165719
Okresný súd Trnava
Hlavná 49, Trnava, 91783, SVK
45310106
COPY PRINT GROUP, a.s.
Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK
Kancelársky papier
Kancelársky papier
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Kancelársky papier
|
|
---|---|
Funkcia |
Papier A4, A5 na každodenné použitie do kopírovací, laserových, atramentových tlačiarní a multifunkčných zariadení |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Papier A4, 1 balík á 500 listov, špecifikácia papiera 80 gramový, hrúbka 106mm/1000, tuhosť L&V pozdĺžna 122,5mN, priečna 55mN. drsnosť 200ml/min, CIE belosť 146 belosť s UV 103,5% opacita min 90% | balík | 900 | ||
Papier A5 1 balík á 500 listov, špecifikácia papiera 80gramový, hrúbka 106mm/1000, tuhosť L&V pozdĺžna 122,5mN, priečna 55mN, drsnosť 200ml/min. CIE belosť 146, belosť s UV 103,5% opacita min 90% | balík | 50 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotlivých cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzba DPH vzťahujúca sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu |
Dodávateľ je povinný dodávať predmet zmluvy na miesto plnenia na základe priebežných objednávok. Termín dodania do 3-och pracovných dní od doručenia objednávky/ emailom, faxom |
Splatnosť faktúry 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi |
Hlavná 49, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
13.10.2016 13:48 — 31.12.2016 13:49
950,00 bal
2 700,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.09.2016 13:50
05.10.2016 13:46
05.10.2016 14:01
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.09.2016 13:58 - Vstupná ponuka | 2 700,00 | € | Cena s DPH |
05.10.2016 13:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 098,86 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: