00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
36473219
CIMBAĽÁK s.r.o.
Duklianska 17A/3579, Bardejov, 08501, SVK
Bravčové mäso
Bravčové mäso
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Bravčové mäso
|
|
---|---|
Funkcia |
Príprava obedov a jedál |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
bravčové stehno b.k.k.ú,-čerstvé, nebalené | kg | 22227 | ||
bravčové plece b.k. k.ú,čerstvé, nebalené | kg | 6129 | ||
bravčová krkovička b.k. k.ú,čerstvé,nebalené | kg | 3846 | ||
bravčové karé b.k,čerstvé, nebalené | kg | 955 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
pre položky 1-4:čerstvé,chladené medzi +3až5C,bledoružovej farby bez mastného krytia | |
minimálna doba spotreby pre položky 1-4 | 48 hodín od dodania objednávateľovi |
Názov |
Dodanie čerstvé,chladené v prepravkách,svalstvo-bez trhlín,mäso musí byť bez krvných podliatín a zbavené prebytočného tuku,bez výskytu viditeľných zlomenín a bez cudzieho zápachu a cudzej príchute,na chladenom mäse sa nesmú vyskytovať známky po zamrznutí. |
Vrátane dopravy a vyloženia na miesto dodania na základe potrieb objednávateľa. Realizovanie dodávky tovaru sa bude uskutočňovať na dvoch odberných miestach. |
Tovar musí byť dodávaný v akosti a kvalite zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky 152/1995 Z.z.,v platnom znení.Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dátum minimálnej trvanlivosti/dátum spotreby v čase dodávky jednotlivých tovarov nesmie byť kratší ako 4 dní |
Objednávateľ v jednotlivých čiastkových objednávkach uvedie konkrétne množstva predmetu zákazky podľa požiadavky objednávateľa |
Cena za obstarávaný tovar alebo službu súvisiacu s predmetom zákazky musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z.z. o cenách |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení dokladu o prevzatí predmetu zákazky ( dodacieho listu) objednávateľom na základe skutočne dodaného množstva predmetu zákazky. |
Dodávky predmetu zákazky musia spĺňať: označenie jednotlivých druhov tovaru na tovare, dodacom liste, príp. faktúre ak nie je s dodávkou dodaný a faktúra slúži ako dodací list, názov potraviny, dátum min. trvanlivosti/ dátum spotreby |
Dodávky tovaru musia spĺňať znenie Zákona o potravinách č. 152/1995 Z.z. a byť v súlade s platnými právnymi predpismi podľa výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR zo 14. augusta 2006 č. 2143/2006-100 |
Dodávky tovaru musia byť dodávané v dopravných prostriedkoch určených na prepravu chladených a mrazených potravín,a schválených veterinárnou a potravinárnou správou. |
Predmet obstarávania bude dodávaný na základe čiastkových objednávok telefonicky alebo elektronickou poštou.Objednávanie bude uskutočňované od 8:00hod do 14:00hod. V čiastkových objednávkach bude upresnený rozsah a množstvo plnenia. V prípade potreby zmien v objednávke sa predavajúci zaväzuje akceptovať zmeny, ak tieto kupujúci oznámi predávajúcemu najneskôr 24 hodín pred termínom plnenia,a to telefonický. |
V prípade mimoriadnej potreby sa požaduje dodanie do 1 hodiny od objednania. |
Dodanie predmetu obstarávania sa bude realizovať počas pracovných dní v dňoch pondelok-streda-piatok v čase od 5:00 hod do 5:30 hod.,v prípadne výskytu mimoriadnej udalosti aj v iný pracovný deň podľa potrieb objednávateľa. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručí objednávateľovi jednotkové ceny predmetu obstarávania a to rozpis ceny bez DPH sadzbu DPH a cenu s DPH. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahrňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľovi vzniká právo faktúrovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. |
Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru u jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien a celkovej ceny zákazky. |
Uznané reklamované kvalitatívne vady predávajúci odstráni bezplatnou výmenou vadného tovaru do jedného dňa od uznania reklamácie a kvantitatívne vady do dvoch hodín od uznania reklamácie. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú /lehota plnenia/ 12 mesiacov. |
Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a v kvalite stanovenej objednávateľom a ak dodávateľ mešká so splnením predmetu zmluvy o 5 a viac dní. |
V prípade nedodržania termínu lehoty plnenia zmluvy je objednávateľ oprávnený uplatniť u dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej kúpnej ceny predmetu plnenia denne. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena /ďalej tiež, ako"nižšia cena"/ za rovnaké alebo porovnateľné plnenie, ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol,resp.ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Uchádzač musí na vyzvanie predložiť doklad o schválení prevádzky na rozrábanie a spracovanie čerstvého mäsa a uvádzanie na trh v slovenskej republike a v ostatných členských štátoch EU. |
Dodávateľ na vyzvanie musí predložiť pridelené schvaľovacie číslo, pre prevádzku na spracovanie čerstvého mäsa štátnou a potravinovou správou SR. |
Dodávateľ na vyzvanie musí predložiť oznámenie o pridelení schvaľovacieho čísla na prevádzke-Bitúnok, resp. sa nachádza v zozname prevádzkarní, ktoré zaobchádzajú a pripravujú alebo produkujú produkty živočišného pôvodu, ktoré sú ustanovené požiadavky v nariadení ES č.853/2004 a musia byť shválené príslušným orgánom v súlade s článkom 31 ods.2 nariadenia/ES/ č.882/2004 v platnom znení článkom 3 nariadenia /ES/ č.854/2004 v platnom znení. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
14.10.2016 05:00 — 25.10.2016 05:00
1,00 ks
106 438,02
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.09.2016 11:32
05.10.2016 11:24
05.10.2016 11:39
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.09.2016 08:28 - Vstupná ponuka | 105 089,24 | € | Cena bez DPH |
05.10.2016 11:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 94 999,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: