30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
50327313
Neito Prešov s.r.o.
Bajzova 295/1A, Haniska, 08001, SVK
Náhradná výsadba drevín
Náhradná výsadba drevín
Služba, Tovar
27. Ostatné služby
1. Náhradná výsadba drevín
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka a výsadba drevín na základe § 48 ods. 1 Zákona 543/2002 Z. z. o ochrane prírody a krajiny v znení neskorších predpisov. |
Celkový počet drevín - 81 ks. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.Lipa malolistá | ks | 21 | ||
2. Javor mliečny | ks | 6 | ||
3. Tuja | ks | 17 | ||
4. Jarabina vtáčia | ks | 17 | ||
5. Smrek | ks | 10 | ||
6. Brest horský | ks | 6 | ||
7. Hrab obyčajný | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
K bodu 1: | 2 - 3 m vysoké, stabilizované drevenými kolmi |
K bodu 2: | 2 - 3 m vysoké, stabilizované drevenými kolmi |
K bodu 3: | Výška 100 cm |
K bodu 4: | 150 cm zastabilizované farebne zvýraznenými drevenými kolmi |
K bodu 5: | 110 - 130 zastabilizované farebne zvýraznenými drevenými kolmi |
K bodu 6: | 2 m stabilizované drevenými kolmi |
K bodu 7: | 2 m stabilizované drevenými kolmi |
Názov |
Výsadba drevín musí byť vykonávaná v súlade s ustanoveniami zákona č. 543/2002 Z. z. o ochrane prírody a krajiny. |
Od dodávateľa požadujeme dodať rozpis cien tovarov a prác podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektov objednávateľa minimálne 5 pracovných dní pred vykonaním služby oznámiť e-mailom mená a priezviská pracovníkov dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, ŠPZ a typ vozidla, dátum vykonania požadovanej služby. |
Služba musí byť vykonaná v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdaná objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí služby. |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Faktúry budú vystavené v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musia obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. |
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom poskytnutí služby. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí služby potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Dodávateľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude služba vykonaná, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka. |
Miesto vykonávania služby: lokalita Prešov a Poprad. |
Lesík Delostrelcov 1 - Prešov; Nižna Šebastová - Prešov; Skladová 3 - Poprad; Kvetnica-Obora - Poprad;, Prešovský, Slovenská republika
17.10.2016 07:00 — 30.11.2016 15:00
1,00 celok
4 583,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
29.09.2016 10:17
06.10.2016 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.09.2016 09:03 - Vstupná ponuka | 4 583,00 | € | Cena bez DPH |
06.10.2016 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 099,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: