00328421
Obec Krásnohorské Podhradie
Hradná 156, Krásnohorské Podhradie, 04941, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania formou stravných poukážok
Stravné poukážky, dodanie stravných poukážok
Tovar, Služba
27. Ostatné služby
1. Zabezpečenie stravovania formou stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa formou stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok | ks | 1500 | ||
Minimálna hodnota stravnej poukážky | Eur | 3,80 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | Nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu používaných pre tlač cenných papierov |
Názov |
Nakoľko budúci objednávateľ má sídlo v k.ú Krásnohorskom Podhradí, požaduje predloženie stravných poukážok, ktoré sú akceptovateľné v stravovacích zariadeniach priamo v tomto katastrálnom území, nakoľko jeho zamestnanci majú 30 min. obedňajšiu prestávku. |
Dodávka SP bude prebiehať spôsobom objednávka - faktúra. Objednávky na dodanie SP bude objednávateľ zasielať dodávateľovi elektronickou formou, a to prostrednictvom e-mailu. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednané množstvo SP riadne a včas do sídla objednávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodanie SP zabezpečí dodávateľ najneskôr do 24 hodín odo dňa odoslania emailovej objednávky. |
Zmena nominálnej hodnoty SP počas trvania zmluvy je právom objednávateľa a vykoná sa na základe objednávky vystavenej objednávateľom, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota SP. |
Dodávateľ je povinný zmenu nominálnej hodnoty akceptovať. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty SP sú započítané do provízie dodávateľa. Výška dohodnutej provízie určená v % sa zmenou nominálnej hodnoty nemení. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nahradí objednávateľovi vrátené nepoužité SP, a to dodaním SP na nové obdobie v rovnakej nominálnej hodnote - do 15 dní odo dňa ich vrátenia. |
Daňový doklad (faktúra) za dodané SP v danom mesiaci bude objednávateľovi doručený do 5 pracovných dní po dodaní SP na miesto plnenia zmluvy. Zmluvné strany sa dohodli, že |
Zmluvné strany sa dohodli, že počas trvania zmluvy bude mať dodávateľ uzatvorené zmluvy s minimálne 3 stravovacími zariadeniami poskytujúcimi stravovanie za jeho SP v k.ú. Krásnohorské Podhradie. Ich zoznam predloží dodávateľ do troch pracovných dní po uzavretí zmluvy. |
Ak dodávateľ nebude vedieť preukázať, že reálne jeho stravné poukážky nie je možné použiť v stravovavcích zariadeniach v k.ú. Krásnohorské Podhradie, objednávateľ má právo zmluvu vypovedať. |
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené predpokladané min. a max. množstvo odobratých SP je len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo SP počas trvania zmluvy bude určené na základe aktuálnych potrieb objednávateľa v mesačných objednávkach. |
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluva sa uzatvára na obdobie jedného roka od nadobudnutia účinnosti zmluvy , a to bez ohľadu na to, či objednávateľ počas trvania zmluvy odoberie predpokladané min. alebo max. množstvo SP. |
Hradná 156, Krásnohorské Podhradie, Rožňava, Košický, Slovenská republika
11.10.2016 15:00 — 11.10.2017 00:00
1 500,00 ks
6 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.09.2016 13:52
30.09.2016 14:00
30.09.2016 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.09.2016 14:33 - Vstupná ponuka | 6 000,00 | € | Cena s DPH |
30.09.2016 13:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 902,35 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: