36557293
BOPAL, s.r.o.
Osadná 2, Bratislava, 83103, SVK
36362026
VINCENTE s.r.o.
Díčova 945/24, Piešťany, 92101, SVK
Zvýšenie konkurencieschopnosti spoločnosti prostredníctvom zavedenia inovatívnej technológie olepovania PVC profilov.
Olepovacia fólia, strojové zariadenie, profily PVC, inovatívna technológia,PVC fólia, olepovanie PVC profilov, kontinuálna technológia,automatické zariadenie
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Zvýšenie konkurencieschopnosti spoločnosti prostredníctvom zavedenia inovatívnej technológie olepovania PVC profilov.
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka 1 ks vysokovýkonného automatického zariadenia kontinuálnej technológie olepovania PVC Profilov PVC fóliou pomocov tavného lepidla vrátane dopravy, montáže, inštalácie a uvedenia do prevádzky ako aj zaškolenie obsluhy. |
Požadované technologické zariadenie musí byť schopné maximálne efektívne a automatizovaným procesom olepovať PVC profily PVC fóliou pomocou tavného lepidla. Zariadenie musí spĺňať nižšie uvedené technické špecifikácie, aby dosiahlo maximálny výkon procesu olepovania,ktorý je nevyhnutný pre splnenie flexibilného olepovania väčších sérií PVC profilov v krátkom čase. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vysokovýkonné automatické zariadenie kontinuálnej technológie olepovania PVC Profilov PVC fóliou pomocou tavného lepidla | ks | 1 | ||
HLAVNÉ TECHNICKÉ ÚDAJE VYSOKOVÝKONNÉHO AUTOMATICKÉHO ZARIADENIA KONTINUÁLNEJ TECHNOLÓGIE OLEPOVANIA PVC PROFILOV PVC FÓLIOU POMOCOU TAVNÉHO LEPIDLA: | : | : | : | |
Dĺžka zariadenia | mm | 6800 | 8200 | |
Pracovná výška zariadenia | mm | 900 | 1200 | |
Šírka zariadenia | mm | 2100 | 2800 | |
Výška zariadenia | mm | 2100 | 3200 | |
Odstup poháňaných pracovných kolies | mm | 200 | 300 | |
Priemer poháňaných pracovných kolies | mm | 220 | 280 | |
Hrúbka poháňaných pracovných kolies | mm | 12 | 20 | |
Šírka olepovaného profilu | mm | 10 | 200 | |
Výška profilu | mm | 10 | 120 | |
Šírka olepovacej fólie | mm | 20 | 300 | |
Rýchlosť posuvu | m/min | 1 | 25 | |
Výkon zariadenia spolu | kW | 60 | ||
Pneumatický tlak v systéme | Bar | 5 | ||
Priemer rolky fólie | mm | 600 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
PRÍSLUŠENSTVO A PRÍDAVNÉ ZARIADENIA VYSOKOVÝKONNÉHO AUTOMATICKÉHO ZARIADENIA KONTINUÁLNEJ TECHNOLÓGIE OLEPOVANIA PVC PROFILOV PVC FÓLIOU POMOCOU TAVNÉHO LEPIDLA: | |
Bezpečnostná bariéra | Min. 1 ks |
Automatická kontrola poháňaných kolies | Min. 1 ks |
Elektronická regulácia rýchlosti posuvu | Min. 1 ks |
Synchronizovaná dvojitá robotická nastavovacia jednotka vpravo dvoj-osá | Min. 1 ks |
Synchronizovaná dvojitá robotická nastavovacia jednotka vľavo dvoj-osá | Min. 1 ks |
Synchronizovaný robotický nastavovací mostík dvoj-osí | Min. 1 ks |
Prítlačná kladka s rýchlym nastavovaním | Min. 1 ks |
Automatická kontrola pozície pre prítlačnú kladku | Min. 1 ks |
Automatické centrovanie fólie | Min. 1 ks |
Automatický menič fólie | Min. 1 ks |
Prípravok pre synchronizáciu automatickej výmeny fólie | Min. 1 ks |
Automatická kontrola pozície navíjačky | Min. 1 ks |
Robotická zhotovovacia jednotka vpravo troj-osá | Min. 6 ks |
Robotická zhotovovacia jednotka vľavo troj-osá | Min. 6 ks |
Senzory automatickej kontroly pozície prítlačných kolies | Min. 8 ks |
Navíjač ochrannej fólie | Min. 1 ks |
Prítlačný valec pre ochrannú fóliu | Min. 1 ks |
Kontrola ohrievačov | Min. 1 ks |
Ohrievače vzduchu | Min. 4 ks |
Infračervená lampa krátkovlnná | Min. 1 ks |
Vákuový systém pre prípravu profilov na olepovanie | Min. 1 ks |
Regulovateľný držiak pre vákuové dýzy | Min. 1 ks |
Vákuové dýzy | Min. 40 ks |
Automatický dávkovací systém médií pred olepovaním | Min. 1 ks |
Termoregulačná rúra pre prívod lepidla | Min. 1 ks Dĺžka: Min. 2500 mm |
Nanášacie zariadenie tavného lepidla | Min. 1 ks |
PC kontrola pracovných parametrov | Min. 1 ks |
Centralizovaný elektrický riadiaci panel | Min. 1 ks |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Vrátane zaškolenia obsluhy. |
Požaduje sa testovanie a nastavenie zariadenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu a dokumentáciu preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov. |
Ak daná špecifikácie nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní predložiť špecifikáciu, ktorá bude požiadavky spĺňať. Ak ani táto špecifikácia nebude zodpovedať zadanej špecifikácii, alebo nebudú čo i len čiastočne predložené dokumenty, z ktorých vyplýva splnenie všetkých požadovaných parametrov, objednávateľ má právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť. |
Súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry bude číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS, s ktorým objednávateľ oboznámi dodávateľa po uzavretí zmluvy. |
Pre všetky prípadné požiadavky zadávateľa, ktoré sa vzťahujú na predmet zákazky a ktoré sa viažu na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu platí, že boli uvedené za účelom dostatočne presného a zrozumiteľného opisu predmetu zákazky a v ponuke môžu byť predložené tieto alebo ekvivalentné. |
V prípade konkrétnych technických a výrobných označení materiálov a zariadení takto špecifikovaných v týchto súťažných podkladoch výlučne z dôvodu jednoznačného vyjadrenia požiadaviek a funkčných súvislostí, zadávateľ pripúšťa ekvivalentné riešenie. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy . |
Poistená doprava zariadenia do miesta plnenia. |
Návod na obsluhu a programovanie v slovenskom alebo českom jazyku. |
Predávajúci sa zaväzuje dodať kupujúcemu technické zariadenie v plnom rozsahu, riadne, včas, v súlade s podmienkami tejto zmluvy a postupovať pri tom s patričnou odbornou starostlivosťou. |
Predávajúci sa zaväzuje po zaplatení kúpnej ceny previesť na kupujúceho všetky vlastnícke práva k technickému zariadeniu. |
Predávajúci potvrdzuje, že sa v plnom rozsahu zoznámil s rozsahom predmetu plnenia zmluvy, že sú mu známe technické podmienky na dodanie technického zariadenia a že disponuje dostatočnými kapacitami a potrebnými odbornými znalosťami na kvalitnú a bezproblémovú realizáciu zmluvy. |
Kupujúci sa zaväzuje za podmienok stanovených v tejto zmluve prevziať riadne a včas dodané technické zariadenie a zaplatiť predávajúcemu kúpnu cenu. |
Predávajúci je povinný písomne oznámiť štatutárnemu zástupcovi kupujúceho, že je pripravený Zrealizovať dodávku technického zariadenia, a to najmenej 15 (slovom pätnásť) pracovných dní vopred. |
Kupujúci je povinný pri dodržaní podmienok stanovených v tejto zmluve poskytnúť predávajúcemu primeranú súčinnosť pri odovzdaní a prevzatí technického zariadenia. |
Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny bude faktúra vystavená predávajúcim. Vyhotovuje sa len jedna faktúra na celý predmet zmluvy, po sfunkčnení inštalovaného zariadenia a zaškolení obsluhy. Faktúra bude vyhotovená na základe skutočne vykonaných a kupujúcim odsúhlasených preberacích protokolov. |
Preddavky (zálohy) kupujúci neposkytuje. |
Každá faktúra, ktorú predloží predávajúci kupujúcemu musí byť predložená v troch originálnych rovnopisoch a musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle príslušných platných právnych predpisov SR. |
Neoddeliteľnými prílohami faktúry bude kupujúcim a predávajúcim potvrdený Protokol o odovzdaní a prevzatí technického zariadenia ako Príloha k faktúre. |
V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti uvedené v tejto zmluve, kupujúci je oprávnený vrátiť ju predávajúcemu na prepracovanie. V takom prípade sa preruší plynutie splatnosti a nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry kupujúcemu. |
Kupujúci je povinný zaplatiť fakturovanú čiastku v dohodnutej lehote splatnosti 30 (tridsať) kalendárnych dní. |
V prípade, že je kupujúci v omeškaní so splatením faktúry, je predávajúci oprávnený účtovať úrok z omeškania vo výške 0,05 % (slovom päť stotín percenta) z akumulovanej dlžnej čiastky za každý kalendárny deň omeškania. |
Predávajúci sa zaväzuje pri realizácii predmetu zmluvy dodržiavať všetky technické normy, bezpečnostné a právne predpisy platné na území SR a vzťahujúce sa na plnenie tejto zmluvy. Pokiaľ ich porušením vznikne kupujúcemu škoda, predávajúci je povinný uvedenú škodu uhradiť, vrátane úhrady nákladov spojených so zosúladením stavu s príslušnou normou, resp. predpisom. |
Predávajúci sa zaväzuje garantovať kvalitu dodávky technického zariadenia vlastnými pracovníkmi ako aj subdodávateľmi tým, že pri dodávke budú používať technológie, schválené pre územie SR, najmä výrobky podliehajúce na území SR certifikácii výrobkov, pričom pri odovzdávaní technického zariadenia predloží a odovzdá kupujúcemu všetky prehlásenia o zhode. |
Predmet zmluvy musí byť po ukončení dodávky technického zariadenia kompletný, musí byť bez závad a musí spĺňať všetky funkčné a platnými normami predpísane vlastnosti. |
Predávajúci je povinný pripraviť a pri preberacom konaní kupujúcemu predložiť a odovzdať všetky platné atesty, platné prehlásenia o zhode, platné certifikáty, záručné listy a návody k obsluhe a iné doklady alebo podklady, ktoré sa všeobecne vyžadujú a súvisia s dodaním technického zariadenia. Bez týchto dokladov sa bude mať za to, že predmet zmluvy je nedokončený a nespôsobilý k odovzdaniu a to až do doby splnenia uvedenej podmienky. |
Všetky uvedené dokumenty sa predkladajú ako originály, v prípade, ak je originál v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, spolu s originálom sa predkladá aj jeho úradne overený preklad do slovenského jazyka. |
Predávajúci a kupujúci sa dohodli, že pod závadou budú rozumieť odchýlku v kvantite a v kvalite, v rozsahu a v parametroch technického zariadenia stanovených v tejto zmluve všeobecne záväznými technickými normami (STN). |
O priebehu odovzdania a prevzatia technického zariadenia je predávajúci povinný vypracovať preberací protokol, v ktorom bude okrem iného uvedený súpis všetkých zistených závad s uvedením dohodnutého termínu ich odstránenia. Preberací protokol podpíše kompetentný zástupca predávajúceho a kupujúceho. |
Pokiaľ kupujúci odmietne technické zariadenia prevziať, je povinný uviesť v preberacom protokole svoje dôvody. |
Predmet zmluvy bude považovaný za ukončený až po dodaní všetkých technických zariadení a po odstránení všetkých závad uvedených v preberacom protokole. |
Kupujúci nemá povinnosť technické zariadenie prevziať až do doby, pokiaľ predávajúci neodstráni všetky zistené závady. |
V prípade rozporov medzi kupujúcim a predávajúcim ohľadne zistených závad, je predávajúci povinný bezodkladne zabezpečiť odborné vyjadrenie tretej osoby – nezávislého autorizovaného odborníka. |
Ak kupujúci do piatich pracovných dní od jeho predloženia písomne vyjadrí súhlas s jeho odborným vyjadrením, bude to znamenať, že predmetná závada bola odstránená. V prípade jeho nesúhlasu, je povinný zabezpečiť odborné vyjadrenie ďalšieho nezávislého autorizovaného odborníka. |
Ak nedôjde k zhode medzi odbornými vyjadreniami vybraných znalcov, je kupujúci oprávnený obrátiť sa na rozhodcovský súd v súlade so zákonom č. 244/2002 Z. z. o rozhodcovskom konaní s výnimkou sporov vyňatých z pôsobnosti tohto zákona. |
V prípade, že predávajúci nedodá technické zariadenie, ktoré sú predmetom tejto zmluvy riadne a včas a neodovzdá ich v stanovenom termíne, zaväzuje sa zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu v čiastke 0,5 % (slovom pol percenta) z ceny technického zariadenia za každý začatý kalendárny deň omeškania. Týmto nie je dotknutá náhrada škody podľa § 373 a nasl. Obchodného zákonníka, ktorá vznikne v dôsledku omeškania predávajúceho s dodaním predmetu zmluvy. |
V prípade omeškania s odstraňovaním závad zistených pri protokolárnom odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy sa predávajúci zaväzuje zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu v čiastke 1,0 % (slovom jedno percento) z ceny technického zariadenia za každý začatý kalendárny deň omeškania. |
Zmluvná pokuta je splatná dňom uvedeným na faktúre ako deň splatnosti. |
Vznikom povinnosti zaplatiť zmluvnú pokutu nezaniká povinnosť zaistená zmluvnou pokutou a ani nie je dotknutý nárok kupujúceho na náhradu škody v plnej výške. Zmluvné pokuty sa do výšky škody nezapočítavajú. |
Predávajúci zodpovedá za to, že predmet zmluvy bude mať vlastnosti dohodnuté v tejto zmluve. |
Poskytnutou zárukou predávajúci ručí, že predmet zmluvy bude mať po celý čas trvania záručnej doby vlastnosti stanovené touto zmluvou a zároveň sa zaväzuje, že po celý čas trvania záručnej doby bude technické zariadenie plne funkčné a spôsobilé na riadne využívanie. |
Poskytnutá záruka na technické zariadenie je 24 mesiacov (slovom dvadsaťštyri mesiacov) odo dňa ich protokolárneho odovzdania a prevzatia. |
Predávajúci po dobu trvania záručnej doby uvedenej v predchádzajúcom odseku zodpovedá za všetky závady, ktoré sa pri užívaní technického zariadenia vyskytnú alebo ktoré zistí kupujúci a ktoré bude reklamovať. |
Predávajúci preberá záruku podľa všeobecne platných podmienok v SR a v Európskej únii. |
Kupujúci je povinný závady po ich zistení bez zbytočného odkladu písomne reklamovať, pričom uvedie o akú závadu sa jedná. |
Predávajúci je povinný najneskôr do 24 hodín (slovom dvadsaťštyri hodín) po doručení reklamácie písomne doručiť kupujúcemu oznámenie o prijatí reklamácie, o jej uznaní a o lehote odstránenia závady. |
Reklamáciu je možné uplatniť najneskôr do posledného dňa záručnej doby, pričom aj reklamácia preukázateľne odoslaná kupujúcim v posledný deň záručnej doby sa považuje za uplatnenú v záručnej dobe. |
Reklamáciu je možné uplatniť najneskôr do posledného dňa záručnej doby, pričom aj reklamácia preukázateľne odoslaná kupujúcim v posledný deň záručnej doby sa považuje za uplatnenú v záručnej dobe. |
Predávajúci sa zaväzuje prijať reklamáciu na jeho adrese uvedenej v úvode tejto zmluvy, alebo v prípade zmeny adresy predávajúceho na novej adrese. Každú zmenu adresy sa predávajúci zaväzuje bezodkladne oznámiť kupujúcemu. |
Predávajúci sa zaväzuje vybaviť reklamáciu do 24 hodín, v zložitých prípadoch do 3 (slovom troch) pracovných dní. |
V prípade, že predávajúci v lehote do 3 pracovných dní (slovom troch) nedoručí kupujúcemu rozhodnutie o vybavení reklamácie, má sa za to, že reklamáciu v plnom rozsahu uznal. |
Predávajúci je povinný reklamovanú závadu v dohodnutom termíne odstrániť. V prípade, že sa jedná o závadu, ktorá bude kupujúcemu brániť v prevádzke daného technického zariadenia, alebo bude mať povahu havárie, je predávajúci povinný začať s jej odstraňovaním do 24 hodín (slovom dvadsaťštyri hodín) od nahlásenia reklamácie kupujúcim. |
Kupujúci v prípade uznania reklamácie oznámi lehotu, v rámci ktorej má byť reklamovaná závada diela odstránená a predávajúci reklamovanú závadu v tejto lehote neodstráni, má kupujúci právo dať reklamovanú závadu odstrániť tretej osobe, pričom predávajúci sa zaväzuje zaplatiť všetky náklady, ktoré vznikli kupujúcemu v súvislosti s jej odstránením. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že kupujúci sa stáva vlastníkom dodaného technického zariadenia po jeho protokolárnom odovzdaní a prevzatí a po zaplatení vystavenej faktúry. |
Prípadné spory, ktoré vzniknú v súvislosti s plnením tejto zmluvy, sa budú zmluvné strany snažiť riešiť predovšetkým formou dohody. V prípade, že k dohode nedôjde, spory budú riešené podľa právnych predpisov platných a účinných na území Slovenskej republiky na príslušnom súde Slovenskej republiky. |
V prípade dodávateľa, ktorý je zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 17. apríla 2016 je zápis považovaný za zápis do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutoční a dodávateľ je povinný v lehote do 7 dní od uzavretia zmluvy nezapísané skutočnosti preukázať v zmysle § 32 ods.2 resp. 4 až 5 zákona, tiež trestnú bezúhonnosť právnickej osoby, ak je právnickou osobou, výpisom z registra trestov právnickej osoby. Doklady musia byť predložené v origináli alebo úradne overenej kópii originálu. |
Dodávateľ je povinný preukázať, že nie je v reštrukturalizácií a to potvrdením príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace v origináli, alebo úradne overenej kópií originálu v lehote do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak uvedenú skutočnosť už nepreukázal zapísaním sa do zoznamu hospodárskych subjektov ÚVO. |
Ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. Dodávateľ má možnosť túto povinnosť splniť v lehote 30 dní od momentu uzavretia zmluvy. V takom prípade, lehota dodania začína plynúť odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
V zmysle Čl IV. bod 4.4 VZP platí, že ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ v Registri konečných užívateľov výhod (RKUV) zapísaných konečných užívateľov výhod Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa do RKUV . V prípade, že nedôjde k zápisu do RKUV ani v lehote 30 dní od uzatvorenia Zmluvy Objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť . |
Zmluvné strany berú na vedomie a rešpektujú, že Zákazka financovaná z fondov EÚ, ohľadom ktorej sa uzatvára Zmluva jedným z Kontraktačných postupov Trhoviska, bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez elektronické trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu. Osobitné ustanovenia o zákazkách financovaných z fondov EÚ sú uvedené v Čl.XV. VZP. |
Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, alebo k schváleniu nedôjde najneskôr do 3 mesiacov od nadobudnutia platnosti Zmluvy, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť. Schválenie Zákazky v rámci kontroly oprávneným orgánom je zároveň podmienkou nadobudnutia účinnosti Zmluvy. |
Strany sa dohodli, že každá zo zmluvných strán môže od tejto zmluvy odstúpiť v prípade, že druhá strana podstatným spôsobom poruší zmluvnú povinnosť vyplývajúcu z tejto zmluvy. |
Pod podstatným porušením sa rozumie predovšetkým: nesplnenie dohodnutých priebežných termínov a konečného termínu dodania technického zariadenia stanovených v tejto zmluve, nedodržanie cenových a platobných podmienok stanovených v tejto zmluve, nedodržanie technických parametrov a podmienok dodania technického zariadenia stanovených v tejto zmluve. |
Tiež nesplnenie akejkoľvek uvedenej podmienky alebo zistenie akéhokoľvek porušenia zákona o verejnom obstarávaní výsledkom ktorého bola táto zmluva sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy s právom objednávateľa od zmluvy odstúpiť. |
Výrobné priestory BOPAL, s.r.o. Hlohovská cesta 423, 955 01 Nemčice, Nemčice, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika
02.01.2017 08:00 — 30.06.2017 12:00
1,00 celok
1 860 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
30.09.2016 08:20
10.11.2016 10:00
10.11.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.11.2016 13:09 - Vstupná ponuka | 1 858 000,00 | € | Cena bez DPH |
10.11.2016 08:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 856 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: