• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.09.2016 11:26
  •    Predkladanie ponúk
    30.09.2016 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.09.2016 12:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.09.2016 12:15

Detail zákazky Z201628719

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.09.2016 11:26
  •    Predkladanie ponúk
    30.09.2016 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.09.2016 12:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.09.2016 12:15

Základné údaje

Z201628719

OF-92882

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2623606

Objednávateľ

00607231

Národný ústav detských chorôb

Limbová 1, Bratislava, 83340, SVK

Dodávateľ

36182508

AGB ekoservis s.r.o.

Pražská 2, Košice, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odber, odvoz a likvidácia nebezpečného a ostatného biologického odpadu

odpad, biologický, zdravotnícky, nebezpečný, likvidácia nemocničného odpadu

  • 90520000-8 - Služby súvisiace s rádioaktívnym, toxickým, zdravotníckym a nebezpečným odpadom
  • 90524400-0 - Zber, doprava a likvidácia nemocničného odpadu

Služba

16. Likvidácia odpadovej vody a odpadu; sanitárnea podobné služby

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odber, odvoz a likvidácia nebezpečného a ostatného biologického odpadu
Funkcia
Predmetom zákazky je prevzatie, preprava a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti v súlade so zákonom o odpadoch č. 79/2015 Z.z. a s vyhláškou Ministerstva životného prostredia SR č. 365/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov, ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
18 01 02 Časti a orgány tiel vrátane krvných vreciek a krvných konzerv okrem 18 01 03 kg za 36 mesiacov 9 000
18 01 03 Odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy kg za 36 mesiacov 150 000
Frekvencia poskytovania služieb denne vznikajúcich odpadov počet odberov odpadu 2 x týždenne v prac. dňoch
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dočasné zhromažďovanie odpadu odpad sa ukladá v 660 l kontajneroch v uzavretom priestore na adrese objednávateľa
odber odpadu pravidelne 2 x týždenne v pracovných dňoch resp. nepravidelne do 48 hod. od telefonického nahlásenia požiadavky na odber (nahlásenie bude právoplatné aj v dňoch prac. voľna resp. vo sviatok)
prevzatie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti z miesta dočasného zhromažďovania odpadu u Objednávateľa a vystavenie Sprievodného listu nebezpečného odpadu Dodávateľom
nakládka odpadu na vlastné náklady Objednávateľa a zamestnancami Objednávateľa
preprava odpadu z miesta prevzatia u Objednávateľa do miesta zneškodnenia odpadu v súlade s platnou legislatívou
zneškodnenie odpadu v súlade s platnou legislatívou, normami a všeobecne záväznými predpismi platnými v odpadovom hospodárstve
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Trvanie zmluvy na dobu 36 mesiacov.
Termíny odberu odpadu budú pre Dodávateľa záväzné - písomne odsúhlasené a je možné ich zmeniť len s písomným súhlasom poverenej osoby Objednávateľa. V prípade mimoriadnych udalostí, počas št. sviatkov a dní prac. pokoja, alebo havarijných udalostí, bude lehota plnenia nad stanovený rámec plnenia
V technickej špecifikácii predmetu zákazky sú uvedené predpokladané množstvá počas trvania zmluvy. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. Objednávateľ požaduje od Dodávateľa realizovať zneškodnenie odpadu podľa skutočných množstiev. V prípade, že počas zmluvného obdobia budú odovzdané nižšie množstvá odpadu, ako sú predpokladané množstvá, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na plnenie kompletného rozsahu predmetu zákazky, podľa definície v tech. špecifikácii. V prípade výskytu väčšieho množstva odpadu Dodávateľ sa zaväzuje uskutočniť
Hmotnosť odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti bude zistená odvážením na vážnom zariadení (overená certifikovaná váha) Objednávateľa. Zmluvné strany písomne potvrdia sprievodný list nebezpečných odpadov, vývoz daného odpadu z odberných miest, jeho váhu a druh odpadu.
Dodávateľ pri každom prevzatí odpadu kategórie N (nebezpečný) vystaví Sprievodný list nebezpečného odpadu (SLNO), ktorý bude potvrdený pôvodcom odpadu, príjemcom a dopravcom. Objednávateľ požaduje predkladať doklady potvrdené všetkými subjektmi, ktoré sa nakladania s odpadom zo zdravotnej starostlivosti zúčastňujú, a tieto doklady spolu s vážnymi lístkami predkladať spolu s účtovným dokladom – faktúrou a protokolom o odovzdaní - prevzatí odpadu.
Dopravný prostriedok/kontajner Dodávateľa musí vyhovovať ustanoveniam medzinárodných zmlúv o preprave nebezpečných vecí (Dohoda ADR).
Dodávateľ je povinný zabezpečiť ochranu odpadov a odpadov zo zdravotnej starostlivosti pred takými vonkajšími vplyvmi, ktoré by mohli spôsobiť vznik nežiaducich reakcií v odpadoch (napr. vznik požiaru, výbuch) a je povinný zabezpečiť dopravu a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu zo zdravotnej starostlivosti v súlade s platnou legislatívou.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť plnenie zmluvy aj počas prípadnej odstávky zariadenia na zneškodňovanie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti, nepredvídateľných okolnostiach na strane Dodávateľa a nasledujúci pracovný deň po dni sviatku, ak tento pripadne na deň prevzatia odpadu u Objednávateľa.
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy - pred začatím poskytovania služby, požaduje Objednávateľ od Dodávateľa predložiť nasledovné doklady:
Doklad o oprávnení podnikať v predmete zmluvy.
Súhlas na nakladanie s nebezpečnými odpadmi – Rozhodnutie vydané príslušným orgánom štátnej správy v súlade s platnou legislatívou. Súhlas musí zahŕňať odpady kategórie triedy (N ), ktoré sa zhromažďujú u pôvodcu: označený odpad sa ukladá oddelene do pevných obalov, ktoré sú predmetom zmluvy.
Súhlas na prevádzkovanie zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti (pre katalógové čísla odpadov, ktoré sú predmetom zmluvy) - Rozhodnutie vydané príslušným orgánom štátnej správy v súlade s platnou legislatívou alebo platnú zmluvu s prevádzkovateľom takéhoto zariadenia.
V prípade, ak Dodávateľ využije technické a odborné kapacity inej osoby, musí preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na plnenie zmluvy. Pre splnenie tejto podmienky predloží Dodávateľ zmluvu s vlastníkom súhlasu na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti.
Čestné prehlásenie, že prevádzkovateľ zhodnocovacieho alebo zariadenia na zneškodnenie odpadu má dostatočnú kapacitu pre spracovanie objemu odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti Objednávateľa počas trvania zmluvy.
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy - pred začatím poskytovania služby, Objednávateľ požaduje od Dodávateľa predložiť záväzný rozpis jednotkových cien (za jeden kg) za prevzatie, prepravu a zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu pre jednotlivé druhy odpadu podľa katalógového čísla odpadov.Týmto rozpisom sa bude riadiť poskytovanie služby v súlade s predmetom zmluvy počas celého trvania zmluvného vzťahu založeného touto zmluvou. Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa súvisiace s poskytnutím služby, najmä odber odpadu, jeho odvoz, zneškodnenie, dopravné a manipulačné náklady.
Fakturácia za skutočne poskytnutú službu podľa hmotnosti jednotlivých druhov odpadu a odpadu zo zdravotnej starostlivosti sa bude realizovať 1-krát mesačne. Súčasťou faktúry musia byť doklady o skutočnom množstve odváženého a prevzatého odpadu na zhodnotenie alebo zneškodňovanie. Návrh splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe (20 %), pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej sadzbe (20 %) do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa. Zmluvné strany sa dohodli, že ak na strane Dodávateľa nedôjde k odstráneniu dôvodov podstatného porušenia zmluvného záväzku v dodatočnej najmenej 5-dňovej lehote určenej v písomnej výzve Objednávateľa, Objednávateľ je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť.
Zmluvné strany sa dohodli, že odstúpenie od tejto zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od Zmluvy druhej zmluvnej strane doporučenou písomnou zásielkou alebo kuriérom. Výpovedná lehota odstúpenia od zmluvy je 3 - mesačná, okrem hrubého porušenia zmluvných podmienok niektorou zo zmluvných strán.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

11.10.2016 12:00 — 10.10.2019 12:00

150 000,00 kg

124 110,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.09.2016 11:26

30.09.2016 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 276
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.09.2016 11:02 - Vstupná ponuka 124 090,00 € Cena bez DPH
30.09.2016 11:57 - Najvýhodnejšia ponuka 124 050,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS