00397865
Univerzita Komenského v Bratislave
Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK
31623743
AD značenie, s. r. o.
M.R.Štefánika 3, Prievidza, 97101, SVK
Parkovací stĺpik
Parkovací stĺpik
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Parkovací stĺpik
|
|
---|---|
Funkcia |
Parkovací stĺpik: |
Typ: sklopný základný (jednoduchý- „rovný“); Farba: biela + červené reflexné pruhy pre zvýšenú viditeľnosť; Povrchová úprava: antikorózna; Materiál: oceľový profil, hrúbka 60x60 mm; Tvar stĺpika: hranatý, stojaci na kovovej základni rozmerov 190 x 190 mm; Výška stĺpika: 800-1000 mm; Hmotnosť stĺpika: 6-8 kg; |
Ukotvenie: pomocou kotvových kovových skrutiek (nebývajú súčasťou dodávky), predpripravené 4 otvory na uchytenie; Uzamykanie: automaticky po vztýčení stĺpiku. V hornej časti FAB cylindrický zámok na individuálne uzamykanie (nie centrálne uzamykanie).; Zámok vrátane 3 kľúčov; Gumové nárazníky pre šetrné sklápanie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Parkovací stĺpik | ks | 10 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Úspešný uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy vlastný návrh na plnenie – t.j. predloží, aký typ, značku ponúka, pričom preukáže, resp. potvrdí, špecifikáciu zadanú verejným obstarávateľom. |
Do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy predloží úspešný uchádzač elektronicky jednotkovú cenu bez DPH, DPH, jednotkovú cenu s DPH, cena celkom bez DPH a s DPH. |
Úspešný uchádzač zabezpečí dopravu na miesto určenia, ktoré bude spresnené po uzavretí zmluvy s úspešným uchádzačom |
Podkladom pre fakturáciu je čitateľný dodací list podpísaný obidvoma zmluvnými stranami s uvedením predmetu, množstva a dátumu dodania. |
Cena musí byť uvedená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky (doprava, balenie, iné...). |
Dodaný tovar musí byť nový, nepoužitý |
Verejný obstarávateľ nepripúšťa ekvivalent k danému predmetu zákazky. |
Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za podstatné porušenie tejto zmluvy považuje verejný obstarávateľ najmä: • nesplnenie osobitných požiadaviek zadaných verejným obstarávateľom; • nesplnenie predmetu zmluvy v rozsahu a v kvalite stanovenej verejným obstarávateľom; • omeškanie úspešného uchádzača so splnením predmetu zmluvy o 2 pracovné dni; • nedodanie predmetu plnenia z dôvodov na strane úspešného uchádzača |
Fakturačné údaje budú poskytnuté víťaznému uchádzačovi v spojitosti s miestom dodania |
Fakturácia v slovenskom jazyku (prílohou je dodací list) |
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia verejným obstarávateľom |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Univerzita Komenského v Bratislave, Vysokoškolské mesto Ľ. Štúra - Mlyny UK, Staré Grunty 36, 841 04 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
06.10.2016 09:00 — 13.10.2016 14:00
1,00 Kompletný predmet zákazky
1 025,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.09.2016 12:52
27.09.2016 10:00
27.09.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.09.2016 09:02 - Vstupná ponuka | 990,00 | € | Cena bez DPH |
27.09.2016 09:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 869,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: