Z201628797
OF-102629
zrušená
17070775
Prešovská univerzita v Prešove
Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK
Pracovný stôl s doskou a kovový regál skrutkovaný BIEDRAX alebo ekvivalent
pracovný stôl s doskou, kovový regá
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Pracovný stôl s doskou a kovový regál skrutkovaný BIEDRAX alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
pracovný nábytok do odbornej učebne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pracovný stôl s DTD doskou | ks | 5 | ||
rozmery š x v x h | mm | 1840*915*715 | ||
nosnosť | kg | 300 | 320 | |
Kovový regál BIEDRAX skrutkovaný alebo ekvivalent | ks | 2 | ||
rozmery v x š x h | mm | 200*100*40 | ||
počet políc | ks | 5 | ||
rozmery police | cm | 40*100 | ||
nosnosť police | kg | 150 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Položka č. 1- Pracovný stôl s DTD doskou, drevotriesková pracovná doska, pevná oceľová konštrukcia, farba konštrukcie - nožičky modré, rám a spodná priečka oranžová | záruka - 2 roky |
Položka č. 2 - Kovový regál BIEDRAX skrutkovaný alebo ekvivalent, nastaviteľné police, police kovové s výstuhou pod policou, zaťaženie na policu minimálne 150 kg, zaťaženie regálu minimálne 750 kg, kovové regály opatrené práškovou vypaľovacou farbou, farba modrá, konštrukcia regálu zavetrovaná rohovníkmi | záruka - 5 rokov |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy |
Objednávateľ do 3 dní odo dňa obdŕžania ponuky ponuku odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedenév technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Doručenie tovaru na miesto plnenia je potrebné oznámiť kontaktnej osobe najmenej 1 deň vopred, objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá opisu a kvalite |
Dodanie nového tovaru, v bezchybnom stave a s požadovanými vlastnosťami s príslušnou dokumentáciou – záručný list, návod na použitie, manuál |
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar zanový arovnakých parametrov. |
Na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
FHPV, Katedra FMT, oddelenie techniky, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
13.10.2016 14:00
7,00 ks
1 006,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.09.2016 10:47
03.10.2016 11:00
03.10.2016 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: