00399957
Ekonomická univerzita v Bratislave
Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK
36200891
TYPOPRESS-TLAČIAREŇ s.r.o.
Pod horou 8, Košice, 04016, SVK
Tlač zborníka
Tlač zborníka
Služba, Tovar
15. Tlačiarenské a publikačné služby za poplatok alebo na základe zmluvy
1. Tlač zborníka
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Tlač zborníka vrátane balenia, dopravy a vyloženia na konkrétne miesto na mieste plnenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Náklad | ks | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. formát (obálka, vnútro) | A5 - 148x210mm |
2. počet strán vnútro | 352 |
3. Tlač čierna vnútro | áno |
4. papier vnútro | 80g /m2 |
5. počet strán obálky 4 | áno |
6. farebnosť obálky | 4+0 |
7. povrchová úprava obálky lesklé lamino | áno |
8. väzba V8 (šitá pevná knižná väzba) | áno |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy jednotkovú cenu bez DPH a s DPH zaokrúhlenú na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis ceny je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), ceny budú platné ako maximálne. |
2. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (tlač, balenie, doprava, vyloženie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, ďalšie náklady spojené s realizáciou zákazky). |
3. Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. Dodávateľ zabezpečí kontrolu ceny, aby bola fakturovaná v súlade s platnou zmluvou. |
4. Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady v elektronickej podobe vo formáte PDF (C5 formát), tj. zborník s obálkou. |
6. Predmet zmluvy bude dodaný najneskôr do 7 dní po zadaní podkladov k tlači. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje baliť vytlačené publikácie do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade preukázateľne vadného predmetu zákazky dodá opravenú verziu najneskôr do 5 dní odo dňa doručenia písomnej reklamácie. |
9. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
10. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú. |
11. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Dolnozemská cesta č.1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
13.10.2016 10:00 — 17.10.2016 13:47
1,00 celý predmet zákazky
924,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.09.2016 15:27
04.10.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.09.2016 17:42 - Vstupná ponuka | 924,00 | € | Cena s DPH |
04.10.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 413,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: