35679565
Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb
Bakulíniho 905, Tisovec, 98061, SVK
36581305
Š & L stav, s.r.o.
Smrekova 8/31, Smižany, 05311, SVK
Rekonštrukcia strechy
Strešná krytina, oprava, klapmiarske práce
Stavebná práca, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Rekonštrukcia strechy
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Montáž lešenia ľahkého pracovného s podlahami šírky nad 1,00 do 1,20 m a výšky do 10 m | m2 | 1668,00 | ||
Demontáž lešenia ľahkého pracovného s podlahami šírky nad 1,00 do 1,20 m a výšky do 10 m | m2 | 1668,00 | ||
Montáž debnenia a latovania striech z dosiek do 32 mm | m2 | 115,00 | ||
Montáž záveternej lišty LPL plechu r.š. 200 mm | m | 22,40 | ||
Montáž krytiny z plechu LPL falcovaním | m2 | 742,70 | ||
Montáž krytiny z plechu LPL falcovaním - zložitá, oplechovanie vykierov | m2 | 65,42 | ||
Dodávka a montáž protisnehových zábran PZ dvojrúrkových v dvoch radoch nad sebou | m | 342,00 | ||
Montáž krytiny z plechu PLP falcovaním - úprava pri strešnom okne | ks | 4,00 | ||
Dodávka falcovaného plechu PZ - LPL KJG hr. 0,55 | m2 | 928,375 | ||
Zhotovenie a montáž štartovacej lišty LPL r.š. 330 mm | m | 176,00 | ||
Montáž krytiny z plechu PLP falcovaním - úprava pri hrebeni nároží | m2 | 77,80 | ||
Presun hmôt pre konš. klampiarske v objektoch výšky od 12 do 24 m | kpl. | 1,00 | ||
Demontáž krytiny, so sklonom nad 45° v ploche nad 25 m2 | m2 | 742,70 | ||
Odvoz sute na skládku | m2 | 742,70 | ||
Spojovacie a ochranné prostriedky, svorky, dosky, klince, pásová oceľ, vruty, impregnácia | kpl. | 1,00 | ||
Dosky a fošne SM / JD 400 - 650 cm | m3 | 3,85 | ||
Dodávka a montáž kašírovacej rohože pod falcovanú krytinu | m2 | 816,97 | ||
Demontáž latovania striech so sklonom do 60°pri osovej vzdialenosti lát do 0,22 m -0.00700t | m2 | 115,00 | ||
Impregnácia pôvodného debnenia | m2 | 742,70 | ||
Doprava materiálu | kpl. | 1,00 | ||
Dodávka a montáž bleskozvodu | kpl. | 1,00 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať dielo vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť. |
Objednávateľ sa zaväzuje riadne zhotovené dielo prevziať a zaplatiť zaň dohodnutú cenu. |
Čas plnenia sa predĺži o čas prekážok na strane objednávateľa, uvedených v ďalších ustanoveniach tejto zmluvy. |
3. Dokončením stavby sa pre potreby tejto zmluvy rozumie spôsobilosť diela pre úspešné ukončenie preberacieho konania, vrátane odovzdania dokladov potvrdzujúcich kvalitu a technické parametre diela (revízne správy, atesty a certifikáty, doklady o likvidácii odpadov, doklady o zhode zabudovaných výrobkov). |
V prípade omeškania objednávateľa v plnení záväzkov, vyplývajúcich zo zmluvy, zmluvné strany dodatkom k zmluve dohodnú nový termín dokončenia predmetu zmluvy. Po čas omeškania objednávateľa s poskytnutím spolupôsobenia, ktorým sa rozumie aj riadne financovanie a platenie diela, nie je zhotoviteľ v omeškaní so splnením záväzku. |
Prípadné dokončenie a prevzatie prác pred termínom dohodnutým v tejto zmluve je podmienené súhlasom objednávateľa. |
V prípade prerušenia prác z dôvodu na strane objednávateľa, alebo z dôvodu pôsobenia vyššej moci, zmluvné strany dohodnú nový termín dokončenia predmetu zmluvy, pričom predĺženie lehoty plnenia bude primerané k dobe, na ktorú bolo treba vykonávanie prác prerušiť. |
V prípade, že sa pri zhotovovaní diela podľa tejto zmluvy vyskytne potreba realizácie naviac prác, ktoré v pôvodnom oceňovanom výkaze výmer neboli zahrnuté, môže zhotoviteľ tieto práce realizovať a účtovať len vtedy, ak ich objednal a schválil objednávateľ písomne vrátane ceny a to minimálne zápisom v stavebnom denníku. |
Zhotoviteľ takéto investorom požadované, prípadne vyvolané naviac práce odsúhlasené projektantom a stavebným dozorom ocení jednotkovými cenami uvedenými v položkovitom rozpočte, a v prípade potreby vzniku nových položiek, zhotoviteľ ich ocení do výšky ekonomicky oprávnených nákladov. V prípade potreby vykonávania prác po termíne ukončenia prác pokiaľ časový sklz vznikol z dôvodov na strane objednávateľa, sa cena takýchto prác bude meniť použitím indexov v vývoja cien stavebných prác publikovaných ŠÚ SR. |
Prípadné obmedzenie zmluvne dojednaného rozsahu prác na základe požiadaviek objednávateľa bude v prípade ich zazmluvneného nevykonania z ceny diela odpočítané a to v rozsahu, v akom boli zahrnuté do rozpočtu |
Objednané naviac práce, menej práce, termín vykonania naviac prác a cenu (±) sú zmluvné strany povinné premietnuť do základnej zmluvy o dielo dodatkom k ZoD. Rovnako sú povinné dodatkovať aj zmenu ceny z dôvodov časových sklzov na strane objednávateľa na čas po termíne ukončenia prác. |
Fakturácia bude prebiehať mesačne na základe súpisu vykonaných prác potvrdených objednávateľom podľa cenovej kalkulácie. |
Zmluvné strany sa v súlade s platnými predpismi dohodli, že vykonané práce, odsúhlasené objednávateľom na zisťovacom protokole sa považujú za opakované plnenie na tú istú zmluvu o dielo a každé opakované mesačné plnenie sa považuje za samostatne zdaniteľné plnenie, pričom okamih zdaniteľného plnenia nastane v súlade s ustanoveniami § 19 ods.3 zák. č. 222/2004 Z. z. o DPH. Zhotoviteľ na každé zdaniteľné plnenie vyhotoví mesačnú faktúru – daňový doklad – v súlade s platnými predpismi. |
Po ukončení diela vystaví zhotoviteľ konečnú faktúru do 15.12.2016. Konečná faktúra bude pozostávať zo súpisu mesačných faktúr, doplnená o fakturáciu prác za posledné nevyfakturované obdobie. |
Drobné zmeny a doplnky vyplývajúce z operatívnych potrieb pri realizácii diela budú dojednávané formou zápisu do stavebného denníka a s výkazom výmer prác budú podkladom pre fakturáciu po odsúhlasení objednávateľom a dodatku k ZoD |
Splatnosť faktúr (čiastkových, konečných), ťarchopisov a dobropisov je30 dní od ich doručenia druhej zmluvnej strane. Dňom úhrady je deň pripísania dlžnej sumy z účtu dlžníka v prospech účtu veriteľa. |
Faktúra – originálny písomný doklad musí spĺňať náležitosti daňového a účtovného dokladu v jednom a musí obsahovať originálny podpis vystavujúcej strany s týmito údajmi : |
označenie, že ide o faktúru, IČO oboch zmluvných strán,náležitosti podľa § 71 ods. 2 zák. č. 222/2004 Z. z. o DPH v znení neskorších predpisov, číslo objednávky alebo zmluvy (vrátane platných dokladov), deň vystavenia faktúry,deň odoslania faktúry, termín splatnosti faktúry, konštantný symbol, formu úhrady, výšku plnenia celkom, sumu k úhrade, meno, podpis a telefonické spojenie zodpovedného zamestnanca vystavovateľa, pečiatku vystavovateľa faktúry, miesto výkonu prác |
V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti dohodnuté v bode 6. tohto článku, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť bez zaplatenia. Oprávneným vrátením faktúry prestáva plynúť lehota splatnosti a táto plynie celá odo dňa doručenia opravenej (novej) faktúry. |
V prípade omeškania so splnením peňažného záväzku má zhotoviteľ právo fakturovať objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z dlžnej sumy za každý deň omeškania. |
V prípade, že dôjde k zrušeniu alebo odstúpeniu od tejto zmluvy z dôvodu na strane objednávateľa, budú zmluvné strany postupovať spôsobom dojednaným v ďalších ustanoveniach tejto zmluvy. |
Obe zmluvné strany vylučujú postúpenie pohľadávky bez predchádzajúcej písomnej dohody a ak sa zmluvné strany na možnosti postúpenia dohodnú, je možné toto postúpenie vykonať len do výšky základu dane. Daň z pridanej hodnoty sa zmluvné strany zaväzujú vysporiadať v zmysle zák. č. 222/2004 Z. z. o DPH v znení neskorších predpisov a uhradiť ju priamo. |
Faktúra musí byť vystavená v origináli. |
Projekt zabezpečil objednávateľ a predloží ho zhotoviteľovi spolu v dvoch vyhotoveniach najneskôr v deň odovzdania staveniska. |
Objednávateľ predloží spolu s projektovou dokumentáciu aj záväzné vyjadrenia dotknutých osôb a orgánov k projektovej dokumentácii. |
Zmeny oproti projektu stavby môže objednávateľ uplatniť po vzájomnej dohode so zhotoviteľom a projektantom. |
Objednávateľ odovzdá stavenisko zhotoviteľovi zápisnične, priestorovo vymedzené. |
Pri odovzdaní staveniska objednávateľ zhotoviteľovi odovzdá • stavebné povolenie• prislúchajúce rozhodnutia orgánov štátnej správy týkajúce sa činnosti na predmetnom diele |
Lokalitu na odvoz a uskladnenie vybúranej sute a zeminy zabezpečuje objednávateľ, pričom zhotoviteľ sa zaväzuje stavebnú suť na takúto skládku ukladať a materiály vhodné na recykláciu odovzdať do zberných surovín. |
Stavebný denník bude vedený podľa § 46 d/ Stavebného zákona č. 237/2000 Z. z. v platnom znení. Zhotoviteľ je povinný viesť stavebný denník odo dňa odovzdania staveniska a mať ho trvale dostupný na stavbe počas pracovného času. |
Zhotoviteľ je povinný viesť stavebný denník a zapisovať v ňom všetky náležitosti podstatné pre vykonávanie diela. Objednávateľ sa zaväzuje pravidelne, minimálne však 1x týždenne na zápisy v stavebnom denníku reagovať. Denné záznamy v stavebnom denníku musia obsahovať náležitosti v zmysle stavebného zákona |
Objednávateľ počas realizácie prác má právo kontrolovať dodávku stavebných prác a materiálov a zhotoviteľa upozorniť na prípadné vady s požiadavkou ich odstránenia v primeranej lehote. Zamestnanci objednávateľa môžu vstupovať na stavenisko len pokiaľ sú poverení funkciou stavebného dozoru alebo inou kontrolnou a dozornou činnosťou. Zhotoviteľ bude realizovať dielo výlučne v pracovných dňoch a počas pracovnej doby objednávateľa. |
Zhotoviteľ v plnej miere zodpovedá za riadenie stavby a poriadok na stavenisku, ako aj za bezpečnosť a ochranu zdravia všetkých osôb, ktoré sa s jeho vedomím a oprávnene zdržiavajú v priestore staveniska a zabezpečenie ich vybavenia ochrannými pracovnými pomôckami. Ďalej zhotoviteľ sa zaväzuje dodržiavať hygienické predpisy a zabezpečiť stavbu z hľadiska bezpečnosti práce, požiarnej ochrany a životného prostredia v súlade s platnou legislatívou. Tieto povinnosti zhotoviteľ nemá v prípade, pokiaľ z dôvodov na strane objednávateľa dôjde k prerušeniu vykonávania diela. |
Všetky odborné práce musia vykonávať zamestnanci zhotoviteľa alebo jeho subdodávateľov, ktorí majú príslušnú kvalifikáciu. |
Zhotoviteľ je povinný pri realizácii diela dodržiavať všetky STN a bezpečnostné predpisy, všetky zákony a ich vykonávacie vyhlášky a podmienky stanovené vo vyjadreniach zainteresovaných orgánov štátnej správy, ktoré sú obsiahnuté v dokladovej časti projektu stavby, ako aj v rozhodnutiach v správnom konaní, ktoré mu odovzdal objednávateľ a dotýkajú sa jeho činnosti. Pokiaľ porušením týchto povinností vznikne akákoľvek škoda, znáša všetky vzniknuté náklady do preukázanej výšky zhotoviteľ. |
Zhotoviteľ predloží, uzatvorenú poistnú zmluvu s poisťovňou pre poistenie svojej podnikateľskej činnosti a škody spôsobené pri výstavbe, najneskôr v deň prebratia staveniska od objednávateľa. |
Zhotoviteľ je povinný starať sa o prevzaté základné smerové a výškové body až do odovzdania a prevzatia stavby objednávateľom. |
Zhotoviteľ je povinný vyzvať objednávateľa na prevzatie prác, ktoré v ďalšom pracovnom postupe budú zakryté alebo sa stanú neprístupnými resp. k prácam, ktoré si v stavebnom denníku vyhradí stavebný dozor objednávateľa. Výzva musí byť doručená najmenej 3 dni vopred. |
Skúšky – riadne zhotovenie diela zhotoviteľ preukáže vykonaním komplexných funkčných skúšok určených príslušnou STN alebo projektom. Zhotoviteľ oznámi objednávateľovi 7 dní vopred termín konania funkčnej skúšky. |
Zodpovednosť za prípadnú škodu, ktorá vznikne na diele činnosťou zhotoviteľa alebo vyššou mocou v priebehu realizácie znáša zhotoviteľ. Objednávateľ škody na diele znáša v prípade, pokiaľ došlo z dôvodov na jeho strane k prerušeniu vykonávania diela. |
Zhotoviteľ splní svoju povinnosť vykonať dielo, ktoré je predmetom tejto zmluvy, riadnou realizáciou prác. Zhotoviteľ odovzdá dielo objednávateľovi a objednávateľ je povinný riadne ukončené dielo bez vád a nedorobkov prevziať. Objednávateľ môže prevziať i dielo, ktoré má drobné vady a nedorobky, nebrániace jeho riadnemu užívaniu. |
Zhotoviteľ je povinný písomne oznámiť objednávateľovi najneskôr 7 dní vopred, kedy bude dielo pripravené na odovzdanie. Objednávateľ je povinný najneskôr do 3 dní od termínu stanoveného zhotoviteľom, začať preberacie konanie a riadne v ňom pokračovať. |
Zhotoviteľ je povinný pripraviť a predložiť objednávateľovi pred začatím preberacieho konania potrebné doklady, najmä : |
a) projekt stavby so zakreslením zmien podľa skutočného stavu vykonaných prácb) zoznam materiálov a zariadení, ktoré sú súčasťou odovzdávanej dodávky, vrátane atestov, certifikátov a vyhlásení o zhodec) zápisnice a osvedčenia o vykonaných skúškach použitých materiálovd) zápisnice o preverení prác a konštrukcií v priebehu stavebnomontážnych prác zakrytýche) ostatné doklady podľa príslušných STNf) stavebné denníkyg) potvrdenia o uložení odpadovh) konečná faktúra |
Zmluvné strany pri odovzdaní a prevzatí spíšu zápisnicu o odovzdaní a prevzatí, ktorá bude podpísaná oboma zmluvnými stranami. V zápisnici musí objednávateľ výslovne prehlásiť, či dielo preberá alebo nie a pokiaľ nie, z akých dôvodov. |
Dielo bude zhotoviteľom odovzdané a objednávateľom prevzaté aj v prípade, že v zápise o odovzdaní a prevzatí budú uvedené vady a nedorobky, ktoré samy osebe ani v spojení s inými nebránia plynulej a bezpečnej prevádzke (užívaniu). Tieto zjavné vady a nedorobky musia byť uvedené v zápise o odovzdaní a prevzatí diela so stanovením termínu ich odstránenia. |
Vadou sa rozumie odchýlka v kvalite, rozsahu a parametroch diela stanovených projektovou dokumentáciou, touto zmluvou a obecne záväznými technickými normami a predpismi.Nedorobkom sa rozumie nedokončená práca oproti projektu. |
Zhotoviteľ zodpovedá za vady vzniknuté na diele ním zrealizovanom, ktoré má dielo v čase jeho odovzdania, ako aj za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí diela v rozsahu § 560 – 562 Obchodného zákonníka a ktoré vznikli z dôvodu porušenia povinností zhotoviteľa. Zhotoviteľ sa zaväzuje prípadné vady ním zrealizovaného diela bezplatne odstrániť bez zbytočného odkladu po uplatnení oprávnenej reklamácie objednávateľom resp. budúcim užívateľom diela v dohodnutých lehotách. |
Záručná lehota na dielo zrealizované zhotoviteľom je 60 mesiacov a začína plynúť odovzdaním a prevzatím diela. Záručná lehota však neplynie v čase, počas ktorého objednávateľ nemohol dielo užívať pre vady diela, za ktoré zodpovedá zhotoviteľ. Záručná lehota na materiál a na výrobky, ktoré sú súčasťou diela, ale zhotoviteľ nemôže ovplyvniť ich dĺžku záruky, bude podľa lehoty uvedenej výrobcom na záručnom liste. |
Záruka sa vzťahuje na dielo za predpokladu riadnej starostlivosti a údržby diela objednávateľom resp. užívateľom. Záruka sa nevzťahuje na prípady násilného poškodenia diela resp. poškodenia živelnou pohromou. |
V prípade vzniku škody budú zmluvné strany postupovať pri je náhrade v súlade s ustanoveniami § 373 – 386 Obchodného zákonníka. Pokiaľ sa počas záručnej doby vyskytne vada na zhotoviteľom zrealizovanom diele, objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu po zistení vady uplatniť jej písomnú reklamáciu u zhotoviteľa. V reklamácii musí byť vada popísaná a musí byť uvedené, ako sa vada prejavuje. |
Objednávateľ je povinný umožniť zhotoviteľovi prístup do priestorov, kde sa majú reklamované vady odstraňovať. O presnom časovom postupe odstraňovania záručných vád sa zmluvné strany dohodnú písomne. |
Ak sa preukáže, že v sporných prípadoch objednávateľ reklamoval neoprávnene, t. j. že ním reklamovaná vada nevznikla vinou zhotoviteľa a že sa na ňu nevzťahuje záruka resp. že vadu spôsobil nevhodným užívaním diela objednávateľ alebo užívateľ, je objednávateľ povinný uhradiť zhotoviteľovi všetky náklady vzniknuté s odstraňovaním vady. |
Zhotoviteľ nezodpovedá za vady diela, ktoré boli spôsobené použitím podkladov a vecí poskytnutých objednávateľom a zhotoviteľ ani pri vynaložení všetkej odbornej starostlivosti nemohol zistiť ich nevhodnosť, alebo na nevhodnosť objednávateľa upozornil a ten na ich použití trval. |
Ak zhotoviteľ nenastúpi k odstráneniu oprávnene reklamovanej vady v dohodnutom termíne, je objednávateľ oprávnený poveriť odstránením vady inú odbornú organizáciu –firmu. Všetky takto vzniknuté náklady je zhotoviteľ povinný objednávateľovi uhradiť a to do výšky ceny porovnateľných prác za porovnateľných obchodných podmienok, ako by ich vykonával zhotoviteľ. |
Objednávateľ osobitne uhradí zhotoviteľovi všetky preukázateľné náklady súvisiace s odstránením nepredvídaných prekážok, ktoré sa vyskytnú na stavenisku, okrem prekážok, ktoré zavinil zhotoviteľ. Súčasne budú dodatkom k zmluve upravené všetky ustanovenia zmluvy súvisiace s výskytom a odstránením nepredvídanej prekážky vopred odsúhlasenej stavebným dozorom objednávateľa.Ak objednávateľ alebo orgán na to oprávnený dá príkaz na prerušenie prác, súvisiacich s plnením záväzku, zhotoviteľ je povinný tento príkaz akceptovať a uschovať všetko, čo pripravil na plnenie záväzku. |
Objednávateľ je povinný uhradiť zhotoviteľovi náklady účelne vynaložené v súvislosti s prerušením, ktoré bolo spôsobené z dôvodov mimo zhotoviteľa. |
Pre účely tejto zmluvy sa za vyššiu moc považujú prípady, ktoré nie sú závislé, ani ich nemôžu ovplyvniť zmluvné strany, napr. vojna, mobilizácia, povstanie, živelné pohromy. Za vyššiu moc sa považujú aj poveternostné podmienky znemožňujúce riadne plnenie zmluvy bežným technologickým spôsobom. |
Ak sa splnenie tejto zmluvy stane nemožným do 3 mesiacov od vyskytnutia sa vyššej moci, strana, ktorá sa bude chcieť odvolať na vyššiu moc, požiada druhú stranu o úpravu zmluvy vo vzťahu k predmetu, cene a času plnenia. Ak nedôjde k dohode, má strana, ktorá sa odvolala na vyššiu moc, právo odstúpiť od zmluvy. Účinky odstúpenia nastanú dňom doručenia oznámenia. |
Ak sa porušenie zmluvnej povinnosti zmluvnou stranou považuje v zmysle tejto zmluvy alebo v zmysle § 345 Obch. Z. za podstatné porušenie zmluvy, môže oprávnená strana od zmluvy odstúpiť, pokiaľ to oznámi písomne druhej zmluvnej strane bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30 dní po tom, ako sa o porušení dozvedela. |
Pre určenie lehoty je rozhodujúci dátum poštovej pečiatky odoslania oznámenia.Ak oprávnená strana oznámi druhej strane, že na splnení zmluvných povinností naďalej trvá, alebo nevyužije v lehote právo od zmluvy odstúpiť, môže od zmluvy odstúpiť len spôsobom pre nepodstatné porušenie zmluvy v zmysle § 346 ObchZ.Ak oprávnená strana v lehote na odstúpenie od zmluvy podľa čl. XIV./1. stanoví na dodatočné plnenie dodatočnú lehotu, vzniká jej právo odstúpiť od zmluvy rovnakým spôsobom ako je uvedený v čl. XIV./1. a to do 15 dní po márnom uplynutí dodatočnej lehoty na plnenie. |
Odstúpením od zmluvy zmluva zaniká dňom doručenia prejavu vôle oprávnenej strany druhej zmluvnej strane. |
Odstúpením od zmluvy zanikajú všetky práva a povinnosti strán zo zmluvy, okrem nárokov na náhradu spôsobenej škody (vyjmúc prípad nárokov zhotoviteľa na náhradu škody, pokiaľ k odstúpeniu od zmluvy došlo z dôvodov na strane zhotoviteľa) a nárokov na dovtedy uplatnené zmluvné resp. zákonné sankcie. Po zániku zmluvy si zmluvné strany vysporiadajú vzťahy dohodou a zhotoviteľ odovzdá objednávateľovi rozostavané dielo v stave, v akom sa ku dňu odstúpenia od zmluvy nachádza. Zhotoviteľ odovzdá objednávateľovi spolu s rozostavaným dielom aj: |
- 1 x projektovú dokumentáciu so zakreslením skutočného stavu vykonaných prác a dodávok- ostatnú projektovú dokumentáciu, ktorú obdržal od objednávateľa k vykonaniu diela- atesty, osvedčenia, záručné listy a pod. týkajúce sa zrealizovanej časti diela |
Objednávateľ rozostavané zmluvné dielo v tomto stave prevezme a zaplatí.O odovzdaní a prevzatí nedokončeného, rozostavaného diela spíšu poverení zástupcovia zmluvných strán protokol. Protokol bude predovšetkým obsahovať tieto náležitosti : |
- zhodnotenie rozsahu odovzdávanej časti zmluvného diela- súpis odovzdávaných dokladov- zoznam častí zmluvného diela, na ktoré zhotoviteľ poskytne objednávateľovi- záruku a dĺžku jej trvania- dátum a podpisy oprávnených zástupcov- ocenenie vykonaných prác a dodávok, z toho osobitne sa uvedie zaplatená čiastka a zostatok k úhrade |
Vysporiadanie pohľadávok z titulu odstúpenia od zmluvy :- časť diela zhotoveného do odstúpenia od zmluvy zostáva vlastníctvom objednávateľa- prípadné preddavky poskytnuté do odstúpenia od zmluvy vysporiada zhotoviteľ faktúrou, ktorá bude mať náležitosti daňového dokladu do 14 dní od obdržania odstúpenia od zmluvy. Pre fakturáciu platia ustanovenia čl. V. tejto zmluvy.- finančné rozdiely uhradia zmluvné strany do 14 dní od obdržania faktúry objednávateľom |
V prípade, že zhotoviteľ z vlastných dôvodov nedodrží čas plnenia dohodnutý v tejto zmluve, objednávateľ má právo účtovať zhotoviteľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny časti nezrealizovaného diela bez DPH za každý deň omeškania.V prípade, že zhotoviteľ nedodrží lehotu dojednanú podľa čl. X./2. tejto zmluvy na odstránenie oprávnene reklamovaných vád diela objednávateľom alebo užívateľom, je objednávateľ oprávnený požadovať zmluvnú pokutu vo výške 16,59 € za každý deň omeškania. |
Zmluvné pokuty dojednané touto zmluvou hradí povinná strana nezávisle na tom, či a v akej výške vznikne v tejto súvislosti škoda, ktorú je možné vymáhať samostatne. |
Bakulíniho 905, Tisovec, Rimavská Sobota, Banskobystrický, Slovenská republika
30.11.2016 10:05
1,00 CELOK
90 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.09.2016 10:19
30.09.2016 12:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.09.2016 11:02 - Vstupná ponuka | 89 999,00 | € | Cena s DPH |
30.09.2016 11:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 79 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: