35562340
Inštitút nukleárnej a molekulárnej medicíny
Rastislavova 43, Košice, 04253, SVK
35815256
Slovenský plynárenský priemysel, a.s.
Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK
Združená dodávka elektrickej energie a prevzatie zodpovednosti za odchýlku vrátane distribúcie
elektrická energia, elektrina, združená dodávka elektriny, kWh, elektrický prúd, prevzatie zodpovednosti za odchýlku vrátane distribúcie
Tovar, Služba
27. Ostatné služby
1. Združená dodávka elektrickej energie a prevzatie zodpovednosti za odchýlku vrátane distribúcie
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávať elektrickú energiu 12 mesiacov do odberného miesta (OM) špecifikovaného odberateľom, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa v OM a zabezpečiť u prevádzkovateľa distribučnej sústavy (PDS) pre odberateľa distribúciu elektrickej energie. |
Dodať objednávateľovi elektrickú energiu do OM v dohodnutom množstve, kvalite, čase uvedenom v Technických špecifikáciách, Osobitných špecifikáciách a podľa ostatných zmluvných špecifikácií. |
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR (zákon č.251/2012 Z. z. o energetike; vyhláška ÚRSO č. 423/2013, ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška ÚRSO č. 24/2013 Z. z.). |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Špecifikácia odberného miesta (ďalej len "OM") | |
01. Odberné miesto | 667963 |
02. Identifikácia OM (EIC kód) | 24ZVS0000666090O |
03. Maximálna rezervovaná kapacita (v kW) | 496 |
04. Tarifa | dvojpásmová |
04.01. Tarifné pásmo - Nízka tarifa (ďalej "NT") | |
04.01.01. Predpokladané množstvo odberu elektriny za 12 po sebe nasledujúcich kalendárnych mesiacov za OM (v kWh) - NT | 56 000 |
04.02. Tarifné pásmo - Vysoká tarifa (ďalej "VT") | |
04.02.01. Predpokladané množstvo odberu elektriny za 12 po sebe nasledujúcich kalendárnych mesiacov za OM (v kWh) - VT | 170 000 |
04.03. Predpokladané množstvo odberu elektriny za 12 po sebe nasledujúcich kalendárnych mesiacov za OM (v kWh) - spolu za všetky tarifné pásma | 226 000 |
05. Hodnota ističa | 3 x 1300 |
06. Typ merania | A |
07. Dohodnutá rezervovaná kapacita (v kW) | 100 |
08. Distribučná sadzba | X2 |
09. Napäťová úroveň | VN |
Názov |
1. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
2. Množstvá odobratej energie sú predpokladané. Skutočne odobratá elektrická energia môže mať odchýlku +- 20 % a dodávateľ je povinný zabezpečiť pri tejto tolerancii dodávku elektrickej energie. Cena pri predkladaní kontraktačnej ponuky je stanovená na presne definované objemy v technickej špecifikácii. |
3. Cena musí obsahovať všetky súvisiace náklady s dodávkou el. energie (min.: silová elektrina NT, stála platba za odberné miesto, spotrebná daň pre VT a NT, pevná a variabilná zložka za distribúciu vrátane prenosu elektriny VT a NT, tarifa za distribučné straty, tarifa za prevádzkovanie systému, tarifa za systémové služby, odvod do Národného jadrového fondu, spätná jalová energia). |
4. Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa energetického manažéra (konzultanta), s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok elektrickej energie. |
5. Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predloží: Doklad o oprávnení podnikať v energetike – dodávka elektrickej energie na území Slovenskej republiky podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky, predložením povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (originál alebo overenú kópiu). |
6. Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predloží: Rozhodnutie o pridelení EIC kódu (originál alebo overenú kópiu). |
7. Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predloží: Čestné prehlásenie uchádzača, že má uzatvorenú na rok 2016 a 2017 rámcovú distribučnú zmluvu s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy vo vymedzenom území Východoslovenského regiónu. |
8. Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy dodávateľ predloží: Čestné vyhlásenie uchádzača, že má uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom jej uzatvorenia. |
9. V prípade omeškania odberateľa s úhradou faktúr si môže dodávateľ uplatňovať voči odberateľovi úrok z omeškania vo výške úroku podľa Obchodného zákonníka |
10. V prípade, že vinou dodávateľa dôjde k prerušeniu, alebo obmedzeniu dodávky elektrickej energie v pracovnom čase (pracovných dňoch v čase od 7:00 do 14:00 hod.) na dobu dlhšiu ako 30 minút spolu za celú dĺžku pracovného času v daný deň, má odberateľ právo na náhradu škody za náklady spojené s vyšetrením pacientov avšak minimálne vo výške 500,00 EUR |
11. V prípade, že dodávateľ oznámi odberateľovi krátkodobý výpadok (do 3 hodín v daný deň) minimálne 48 hodín vopred, predošlý bod 10. neplatí |
Názov | Upresnenie |
01. Dodávka elektrickej energie | Dodaná elektrina je taká, ktorá prešla meradlami v OM v množstve, ktoré dodávateľovi poskytol PDS. |
01.01. Deň začiatku dodávky | 01.10.2016 00:00 hod. |
01.02. Deň skončenia dodávky | 30.09.2017 24:00 hod |
02. Zodpovednosť za odchýlku | Dodávateľ preberá zodpovednosť za odchýlku odberateľa v plnom rozsahu. |
02.01. Uzavretie zmluvy o zúčtovaní odchýlok | Dodávateľ musí mať uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlok so zúčtovateľom odchýlok. |
02.02. Identifikačné číslo bilančnej skupiny | Dodávateľ v zmluve uvedie EIC kód bilančnej skupiny dodávateľa, ako subjektu zúčtovania odchýlky. |
03. Cena | Ponúkaná cena je cena spolu vyjadrená v €, ktorá bude predložená za celé množstvo odberu. |
03.01 Štruktúra ceny | Cena musí obsahovať všetky náklady dodávateľa, a to: |
a) | cena bez DPH, za dodávku predpokladaného množstva silovej elektriny pre OM na 12 mesiacov |
b) | cena za poskytnutie distribučných a systémových služieb |
c) | náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby |
d) | odvod do Národného jadrového fondu, určeným osobitným predpisom |
e) | spotrebná daň |
f) | DPH |
03.02 Zmena ceny | Cena za distribúciu a systémové služby je regulovaná a schvaľovaná ÚRSO. |
a) | Ak sa počas plnenia zmluvy zmení cenové rozhodnutie ÚRSO, dodávateľ to musí písomne oznámiť. |
b) | Ak sa počas plnenia zmluvy zmení cenové rozhodnutie ÚRSO, dodávateľ musí v týchto cenách aj účtovať. |
c) | Ak sa zmenia regulované platby, aj štátom určené dane a poplatky, budú upravené dodatkom k zmluve. |
04. Platobné podmienky | Platby za zmluvné plnenie sa budú realizovať bezhotovostným platobným stykom nasledovne: |
a) fakturačné obdobie | kalendárny mesiac |
b) realizácia platby | až po dodaní elektriny a služieb s tým súvisiacich, vrátane spotrebnej dane a DPH na základe faktúry |
c) vystavenie faktúry | najneskôr do 15. dňa nasledujúceho mesiaca za skutočné odobraté množstvo za predchádzajúci mesiac |
d) vystavenie dobropisu | v prípade nižšej ako predpokladanej spotreby |
e) splatnosť faktúry | 14 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla odberateľa |
05. Podmienky účasti | Dodávateľ musí preukázať ich splnenie predložením originálov/kópií požadovaných dokladov: |
a) oprávnenie na dodávku tovarov, služieb, ktoré sú predmetom zákazky | výpis z OR, živnostenský list |
06. Trvanie zmluvy | Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov |
06.01 Odstúpenie od zmluvy | podaním návrhu na vyhlásenie konkurzu: |
a) | na seba druhou zmluvnou stranou |
b) | voči zmluvnej strane treťou osobou, pričom dotknutá strana je platobne neschopná alebo je v úpadku |
c) | na majetok druhej zmluvnej strany, alebo bol návrh zamietnutý pre nedostatok majetku |
d) | vstúpením do likvidácie druhou zmluvnou stranou |
06.02 Zabezpečenie úkonov spojených so zmenou dodávateľa | Nový dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným pri odpojení a zapojení OM v distribučnej sieti |
06.03 Splnomocnenie pre právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny | Spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom odberateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
01.10.2016 00:00 — 01.10.2017 00:00
226 000,00 kWh
29 800,52
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.09.2016 14:47
28.09.2016 08:00
28.09.2016 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.09.2016 07:55 - Vstupná ponuka | 28 500,15 | € | Cena bez DPH |
28.09.2016 07:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 28 274,15 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: