Z201629239
OF-102506
zrušená
17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
Dodávka a montáž 5 ks automatických posuvných interiérových hliníkových dverí.
interiér, automatické posuvné dvere, AL dvere, bezpečnostné sklo,
Tovar, Stavebná práca, Služba
1. Opravy a údržba
1. Dodávka a montáž 5 ks automatických posuvných interiérových hliníkových dverí.
|
|
---|---|
Funkcia |
Interiérové Al automatické posuvné dvere - výplň bezpečnostné sklo |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál konštrukcie dverí | Hliník |
Prevedenie dverí | automatické posuvné dvere |
Farebné prevedenie | RAL9003,9010,9016 "Biela" |
Výplň interiérových Al automatických posuvných dverí | bezpečnostné sklo |
Aktivácia dverí z vonkajšej strany - položky 1 až 4 | čítačka kariet (súčasť dodávky) + výstup z domového vrátnika (nie je súčasťou dodávky) - beznapäťový kontakt |
Aktivácia dverí z vonkajšej strany - položka 5 | snímač pohybu + výstup z domového vrátnika (nie je súčasťou dodávky)-beznapäťový kontakt - pre jednosmerný mód prevádzky |
Aktivácia dverí z vnútornej strany | snímačom pohybu |
Čipové karty | požaduje sa využitie stávajúcich zamestnaneckých kariet |
Spravovanie databázy prístupových čipových kariet | Požaduje sa možnosť spravovania objednávateľom - súčasť dodávky sa požadujú HW a SW prostriedky umožňujúce spravovanie databázy prístupových čipových kariet |
Počet krídel dverí | 2 krídla |
Prechodové rozmery dverí - položka 1 až 4 (š x v) | min. 1600 x min 2000 mm |
Prechodové rozmery dverí - položka 5 (š x v) | min 1300 x min 2000 mm |
Uzamykanie - položka 1 až 4 | elektrozámok |
Uzamykanie - položka 5 | elektrozámok, podlahový zámok |
Stavebný otvor - položka 1 (š x v) | 3320 x 2000 mm |
Stavebný otvor - položka 2 (š x v) | 3250 x 2000 mm |
Stavebný otvor - položka 3 (š x v) | 3253 x 2000 mm |
Stavebný otvor - položka 4 (š x v) | 3300 x 2000 mm |
Stavebný otvor - položka 5 (š x v) | 2827 x 2416 mm |
Predmety obstarávania musia byť | nové,nepoužívané , nerepasované |
Názov |
U položky 5 sa požaduje v budúcnosti možnosť demontáže a následnej montáže - vo výnimočnom prípade - výmena technologických zariadení v priestoroch za predmetnými automatickými dverami |
Privedenie napájania, elektroinštalácia je v réžii objednávateľa |
Požaduje sa demontáž pôvodných dverí vrátane odvozu všetkého vzniknutého stavebného odpadu. |
U stavebných úprav sa požaduje vyspravenie špaliet a priľahlých častí stien a podlahy, poškodených pri inštalácií dverí. |
U dverí, kde to bude potrebné sa požaduje dodávka a inštalácia nadsvetlíkov a prisvetlíkov. |
Požaduje sa dodávka všetkého spojovacieho a stavebného materiálu. |
Požaduje sa bezbariérový - bezprahový prechod dverami. |
U všetkých automatických dverí sa požaduje splnenie bezpečnostnej požiadavky podľa STN EN 16005 – dodávka a inštalácia bezpečnostných prvkov na kontrolu (zabezpečenie) otváracej hrany krídiel dverí a súčasne možnosť do budúcna doplniť záložný pohon. |
Pred zahájením výroby a montáže je nevyhnutná obhliadka a presné zameranie stavebných otvorov dodávateľom. |
Požaduje sa čas inštalácie v prípade potreby - v poobedňajších hodinách, prípadne počas víkendu |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov a odbornej montáže |
Vrátane zaškolenia obsluhujúceho personálu |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia a ich uvedenie do prevádzky |
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku |
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 7 dní od uzatvorenia zmluvy |
Požaduje sa nástup na servis do 1 pracovného dňa od nahlásenia poruchy v rámci záručného servisu |
Požaduje sa predložiť platný certifikát o zaškolení servisného technika u výrobcu do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného predmetu zákazky |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) konečný termín dodania tovaru, služby a stavebných prác do 30.11.2016 |
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list a preberací protokol, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy |
c) termín dodania tovaru, realizácia služby a stavebných prác oznámi predávajúci kupujúcemu najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu |
d) oprávnená osoba kupujúceho a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
Zmluvné a platobné podmienky: |
- Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa |
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol |
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, služby a stavebných prác dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu, inštaláciu a montáž |
- Predávajúci nie je oprávnený postúpiť svoju pohľadávku |
- Dodávateľ do 7 prac. dní predloží v písomnej forme objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH |
Sankcie: |
- V prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru má kupujúci právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
- Kupujúci má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi predávajúcemu včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Kupujúci má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
V súlade s ustanovením Nariadenia vlády SR č.303/2014, ktorým sa mení a dopĺňa nar. vlády SR č.21/2013 Z.z., ktorým sa vykonávajú niektoré ustanovenia OZ článok 1 §1 ods.2 môže predávajúci požadovať : |
- úroky z omeškania v sadzbe, ktorá sa rovná základnej úrokovej sadzbe ECB platnej k prvému dňu omeškania zvýšenej o deväť percentuálnych bodov. Takto určená sadzba úrokov z omeškania platí počas celej doby omeškania |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
- výpoveďou s výpovednou lehotou dva mesiace pri výpovedi zo strany predávajúceho a jeden mesiac zo strany kupujúceho . Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede |
Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy predávajúcim za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru, služby a stavebných prác dohodnutých v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska |
Objednávateľ si vyhradzuje práva odstúpiť od uzavretej zmluvy cez EKS v prípade, ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov MZ SR. |
Názov | Upresnenie |
Záruka | minimálne 24 mesiacov |
Požadujeme | pozáručný servis, technickú podporu a dodávku náhradných dielov |
ul. Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
17.10.2016 10:00 — 30.11.2016 10:00
5,00 ks
14 192,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
30.09.2016 08:52
06.10.2016 08:47
06.10.2016 09:02
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: