1 x za dva týždne |
vyčistenie zrkadiel (kód P) | 4 x za rok |
Názov |
Objednávateľ požaduje, aby súčasťou poskytovanej služby bola aj výmena mikroténových vreciek v smetných košoch. |
Objednávateľ požaduje umytie okien ostatných z oboch strán a umytie okien veľkých len z vnútornej strany. Objednávateľ požaduje zároveň s umýtím okien aj vytretie žalúzií od prachu a umytie vonkajších parapiet. |
Objednávateľ požaduje, aby súčasťou poskytovanej služby bolo aj využívanie vysoko účinných čistiacich prípravkov a pomôcok, nevyhnutých k výkonu služby, ako aj používanie vlastných profesionálnych mechanických a technických čistiacich zariadení. |
Rovnako objednávateľ požaduje, aby poskytovateľ nasadzoval do výkonu služby odborne zaškolených, bezúhonných, spoľahlivých, zdravotne spôsobilých a diskrétnych zamestnancov, rešpektujúcich interný poriadok inštitúcie v objekte. |
Poskytovateľ sa zaväzuje používať len bezchybné výrobky a zariadenia, ktoré vylučujú poškodenie čistených objektov, resp. zdravia zamestnancov. |
Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť dohodnutý výkon prác tak, aby nedošlo k výpadku plnenia predmetu tejto zákazky. Poskytovateľ je zodpovedný za to, že práceneschopnosť, dovolenky a pod. neovplyvnia plnenie tejto zákazky. |
Všetci zamestnanci poskytovateľa sú viazaní mlčanlivosťou voči tretím osobám o skutočnostiach, ktoré sa dozvedia počas plnenia pracovných povinností v priestoroch objednávateľa. |
Poskytovateľ sa zaväzuje znášať zodpovednosť za prípadné škody preukázateľne spôsobené zamestnancami poskytovateľa na majetku objednávateľa alebo jeho zamestnancov, pri výkone služieb, ktoré sú predmetom tejto zákazky. |
Objednávateľ môže zjavné a preukázateľné nesplnenie predmetu zmluvy písomne reklamovať do 7 pracovných dní. |
Poskytovateľ sa zaväzuje prerokovať písomnú reklamáciu s objednávateľom bezodkladne, najneskôr do 5 pracovných dní od jej doručenia a nedostatky uvádzané v reklamácii odstrániť najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa prerokovania oprávnenej písomnej reklamácie objednávateľa, inak je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
V prípade opakovaných oprávnených reklamácií počas dvoch po sebe idúcich mesiacov, je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Zamestnanci poskytovateľa zodpovedajú za uzamknutie priestorov, v ktorých budú vykonávať činnosť. |
Objednávateľ sa zaväzuje zabezpečiť prístup zamestnancom a technike poskytovateľa do miesta plnenia zmluvy za účelom jej plnenia. |
Objednávateľ bezplatne poskytne vodu a elektrickú energiu pre výkon služby, vrátane uzamykateľného priestoru na odkladanie osobných vecí zamestnancov poskytovateľa, pracovných pomôcok a zásob nevyhnutných čistiacich a dezinfekčných materiálov pre výkon prác. |
Poskytovateľ sa zaväzuje k hospodárnemu nakladaniu s poskytnutou vodou, elektrickou energiou a ostatnými médiami ktoré mu objednávateľ poskytne pre výkon služby. |
Poskytovateľ do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktnú (zodpovednú) osobu oprávnenú rokovať za poskytovateľa. |
Poskytovateľ predloží objednávateľovi zoznam zamestnancov, ktorí budú vykonávať poskytované služby a to najneskôr 3 pracovné dni pred dňom prvého výkonu služby. V prípade akejkoľvek zmeny je poskytovateľ povinný zoznam bezodkladne aktualizovať. |
Poskytovateľ bude vykonávať službu (vrátane umývania okien) v pracovných dňoch v čase od 17,00 hod. do 21,00 hod., pričom čas a organizáciu prác v jednotlivých častiach budovy prispôsobí požiadavke objednávateľa, resp. jeho zamestnancov. Okná je možné umývať postupne, napríklad po jednotlivých poschodiach. |
Poskytovateľ sa zaväzuje pri poskytovaní služby dodržiavať zák. č. 82/2005 Z.z. o nelegálnej práci a nelegálnom zamestnávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Poskytovateľ zodpovedá za plnenie požiadaviek zo strany jeho zamestnancov vyplývajúcich zo zák. č. 124/2006 Z. z. o BOZP v znení neskorších predpisov, za dodržanie zásad požiarnej ochrany na pracovisku v zmysle zákona č. 314/2001 Z. z. v znení neskorších predpisov a ďalších ustanovení súvisiacej platnej legislatívy. |
Poskytovateľ zodpovedá za pracovné úrazy svojich zamestnancov. |
Vypovedať zmluvu je možné aj bez udania dôvodu. Výpovedná doba je 3 mesiace. Výpovedná lehota plynie od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností poskytovateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS. |
Službu bude poskytovateľ fakturovať v mesačných intervaloch ako mesačný paušál. Výpočet výšky mesačného paušálu bude nasledovný: celková cena predmetu zmluvy / počet mesiacov (48) = výška mesačného paušálu |
pozn.: v prípade, že celková cena predmetu zmluvy nebude číslo deliteľné 48, výška mesačného paušálu bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta podľa pravidiel zaokrúhľovania a výška poslednej platby bude stanovená tak, aby súčet všetkých platieb za celú dobu trvania zmluvy predstavoval celkovú cenu predmetu zmluvy. |
Vzhľadom na tú skutočnosť, že zmluva bude účinná od 16.10.2016 do 16.10.2020, za obdobie od 16.10.2016 do 31.10.2016 poskytovateľ vyfakturuje ½ výšky mesačného paušálu a za obdobie od 1.10.2020 do 16.10.2020 poskytovateľ vyfakturuje čiastku, ktorá dorovná celkovú cenu predmetu zmluvy. |
Objednávateľ a poskytovateľ si do 4 pracovných dní od uzavretia zmluvy vzájomne odsúhlasia rozpis mesačných úhrad prostredníctvom e-mailovej komunikácie. |
V uzamykateľnom priestore, ktorý poskytne objednávateľ poskytovateľovi, budú na vnútornej strane dverí umiestnené dva dokumenty: 1. "Rozpis činností s prislúchajúcou periodicitou a kódom činnosti" podľa uzavretej zmluvy, 2. na mesačnej báze "Výkaz realizovaných činností", ktorý bude obsahovať údaje: deň, činnosť (kód), podpis osoby, ktorá činnosť realizovala. |
Názov | Upresnenie |
celková výmera upratovaných priestorov | 717,9 m2 |
počet podzemných podlaží | 1 |
počet nadzemných podlaží | 4 |
okná ostatné | drevené, vákuované |
okná veľké | drevené, vákuované |
žalúzie | okenné, horizontálne, vnútorné |
prístup k oknám | všetky okná sú prístupné štandardne s rebríkom |
Leškova 16, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
16.10.2016 17:00 — 16.10.2020 21:00
48,00 mesiac
26 016,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
30.09.2016 09:55
06.10.2016 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.09.2016 10:03 - Vstupná ponuka | 26 016,00 | € | Cena bez DPH |
06.10.2016 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: