37915568
Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja
Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK
17317282
STRABAG s.r.o.
Mlynské Nivy 61/A, Bratislava, 82518, SVK
Oprava komunikácie pri zastávke na SNP,Považská Bystrica a oprava komunikácie pri zastávke pri Priemyselnej škole,Považská Bystrica
oprava ciest
Stavebná práca, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Oprava komunikácie pri zastávke na SNP,Považská Bystrica a oprava komunikácie pri zastávke pri Priemyselnej škole,Považská Bystrica
|
|
---|---|
Funkcia |
oprava cesty pri zastávkach pre cestujúcich autobusmi |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
oprava komunikácie pri zástavke na SNP, Pov. Bystrica | celok | 1 | ||
rezanie drážky do hr. 10 cm | m | 27 | ||
odstránenie asfaltu do hrúbky 15 cm | m2 | 76 | ||
výkop | m3 | 33,44 | ||
naloženie sutiny | m3 | 33,44 | ||
podsyp kamenivom fr. 0-32 so zhutnením | m3 | 15,2 | ||
betón pre podklad | m3 | 9,12 | ||
sieťovina | m2 | 76 | ||
podsyp dlažby fr. 4-8 | m2 | 62,7 | ||
dlažba | m2 | 62,7 | ||
položenie dlažby | m2 | 62,7 | ||
osadenie cestných obrubníkov | m | 24 | ||
cestný obrubník | ks | 25 | ||
lôžko pod obrubník | m3 | 2 | ||
asfaltový povrch | m2 | 9 | ||
odvoz sute | t | 56,84 | ||
presun hmôt | kpl | 1 | ||
oprava komunikácie pri zástavke SPŠ, Pov. Bystrica | celok | 1 | ||
rozobratie dlažby | m2 | 114 | ||
vybúranie betónu | m3 | 12 | ||
výkop | m3 | 52,8 | ||
naloženie výkopku | m3 | 52,8 | ||
podsyp kamenivom fr. 0-32 so zhutnením | m3 | 24 | ||
sieťovina | m2 | 120 | ||
betón pre podklad | m3 | 14,4 | ||
podsyp dlažby fr. 4-8 | m2 | 102,6 | ||
dlažba hr. 8 cm | m2 | 102,6 | ||
položenie dlažby | m2 | 102,6 | ||
rezanie drážky do hr. 10 cm | m | 27 | ||
osadenie cestných obrubníkov | m | 35 | ||
cestný obrubník | ks | 35 | ||
lôžko pod obrubník | m3 | 2,5 | ||
asfaltový povrch | m2 | 2,7 | ||
odvoz sute | t | 89,4 | ||
presun hmôt | kpl | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Dodávateľ musí doložiť objednávateľovi do 3 dní ku zmluve oprávnenie podnikať v rozsahu predmetu zákazky- Výpis z obchodného registra alebo Živnostenského listu |
Dodávka sprievodnej technickej dokumentácie (STD), ktorá bude obsahovať doklady potvrdzujúce pôvod a zhodu materiálov s bezpečnostnotechnickými požiadavkami a doklady o vykonaní všetkých predpísaných skúšok. STD bude vypracovaná a dodaná v papierovej forme v 2 vyhotoveniach. |
Dodávateľ zabezpečí zriadenie, prevádzkovanie a likvidáciu zariadenia staveniska potrebného pre realizáciu predmetu diela vrátane likvidácie odpadov vzniknutých činnosťou zhotoviteľa. Doklady o zneškodňovaní odpadov budú súčasťou STD |
Dodávateľ zabezpečí prenosné dopravné značenie (PDZ)– zriadenie, udržiavanie a prevádzkovanie počas celej doby realizácie diela a určenie PDZ |
Zabezpečenie všetkých predpísaných skúšok (stavebné, kusové, tlakové, úradné a pod.) s vydaním príslušného protokolu |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať pre objednávateľa predmet zmluvy a to za podmienok dohodnutých v zmluve, riadne a včas zhotovené dielo odovzdať objednávateľovi v zodpovedajúcej kvalite. Zhotoviteľ sa zaväzuje zhotoviť dielo vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť |
Stavebné práce na predmete zmluvy sa začnú po dohode so zhotoviteľom, najneskôr do 5 dní od odovzdania staveniska. |
Dodávateľ je povinný bez meškania písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá má vplyv na realizáciu diela |
Za dodávateľa: stavbyvedúci: meno a priezvisko, pečiatka a podpis majiteľa dokladu stavbyvedúci |
O odovzdaní a prevzatí staveniska spíšu zmluvné strany protokol, ktorý podpíšu oprávnení zástupcovia zmluvných strán. |
Pri prevzatí prác: doloženie stavebného denníka a dokladov o likvidácii odpadov |
Dodávateľ zodpovedá za škody počas realizácie diela, stavba sa realizuje na zodpovednosť zhotoviteľa, počas realizácie stavby, zhotoviteľ zodpovedá za škody na majetku, zranenia alebo usmrtenia tretích osôb, ktoré môžu nastať počas vykonávania prác alebo ako ich dôsledok . |
Dodávateľ je povinný na vlastné náklady odstrániť všetky škody na vykonávanom diele, ktoré vzniknú počas obdobia od začatia prác na diele do jeho protokolárneho prevzatia objednávateľom. |
Dodávateľ je zodpovedný za všetky škody na predmete zmluvy spôsobené vlastným zavinením alebo zavinením jeho subdodávateľov počas ich pracovným postupov, ktoré vykonali za účelom plnenia záväzkov pri odstraňovaní vád a opravách počas záručnej lehoty. |
Zriadenie, prevádzkovanie, likvidácia a vypratanie zariadenia staveniska sú súčasťou ceny predmetu zmluvy |
Dodávateľ uhradí počas výstavby všetky náklady na energie na stavbe vrátane zabezpečenia ich dočasných prípojov a meračov |
Umiestnenie a udržiavanie dopravných značiek v súvislosti s priebehom prác v súlade s predpismi o pozemných komunikáciách zabezpečí a uhradí dodávateľ |
Dodávateľ je povinný viesť stavebný denník, do ktorého bude zapisovať všetky skutočnosti rozhodujúce pre zhotovenie diela. Ďalej je povinný v denných záznamoch zapisovať údaje o časovom postupe prác, ich akosti, zdôvodnenie odchýliek vykonaných prác od Opisu predmetu zákazky. |
Dodávateľ je povinný viesť údaje o počte zamestnancov, počte mechanizmov a množstve realizovaných druhov prác. Povinnosť viesť stavebný denník končí protokolárnym odovzdaním a prevzatím diela. |
Dodávateľ poveruje stavbyvedúceho vedením stavebného denníka. Objednávateľ určí stavebný dozor zápisom do stavebného denníka pri odovzdaní staveniska |
Dodávateľ je povinný vyzvať objednávateľa na kontrolu činností, ktoré budú ďalším postupom prác zakryté, a to písomne v 3 pracovné stavebnom denníku dni vopred. Ak zhotoviteľ nesplní túto povinnosť, je povinný umožniť objednávateľovi vykonanie dodatočnej kontroly a znášať náklady s tým spojené |
Všetky zmeny a naviac práce je zhotoviteľ povinný zdôvodniť zápisom do stavebného denníka. Zmeny materiálov nesmú mať vplyv na kvalitu diela. Zápisy v stavebnom denníku obojstranne odsúhlasené stavbyvedúcim a stavebným dozorom |
Dodávateľ preberá v plnom rozsahu zodpovednosť za vlastné riadenie postupu prác, za bezpečnosť a ochranu zdravia vlastných pracovníkov i pracovníkov subdodávateľov a ostatných ním pozvaných osôb na stavbu, počas celého jej priebehu, ako i za sledovanie a dodržiavanie predpisov bezpečnosti práce |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť vybavenie protokolárne prevzatých stavenísk bezpečnostným značení v zmysle Nariadení vlády SR č. 387/2006 Z.z. o požiadavkách na bezpečnostné a zdravotné označenie pri práci a Nariadenia vlády č. 396/2006 Z.z. |
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky predpisy, normy, vyhlášky a zákony týkajúce sa BOZP. |
Dodávateľ zodpovedá za čistotu a poriadok na stavbe, zaväzuje sa odstrániť všetok odpad, ktorý je výsledkom jeho činnosti na svoje náklady |
Podmienkou odovzdania a prevzatia diela je úspešné vykonanie všetkých skúšok, predpísaných osobitnými predpismi, záväznými normami. Zhotoviteľ protokolárne odovzdá dielo objednávateľovi |
Dodávateľ 7 pracovných dní pred plánovaným odovzdaním predmetu zmluvy písomne vyzve objednávateľa k prevzatiu diela. Najneskôr 3 pracovné dni pred začatím preberacieho konania budú zo strany zhotoviteľa pripravené k nahliadnutiu všetky doklady potrebné k tomuto konaniu |
Zmluvné strany vyhotovia protokol o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy podpísaný osobami oprávnenými konať vo veciach technických. Protokol bude obsahovať najmä základné údaje dokončeného diela, súpis zistených drobných vád a nedorobkov |
Ak objednávateľ odmietne podpísať protokol o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy, spíšu zmluvné strany zápis, v ktorom uvedú svoje stanoviská a ich odôvodnenie |
Nedorobky brániace užívaniu diela sú dôvodom neprevzatia diela objednávateľom |
Dodávateľ je povinný po odovzdaní predmetu zmluvy usporiadať stroje, zariadenia a zvyšný materiál na stavenisku tak, aby dielo mohlo byť riadne užívané, pričom stavenisko je povinný vypratať do 10 dní odo dňa odovzdania a prevzatia diela |
Záručná doba na stavebné práce je 5 ( päť ) rokov od protokolárneho ukončenia stavebných prác podpísaného zodpovednými osobami oboch zúčastnených strán na predmete zmluvy, Presný termín ukončenia záručnej doby zmluvné strany zapíšu do protokolu z odovzdania a prevzatia diela |
Dodávateľ bezplatne odstráni vady na diele po uplatnení oprávnenej reklamácie objednávateľom v priebehu záručnej doby. Zhotoviteľ sa zaväzuje začať s odstraňovaním prípadných vád predmetu plnenia reklamovaných objednávateľom do 5 dní odo dňa obdržania reklamácie |
V prípade, že jedna zo zmluvných strán neoprávnene preruší alebo zastaví práce, prípadne príde k prerušeniu alebo zastaveniu prác z jej viny, zaväzuje sa druhej strane zaplatiť všetky preukázané náklady, ktoré jej v súvislosti s prerušením alebo zastavením vznikli. |
Vecný rozsah rozpracovanosti nákladov ako aj finančné ohodnotenie bude odsúhlasené komisionálne zástupcami oboch zmluvných strán pri preukazovaní nákladov, ktoré jej v súvislosti s prerušením alebo zastavením |
termín realizácie do 31.10.2016 |
Prílohou faktúry budú-záznam o odovzdaní staveniska, stavebný denník, elaborát kvality, potvrdený záznam o vykonaných prácach za celé dielo |
V cene diela musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s prácami, službami a dodávkou tovaru- materiálu |
Najneskôr do 7 dní od uzavretia zmluvy je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi na schválenie harmonogram postupu a trvania prác (podrobný harmonogram) vrátane technologických prestávok, s uvedením nasadenia strojov a pracovníkov až do odovzdania diela |
Dodávateľ za účasti zástupcu objednávateľa zrealizuje obhliadku staveniska |
Všetky doklady a dokumenty doloží dodávateľ objednávateľovi do 3 dní od účinnosti zmluvy v origináloch alebo overených kópiách |
Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
03.10.2016 09:49 — 31.10.2016 09:50
2,00 celok
13 010,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
26.09.2016 09:53
29.09.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.09.2016 10:40 - Vstupná ponuka | 13 010,00 | € | Cena bez DPH |
29.09.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 671,26 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: