30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
36053481
HAPPY TRADE spol. s.r.o.
M.M.Hodžu 10, Zvolen, 96001, SVK
Krvné váhy
krv, transfúzia, odber, váhy, krvné váhy, odberové váhy
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Krvné váhy
|
|
---|---|
Funkcia |
Prístroj určený na stacionárny a mobilný odber krvi (krvná váha). Prístroj musí zaručiť optimálny odber krvi podľa správnej výrobnej praxe (GMP) a tak zaručiť požiadavky na vysokú kvalitu krvných zložiek. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Krvné odberové váhy | ks | 1 | ||
Hmotnosť prístroja | kg | 4,5 | ||
Pamäť na uloženie odberov krvi | množstvo odberov | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Konštrukcia prístroja pre stacionárne a mobilné odbery odolná voči otrasom | Áno |
Vizuálna a zvuková signalizácia ukončenia odberu podľa prednastaveného objemu | Áno |
Výstražná signalizácia pri prietoku krvi mimo nastavených hodnôt (nízky alebo vysoký prietok) | Áno |
Minimálne 3 prednastavené hodnoty odberov podľa potreby obsluhy v závislosti od objemu a hmotnosti | Áno |
Displej znázorňujúci súčasne minimálne prietok krvi, dobu odberu, odobraný objem a hmotnosť, a stav batérie | Áno |
Krvná váha musí umožňovať prácu prívodom na 220-240V i vlastnou nabíjateľnou batériou | Áno |
Integrovaná čítačka čiarového kódu vzorky | Áno |
Vstupná validácia s vystavením protokolu | Áno |
Názov |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja |
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti prístrojov pri dodaní |
Vrátane zaškolenia personálu |
Záručná doba minimálne 24 mesiacov |
Termín dodania tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 14:00 najneskôr však do 9.12.2016 |
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku pri dodaní tovaru. |
Oprávnená osoba kupujúceho a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
V prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru má kupujúci právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa špecifikáciu predmetu zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy |
Objednávateľ požaduje nový, nepoužitý tovar |
Objednávateľ je oprávnený pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať |
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu, a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra |
Pod Stráňami 1, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
13.10.2016 10:00 — 09.12.2016 14:00
1,00 ks
5 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.09.2016 09:32
10.10.2016 10:00
10.10.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.10.2016 15:30 - Vstupná ponuka | 4 996,80 | € | Cena s DPH |
10.10.2016 09:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 995,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: