35971126
Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK
31438890
Práčovne a čistiarne s.r.o. Nitra
Priemyselná 9, Nitra, 94901, SVK
Systémové a nesystémové pranie nemocničnej bielizne
pranie bielizne, dezinfekcia, žehlenie
Služba
27. Ostatné služby
1. Systémové a nesystémové pranie nemocničnej bielizne
|
|
---|---|
Funkcia |
Kompletné zabezpečenie prania, žehlenia, prípadne dezinfekcia a drobné opravy nemocničnej bielizne, vrátane dovozu čistej a odvozu špinavej bielizne vo vlastných prepravných vozíkoch, nákup, prenájom bielizne. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
A)Systémové pranie - leasing prádla - celkom | kg | 118270 | ||
Z toho : posteľná plachta | kg | 42400 | ||
Obliečka na vankúš | kg | 12600 | ||
Obliečka na paplón | kg | 42150 | ||
krížna plachta - podložka | kg | 2100 | ||
Uterák | kg | 2250 | ||
Uterák froté | kg | 100 | ||
Utierka | kg | 230 | ||
Pacientske pyžamo - nohavice | kg | 1680 | ||
Pacientske pyžamo - kabát | kg | 2400 | ||
Pacientske pyžamo - nočná košeľa | kg | 100 | ||
Pacientske pyžamo - nočná košeľa andel | kg | 70 | ||
Župan | kg | 90 | ||
Detská posteľná plachta | kg | 6650 | ||
Detská obliečka na vankúš | kg | 1130 | ||
Detská obliečka na paplón | kg | 4120 | ||
Plienka | kg | 50 | ||
Plienka - osuška | kg | 40 | ||
Detské pyžamo - kabátik | kg | 20 | ||
Detské pyžamo - nohavice | kg | 20 | ||
Zavinovačka | kg | 35 | ||
Vložka do zavinovačky | kg | 35 | ||
B) Nesystémové pranie - nemocničná bielizeň spolu : | kg | 27770 | ||
Z toho : lekárska košeľa | kg | 3500 | ||
lekárske nohavice | kg | 5200 | ||
košeľa operačná | kg | 6650 | ||
nohavice operačné | kg | 4000 | ||
plášť operačný | kg | 2000 | ||
plášť | kg | 550 | ||
tričko | kg | 160 | ||
mikina | kg | 120 | ||
paplón | kg | 2760 | ||
vankúš | kg | 2200 | ||
deka | kg | 230 | ||
záves | kg | 30 | ||
obrus | kg | 10 | ||
dekuba | kg | 30 | ||
vrece | kg | 330 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
A) Systémové pranie musí obsahovať, - komplexný servis : nákup a poskytnutie textílií, pranie, opravy, pravidelná veľkostná alebo objemová kontrola | |
kompletné zabezpečenie prania a prípadnej dezinfekcie nemocničnej bielizne v súlade s platnými všeobecne záväznými postupmi vrátane dosahovanie optimálneho pH vypranej bielizne nealergizujúceho pokožku | |
Žehlenie vyčistenej bielizne | |
Drobné opravy bielizne, ktorá nie je na hranice životnosti (opravy gombíkových dierok, našívanie chýbajúcich gombíkov, navliekanie chýbajúcich kepoviek, zašívanie rozpáraných častí, plátanie drobných dier a roztrhnutí a pod.) | |
Dovoz čistej bielizne vo vlastných prepravných vozíkoch vo vypraných vreciach s označením oddelenia so sprievodnou žiadankou a dodacím listom | |
Odvoz špinavej bielizne vo vlastných prepravných vozíkoch | |
Sortimentové členenie bielizne | |
Dodržanie doby 24 hodinového manipulačného a pracieho cyklu nasledovne : | |
- dovoz čistej bielizne požadujeme do 09,00 hod nasledujúceho dňa | |
- v prípade odvozu špinavej bielizne v piatok, je dodanie čistej bielizne v nasledujúci pondelok do 09,00 hod. | |
Požadujeme v prípade prevádzkovej poruchy v práčovni (v čase výpadku prevádzky) zabezpečenie prania a žehlenia nemocničnej bielizne u náhradného dodávateľa pri nezmenenej cene a dodržaní pracieho a manipulačného cyklu | |
Požadujeme vybavenie reklamácie na zle spracovanú bielizeň bezplatne odstránením chýb do dvoch pracovných dní od prevzatia reklamovanej bielizne. | |
B) Nesystémové pranie: sortiment neobsiahnutý v tomto zozname sa bude účtovať podľa platného štandardného cenníka úspešného dodávateľa. |
Názov |
Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na 12 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
Poskytovanie služieb žiadame počas pracovných dní denne, ( okrem soboty a nedele ), tzn. dodržať 24 hod. dobu pracieho a manipulačného cyklu. Pri odvoze špinavej bielizne v piatok bude dodanie čistej bielizne v pondelok do 9,00 hod. |
Na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy), |
Cenník bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy. |
Ceny služieb dohodnuté v cenníku môžu byť zmenené výlučne na základe vzájomnej dohody zmluvných strán alebo z dôvodu zákonom stanovených zmien, ktorými sú zmluvné strany viazané. |
Dodávateľ bude k cenám uvedeným v cenníku účtovať DPH v zmysle zákona č. 222/2004 o dani z pridanej hodnoty. |
Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť cenu za poskytované služby v rámci dohodnutého predmetu zmluvy na základe mesačného vyúčtovania dodávky plnenia poskytovateľom formou faktúry. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti uvedené v ustanovení § 71 ods. 2 zákona č. 222/2004 o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ vystaví faktúru za príslušný kalendárny mesiac do 10 dní nasledujúceho kalendárneho mesiaca. Súčasťou faktúry bude rozpis služieb prania na jednotlivé nákladové strediská. |
Lehota splatnosti faktúry je účastníkmi zmluvy dohodnutá na 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra je zaplatená včas, ak je cena poskytnutého plnenia pripísaná v prospech účtu poskytovateľa najneskôr v deň dohodnutej splatnosti faktúry. |
Zmluvné strany a dohodli na recipročných sankciách u oboch účastníkov zmluvy s poukazom na omeškanie s peňažným plnením (úrok z omeškania): |
-vo výške 0,05% denne zo základu omeškanej platby vyplývajúceho zo záväzkov objednávateľa |
-a vo výške 0,05% denne z hodnoty omeškaného vecného plnenia vyplývajúceho zo záväzkov objednávateľa a z dôvodov okolností na jeho strane (zmluvná pokuta). |
Dodávateľ garantuje dodávku zmluvných služieb za nezmenených obchodných podmienok aj v prípade poruchy – výpadok prevádzkyschopnosti dodávateľa a to formou zabezpečenia náhradného plnenia u svojho obchodného partnera, pri dodržaní podmienok rovnakej ceny služieb, pracieho a manipul.cyklu |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať pranie bielizne v súlade s platnými odbornými normami a hygienickými štandardmi vzťahujúcimi sa na ústavné zdravotnícke zariadenia (nemocnice) podľa osobitných všeobecne záväzných právnych predpisov. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy bude vykonaný podľa podmienok dohodnutých v tejto Zmluve, v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov vzťahujúcich sa k predmetu tejto Zmluvy. |
Objednávateľ je povinný pri preberaní vypratej bielizne skontrolovať, či nedošlo k jej poškodeniu, skontrolovať kvalitu prania a prekontrolovať počet kusov bielizne. V prípade zistenia nedostatkov je objednávateľ povinný ihneď pri preberaní bielizne tieto nedostatky reklamovať u dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný oprávnenú reklamáciu vybaviť do 2 pracovných dní od podania písomnej reklamácie. |
V prípade straty alebo poškodenia bielizne poskytovateľom mu vzniká voči objednávateľovi povinnosť náhrady vzniknutej škody v plnej výške. |
Aj pred uplynutím predpokladanej doby trvania zmluvného vzťahu je možné zmluvu jednostranne vypovedať ktorýmkoľvek účastníkom v lehote troch mesiacov ku koncu kalendárneho štvrťroka. |
Tým nie je dotknuté právo strán ukončiť zmluvný vzťah dohodou. Dohoda o zániku zmluvy musí mať písomnú formu a musí byť podpísaná oprávnenými zástupcami účastníkov. |
Účastníci zmluvy sa dohodli, že práva a povinnosti, ktoré sú predmetom záväzkov účastníkov dohodnutých v obsahu tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhého účastníka zmluvy. |
Požaduje sa predložiť : v uzatvorenej obálke označenej heslom „ Pranie„ – na adresu objednávateľa, v lehote najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy : |
- Predloženie platného rozhodnutia príslušného regionálneho úradu verejného zdravotníctva o povolení na prevádzku práčovne - originál, alebo úradne osvedčená kópia. |
- Dodávateľ predloží zoznam dopravných prostriedkov ,ktoré budú zabezpečovať odvoz a dovoz nemocničného prádla, tak aby spĺňali požiadavky § 8 Vyhlášky MZ SR 553/2007 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o požiadavkách na prevádzku zdravotníckych zariadení z hľadiska ochrany zdravia. |
Zoznam bude podpísaný dodávateľom, alebo osobou oprávnenou konať v danej veci za dodávateľa- originál, alebo úradne osvedčená kópia. |
Certifikáty ISO : ISO 9001 systém riadenia kvality, ISO 14001 systém riadenia enviromentálneho manažérstva - originál, alenb úradne osvedčená kópia. |
- Predloženie osvedčenia o odbornej spôsobilosti zodpovedného zamestnanca na prácu s dezinfekčnými prípravkami na profesionálne použitie v zmysle zákona č.355/2007 Zb – originál, alebo úradne osvedčená kópia. |
- Platný prevádzkový poriadok práčovne schválený príslušným regionálnym úradom verejného zdravotníctva, s harmonogramom striedania dezinfekčných prostriedkov - originál, alebo úradne osvedčená kópia. |
Dodávateľ predloží zoznam techniky ktorou bude poskytovať službu ktorá je predmetom tejto zákazky a požadovanej technológie dezinfekcie kontaminovaného prádla: |
- zariadenie na žehlenie na požadovanú kapacitu vypranej bielizne |
- zariadenie na pranie na požadovanú kapacitu vypranej bielizne |
Zoznam bude podpísaný dodávateľom, alebo osobou oprávnenou konať v danej veci za dodávateľa - originál, alebo úradne osvedčená kópia. |
Práva a povinnosti strán, ktoré nie sú dohodnuté v obsahu tejto zmluvy sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa , pričom objednávateľ : |
ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
-vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
Práva a povinnosti, ktoré sú predmetom záväzkov účastníkov dohodnutých v obsahu tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhého účastníka zmluvy. |
Postúpenie práva alebo povinnosti na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany sa pre účely tejto zmluvy považuje za neplatné a voči dotknutému účastníkovi zmluvy neúčinné. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa vregistri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
12.10.2016 11:35 — 12.10.2017 00:00
146 040,00 kg
144 487,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
26.09.2016 11:41
30.09.2016 11:36
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.09.2016 12:04 - Vstupná ponuka | 144 487,00 | € | Cena bez DPH |
30.09.2016 11:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 114 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: